je bent een heldquote:Op donderdag 22 november 2007 17:04 schreef sjimz het volgende:
San Roman is wel een goedkoop leuk talentje
Anders kan je altijd nog VanderBorre losweken.
MVVquote:Op donderdag 22 november 2007 18:39 schreef andre347 het volgende:
Patch geïnstalleerd. Nu nog een leuke ploeg nodig om mee te beginnen![]()
Salernitana.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:39 schreef andre347 het volgende:
Patch geïnstalleerd. Nu nog een leuke ploeg nodig om mee te beginnen![]()
Ik zoek nog wel een leuke suptopper om mee te beginnen. Uit Italië, Engeland of Spanje, iemand een suggestie?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:50 schreef Ordinair het volgende:
Ik ga zo ook even patchen en overnieuw beginnen. Speel nu met zo'n all stars database.. Gaat ook saai worden.
Sampdoriaquote:Op donderdag 22 november 2007 19:52 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel een leuke suptopper om mee te beginnen. Uit Italië, Engeland of Spanje, iemand een suggestie?
Goede keusquote:
persoonlijk vind ik teams zoals newcastle helemaal 0.0 uitdaging. Zelfde als Ajax, psv, feijenoord kiezen.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:00 schreef Joe. het volgende:
[..]
Goede keus![]()
Verdediging staat als een huis.
Middenveld is goed te noemen, maar een aanvallende middenvelder als back-up/vervanger voor Emre is geen overbodige luxe.
En de aanvelen is sweet te noemen met Martins en Owen
Lijkt me wel jaquote:Op donderdag 22 november 2007 21:51 schreef ganzenherder het volgende:
5 december 2009 bug is er uit mag ik verwachten?
Post je probleem eens op het SIgames forum.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:18 schreef huijs het volgende:
![]()
patch geinstalleerd, knalt dr nog uit met een "array acces out of bounds" error![]()
ik hoopte dat dit opgelost was door de patch... helaas![]()
Seyfo Soley, Emmanuel Oseiquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:03 schreef Happel het volgende:
Nieuwe game begonnen met Agovv. Zooitje spelers op straat gezet en Jan Smit (niet die volkszangerT) binnen gehaald. Nu alleen nog een DC en DMC en de selectie is compleet.
Ik wil een uitdaging, niet simpel prijzen winnen met grote ploegen.quote:
Ik houd het graag binnen de landsgrenzen.quote:
Doe ik ook hoor. Ik vind het weinig aan om met grote clubs te spelen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil een uitdaging, niet simpel prijzen winnen met grote ploegen.
Eerste drie oefenwedstrijden gelijk gespeeld. (2-2, 2-2 en 1-1).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |