lijkt mij ook een bug of niet? 6 goede spelers zo goedkoop wegdoenquote:Op woensdag 21 november 2007 00:05 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
Ik kreeg een bericht dat Arsenal door financiele problemen 8 punten aftrek kreeg.
Ze stonden toen onder een speciaal bord en ik dacht laat ik eens voor de gein goedkoop op een paar toppers bieden.
Ze hadden het geld op dat moment hard nodig, er zijn nog een paar spelers meer goedkoop weggegaan.
Senderos voor 7 miljoen
Van Persie 12,25 miljoen
Sagna 3,8 miljoen
Normaal zou ik denk ik voor mijn 3 aankopen van Arsenal 120 miljoen moeten betalen maar ik heb mooi kunnen profiteren van de financiele crisis![]()
tja.. mij lijkt dat je je financien toch zodanig onder controle moet kunnen hebben dat dit soort oplossingen niet nodig zijnquote:Op woensdag 21 november 2007 11:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vraag ik me af, als je op 'n gegeven moment onder curatele staat dan moet je volgens mij verkopen om schulden af te lossen.
De financiële bug heeft daar waarschijnlijk voor gezorgd, dus ligt er 'n beetje aan hoe je 't bekijkt.
Meestal wel ja. Maar je weet niet precies wat er in dit geval is gebeurd. Misschien heeft de coach/voorzitter voor veel geld spelers gekocht, kwam de club daardoor diep in het rood en bleven prestaties uit...quote:Op woensdag 21 november 2007 13:40 schreef huijs het volgende:
[..]
tja.. mij lijkt dat je je financien toch zodanig onder controle moet kunnen hebben dat dit soort oplossingen niet nodig zijn
kan niet wachten..quote:Op woensdag 21 november 2007 14:01 schreef Reddiablo het volgende:
komt inderdaad een nieuwe patch aan, puntjes worden nog op de I gezet... zoals gewoonlijk zou 'ie gewoon save-game compatible moeten zijn
maar goed, Neil en co zijn aan de programmerende kant en weten er wat meer vanaf...
Dat is ook weer zo'n superirritante fout waar ik een gruwelijke hekel aan heb. Hopelijk wordt dat ook opgelost met de patch.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:48 schreef markthemen het volgende:
ik stond met man city - 1.5 miljoen ongeveer.. toen werd er geboden door topclubs(arsenal,chelsea,real madrid etc) op Fabian Franz(mijn allergrootste verdedigende talent) ze boden allemaal 2.5 miljoen.. en die gekke eigenaar van mn club accepteerde ze voor me, het bod was te goed om te weigeren.. gelukkig accepteerde franz mijn verbeterde voorstel![]()
Dit komt me bekend voorquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Telstar ontpopte zich zowaar tegen m'n PSV als cupfighter. Uiteindelijk won ik nipt op strafschoppen, terwijl zij de kans hadden om me uit te schakelen (regulier 1-1)
Toch geen geschorste spelers opgesteld he!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Dit komt me bekend voor
[ link | afbeelding ]
om door te kunnen spelen moet je een patch installerenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:27 schreef mordradead het volgende:ook zo'n fout dat ik niet kan doorspelen.... heb trouwens helemaal geen patches geinstalleerd
Vanavond laat als het goed is...het is erg druk op het SI forum, iedereen is in afwachting ervanquote:Op woensdag 21 november 2007 23:28 schreef Wurdsje het volgende:
Wanneer komt die nieuwe patch eigenlijk? Die zou vandaag toch uitkomen of heb ik me vergist?
haha ja ik ook.. Heb expres mn Kiev-game al bijna een week niet gespeeld..quote:Op woensdag 21 november 2007 23:32 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Vanavond laat als het goed is...het is erg druk op het SI forum, iedereen is in afwachting ervan![]()
linkje?quote:Op woensdag 21 november 2007 23:37 schreef PPWB84 het volgende:
Online Now: 1059
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |