Walgelijke verkrachting van het spel. Krijg er hoofdpijn van als ik dit leesquote:Op donderdag 22 november 2007 09:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Met FMM kan ik mijn jeugdhelden zoals Van der Sar jonger maken zodat ze tijdje in het spel blijven en een grijze speler die ik een contract heb aangeboden omdat hij mijn achternaam had wat beter te maken.
Met Genie Scout kan ik dan checken hoe goed die speler wordt. (Zelfde met mezelf, die i k in het spel heb gegooid).
Verder doe ik het niet. Bij FM 2007 heb ik alle spelers 20 voor hun attributen gegeven, maar dat gaat heel snel vervelen.
Inderdaad!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gewoon patchen en 't spel spelen, hier is nix aan de hand in ieder geval
1: ik speel FM in 1280 x 800 (met -small_screen -windowed achter "d:\spelmap\fm.exe") wellicht dat 't zo ook bij jou werkt?quote:Op donderdag 22 november 2007 12:32 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Inderdaad!
Super chill.
Dit is voor de 1e keer dat ik echt serieus ga beginnen dus ff 3 beginnersvraagjes:
1. is er een mogelijkheid om FM in 1440x900 widescreen te spelen?
2. wat moet ik ook alweer doen om correct namen van NL of duits elftal te krijgen?
3. ik wil graag alle kloppende shirts/tenues/logo etc., kan ik die beste individueel downloaden van sortitoutsi site of is er een bekende megapack waar alles correct erin zit (die zijn er namelijk wel maar weet niet welke handelingswijze ik het beste kan doen voor beste resultaat)
BVD!
Je moet gewoon in windowed mode spelen en dan het scherm maximaliseren.quote:1. is er een mogelijkheid om FM in 1440x900 widescreen te spelen?
Nadat ik dit heb gedaan, is op de 1e dag nog steeds het Duits elftal met onbekende namen.quote:In het Duitse elftal zitten "grijze nepspelers". Dit heeft te maken met de licenties en was in voorgaande edities van het spel ook al het geval. Het is op te lossen door gewoon het mapje 'all' in 'C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2008\data\db\800\lnc' te wissen en daarna een nieuwe game te starten. Hetzelfde geldt voor de Gold Demo.
Ga naar data\updates\update-801\db\801\inc en verwijder daar het mapje 'all'.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:24 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Nadat ik dit heb gedaan, is op de 1e dag nog steeds het Duits elftal met onbekende namen.
I know. Ik zal wel weer wachten, veel speelde ik het de afgelopen tijd toch al niet, dan kan deze periode er nog wel bij.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat is het nadeel van patches als je illegaal speelt.
Daar kunnen we je helaas niet mee helpen.
daar heb ik geen last van, terwijl ik toch echt die patch geinstalleerd heb...quote:Op donderdag 22 november 2007 13:39 schreef TheArt het volgende:
Alleen ik kan dus niet spelen na de patch. Vraagt in het spel om de cd erin te doen. Zou het helpen om de ouwe crack erover te gooien? Of werkt dan de patch niet meer?
Misschien vergeten de virtuele cd erin te doen?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:39 schreef TheArt het volgende:
Alleen ik kan dus niet spelen na de patch. Vraagt in het spel om de cd erin te doen. Zou het helpen om de ouwe crack erover te gooien? Of werkt dan de patch niet meer?
quote:Op donderdag 22 november 2007 12:37 schreef huijs het volgende:
Even een tip tussendoor, als je nog een goede VC zoekt, meteen aan het begin van het spel kun je Sergei Ignasevich gratis halen. Aanvoerder van rusland, zijn contract loopt af dus hij kan meteen komen. ik had hem met Everton gehaald en zodra hij zich aangepast heeft speelt hij zeer goed en constant. stond bijna iedere week in het team van de week. zeker een aanrader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |