abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 november 2007 @ 13:50:28 #21
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_54692578
Zet m'n Groningen game even in de koelkast en ben nu met Lazio begonnen.
Heel aardig elftal maar toch Piatti en Cardozo aangetrokken om lekker aanvallend te kunnen spelen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_54692767
quote:
Op zondag 18 november 2007 12:50 schreef M0NTANA het volgende:
TVP.

Weekje met Chelsea bezig, in afwachting op de patch. Eerste seizoen alles gewonnen, PL met slechts één nederlaag, maar ook Community Shield, FA Cup, League Cup en Champions League. Speel 4-1-4-1 met slechts drie aankopen in de basis: Micah Richards, Andrea Pirlo en Juan Roman Riquelme.
heb je ook een plaatje van je 4141 + teaminstellingen? Ben wel benieuwd..
  zondag 18 november 2007 @ 14:57:03 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54693956
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:00 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

heb je ook een plaatje van je 4141 + teaminstellingen? Ben wel benieuwd..

Andrea Pirlo is de playmaker en heeft een free role.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54694044
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Andrea Pirlo is de playmaker en heeft een free role.
Vaag systeem, maar wel cool dat het dan wel werkt.. Shevchenko als rechter middenvelder
pi_54694089
Swansea City - Seizoen 1

Een lang seizoen is eindelijk ten einde en het was een mooi seizoen. Bekers deden we het goed in. League Cup 4de ronde gehaald waar Chelsea met 4-1 te sterk was. FA Cup 4de ronde uitgeschakeld door Bolton met 2-0. In beide bekers ook een stuntje geleverd. In de League Cup 2de ronde met 3-0 gewonnen van Middlesbrough en in de FA Cup werd verassend gewonnen van West Brom, met 2-0.

De Johnstone Paint Trophy liep al helemaal lekker. South Final werd 2x met 2-0 gewonnen van Yeovil waarop dus de algemene finale volgde. In die finale waren we na penaltys te sterk voor Hartlepool.

Competitie

Ook de competitie liep uitstekend. Begin was wat moeizaam, maar hoe verder de competitie vorderde hoe beter we begonnen te spelen. Op het einde werd het wel weer iets minder, maar gelukkig was het bij mijn naaste belagers ook niet veel soeps. Uiteindelijk kampioen geworden en het bestuur en de fans helemaal gelukkig natuurlijk

Verloop:

Eindstand:

De huidige selectie

Topscorer

Volgend seizoen

Voor volgend seizoen moet er toch wel een spits bij komen aangezien Scotland en Duffy iets te wisselvallig waren. Ook huurling Fangzhuo was niet altijd scherp voor het doel. Ook defensief moeten er enkele versterkingen komen, eigenlijk voor iedere positie wel, de DR, DL en DC zijn allemaal te dun bezet en grotendeels ook nog te licht voor de Championship.
  zondag 18 november 2007 @ 15:04:05 #26
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54694098
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:59 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Vaag systeem, maar wel cool dat het dan wel werkt.. Shevchenko als rechter middenvelder
SWP was geblesseerd, die speelt daar normaal gesproken.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54694125
Mooie prestaties JantjeW!

Welke skin is dat?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 18 november 2007 @ 15:18:40 #28
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_54694402
Vandaag ook maar eens een llm game starten.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_54695538
quote:
Op zondag 18 november 2007 13:45 schreef Rumille het volgende:
Sjimz:
Urzaiz scoorde met Ajax 4x in de bekerfinale tegen Ajax 2. Eindstand 4-1
EL TANQUE

Ik ga zo het debuutseizoen van Hull City in de PL beleven!
pi_54695632
tvp
pi_54695708
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

EL TANQUE

Ik ga zo het debuutseizoen van Hull City in de PL beleven!
Hij was eerst ontevreden over het aantal speelminuten. Toen dacht ik: Urzaiz kan ik toch niet achterwege laten. Nu heb ik een rotatiesysteem met 4 spitsen: Huntelaar, Urzaiz, mezelf (ach, is ook een keer leuk, want ik krijg nooit zonen ) en zo'n Italiaan uit dat Milan-trucje. Ze doen het allemaal goed, ook al vinden m'n scouts dat Urzaiz ondermaats is en ik hem zou moeten verkopen.

Hull City begon toch in de Conference National?
pi_54696284
Verdorie het bestuur accepteert zo maar een bod van slechts 3,5 miljoen voor Rusol, mn beste centrumverdediger, Kolodin heb ik voor 7,5 miljoen kunnen verkopen en Nazarenko vertrekt voor 5 miljoen. Asatiani staat volop in de belangstelling bij verscheidene clubs, alleen willen ze echter geen 7,5 miljoen voor em betalen.. Daarnaast wil Rotan de club verlaten en heeft ie aangegeven op de transferlijst te willen worden geplaatst.. Alleen wil ik em niet verkopen...
pi_54696292
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:16 schreef Rumille het volgende:

[..]

Hij was eerst ontevreden over het aantal speelminuten. Toen dacht ik: Urzaiz kan ik toch niet achterwege laten. Nu heb ik een rotatiesysteem met 4 spitsen: Huntelaar, Urzaiz, mezelf (ach, is ook een keer leuk, want ik krijg nooit zonen ) en zo'n Italiaan uit dat Milan-trucje. Ze doen het allemaal goed, ook al vinden m'n scouts dat Urzaiz ondermaats is en ik hem zou moeten verkopen.

Hull City begon toch in de Conference National?
Hull begon in de Championship, dus zeg maar de Jupiler League.
Als ik het spel weer redelijk onder de knie heb begin ik met een League Two of Conference ploegje.

Sheva is inmiddels gestopt en gelijk maar voorzitter geworden

pi_54696737
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mooie prestaties JantjeW!

Welke skin is dat?
Dankje

Skin is de Steklo skin. Werkt bij mij sneller dan de standaard skin, vandaar dat ik em gebruik.
  zondag 18 november 2007 @ 17:19:47 #35
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54697380
SCC!
Net een aantal wedstrijden op rij gewonnen, heerlijk... sta nu lekker in de middenmoot maar ik weet niet voor hoe lang nog In ieder geval komt straks Sanmartean gratis van Utrecht
Bernie en ik zijn tof.
pi_54697648
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:54 schreef JantjeW het volgende:

[..]

Dankje

Skin is de Steklo skin. Werkt bij mij sneller dan de standaard skin, vandaar dat ik em gebruik.
Gebruik die skin ook al een tijdje. Werkt veel fijner dan de standaard skin
pi_54698440
Moet je alle bestanden los uitpakken in je "skins" map of het zipje erin zetten?
pi_54698747
Alles uitpakken.
  zondag 18 november 2007 @ 19:05:06 #39
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54699862
Eerste seizoen overleefd zonder ontslagen te worden. Wel 18de geëindigd.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_54700983
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:38 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hull begon in de Championship, dus zeg maar de Jupiler League.
Als ik het spel weer redelijk onder de knie heb begin ik met een League Two of Conference ploegje.

Sheva is inmiddels gestopt en gelijk maar voorzitter geworden

[ afbeelding ]
Welke club?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')