heb je ook een plaatje van je 4141 + teaminstellingen? Ben wel benieuwd..quote:Op zondag 18 november 2007 12:50 schreef M0NTANA het volgende:
TVP.
Weekje met Chelsea bezig, in afwachting op de patch. Eerste seizoen alles gewonnen, PL met slechts één nederlaag, maar ook Community Shield, FA Cup, League Cup en Champions League. Speel 4-1-4-1 met slechts drie aankopen in de basis: Micah Richards, Andrea Pirlo en Juan Roman Riquelme.
quote:Op zondag 18 november 2007 14:00 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
heb je ook een plaatje van je 4141 + teaminstellingen? Ben wel benieuwd..
Vaag systeem, maar wel cool dat het dan wel werkt.. Shevchenko als rechter middenvelderquote:Op zondag 18 november 2007 14:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andrea Pirlo is de playmaker en heeft een free role.
SWP was geblesseerd, die speelt daar normaal gesproken.quote:Op zondag 18 november 2007 14:59 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Vaag systeem, maar wel cool dat het dan wel werkt.. Shevchenko als rechter middenvelder![]()
EL TANQUEquote:Op zondag 18 november 2007 13:45 schreef Rumille het volgende:
Sjimz:
Urzaiz scoorde met Ajax 4x in de bekerfinale tegen Ajax 2. Eindstand 4-1
Hij was eerst ontevreden over het aantal speelminuten. Toen dacht ik: Urzaiz kan ik toch niet achterwege laten. Nu heb ik een rotatiesysteem met 4 spitsen: Huntelaar, Urzaiz, mezelf (ach, is ook een keer leuk, want ik krijg nooit zonenquote:Op zondag 18 november 2007 16:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
EL TANQUE
Ik ga zo het debuutseizoen van Hull City in de PL beleven!![]()
Hull begon in de Championship, dus zeg maar de Jupiler League.quote:Op zondag 18 november 2007 16:16 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hij was eerst ontevreden over het aantal speelminuten. Toen dacht ik: Urzaiz kan ik toch niet achterwege laten. Nu heb ik een rotatiesysteem met 4 spitsen: Huntelaar, Urzaiz, mezelf (ach, is ook een keer leuk, want ik krijg nooit zonen) en zo'n Italiaan uit dat Milan-trucje. Ze doen het allemaal goed, ook al vinden m'n scouts dat Urzaiz ondermaats is en ik hem zou moeten verkopen.
Hull City begon toch in de Conference National?
Dankjequote:Op zondag 18 november 2007 15:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mooie prestaties JantjeW!
Welke skin is dat?
Gebruik die skin ook al een tijdje. Werkt veel fijner dan de standaard skinquote:Op zondag 18 november 2007 16:54 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Dankje
Skin is de Steklo skin. Werkt bij mij sneller dan de standaard skin, vandaar dat ik em gebruik.
Welke club?quote:Op zondag 18 november 2007 16:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hull begon in de Championship, dus zeg maar de Jupiler League.
Als ik het spel weer redelijk onder de knie heb begin ik met een League Two of Conference ploegje.
Sheva is inmiddels gestopt en gelijk maar voorzitter geworden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |