abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54795740
Zo, patch geinstalleerd, en de zomer van 2008 meegemaakt richting seizoen 2.

Heb wat spelers laten afvloeien met als bekendste namen Thomas Sorensen (GK), Martin Laursen (DC) en Olaf Mellberg (DRC).

En daarvoor in de plaats gekocht : Daniel Fernandes (GK, 10,5 m), Arnold Kruiswijk (DC, gratis), en Manuele Blasi (DRC MRC, 19,5m).

Ook nog Andre-Pierre Gignac (ST, 10m) gehaald voor wat concurrentie voorin.

Ben erg benieuwd
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_54796054
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:09 schreef pfaf het volgende:

[..]

Doe ik ook hoor. Ik vind het weinig aan om met grote clubs te spelen.
Ik vind het op zich wel leuk om met Europese subtoppers te spelen, dus zeg maar topclubs in de wat kleinere landen (Oekraïne, Rusland, Tsjechië e.d.), en dan met deze clubs proberen iets te bereiken in Europa..
pi_54796780
quote:
Op donderdag 22 november 2007 20:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

persoonlijk vind ik teams zoals newcastle helemaal 0.0 uitdaging. Zelfde als Ajax, psv, feijenoord kiezen.
Of Real Madrid lol.

Ik zit nu met Sheffield United in het 2e seizoen premier leauge.
Ik speel nu ook met Sheffield United. Alleen ben in de voorbereiding van het 1e seizoen
Heb gekocht: Piatti (standaard ), Barzati en een Zweeds Talentje (ben z'n naam even kwijt).
Eerste oefenwedstrijd gewonnen met 4-2.
pi_54799614
Zojuist me gekwalificeerd met PSV in de CL voor de volgende ronde. Met 12 punten uit 5 wedstrijden 4 punten voorsprong op concurrent Inter. Ze hebben me de enige nederlaag toegebracht en ik moet er nog heen.

Ook ben ik de gehele as van AZ aan 't losweken. Dembele heb ik al 'n contract aangeboden en Schaars en Donk zijn ook ontevreden en willen naar 'n grotere club. In de winterstop hoop ik ze binnen te hebben en kan ik weer wat volk laten gaan (Lazovic, Vayrinen, Culina o.a.)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_54802365
Donk en Dembele inmiddels binnen voor 5,5 mln p.p. Nu es kijken of ik Schaars (of de Zeeuw) ook nog los kan weken.

Er blijft van AZ niet veel over, alleen dikke Theo (die ze begin 2e seizoen hebben aangetrokken) is nog van enig niveau
pi_54802477
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Donk en Dembele inmiddels binnen voor 5,5 mln p.p. Nu es kijken of ik Schaars (of de Zeeuw) ook nog los kan weken.

Er blijft van AZ niet veel over, alleen dikke Theo (die ze begin 2e seizoen hebben aangetrokken) is nog van enig niveau
Hoeveel heb/had je te besteden?

ben je nu ook bezig een geheel nl team te maken?
pi_54802617
Ik heb nu nog zo'n 6 mln en Schaars is 4 mln waard en de Zeeuw 3,5 mln. Dus er zal nog iets bovenop komen. Ik wacht nog even tot ze zelf op de transferlijst geplaatst willen worden, dat gaat wat makkelijker. Ik heb nog 'n maand tot de wintertransferperiode dus ..

Ik probeer nu even wat NL-talenten aan te trekken ja, had begin van 't seizoen wat moeite om 'n CL-selectie te maken. Met deze jongens moet 't wat makkelijker gaan
pi_54804595
Ik speel met Worcester City. Eerste seizoen kampioen geworden van de Conference North, waarbij ik mijn huurlingen van Aston Villa(moederclub) heel erg mag bedanken.
Tweede seizoen is inmiddels 10 wedstrijden onderweg, en het gaat voortreffelijk: 8 gewonnen, 2 gelijkgespeeld. Sta 1e in de Conference Blue Square Premier met 26 punten, Torquay 2e met 22 punten.

Heb een paar spelers die mij in de toekomst nog wel wat geld kunnen gaan opleveren. Sterspelers zijn op dit moment:
Curtis Jackson(gratis gehaald, en blijkt een doelpuntenmachine)
Adam McGurk(huurling van Aston Villa, speelt wekelijks de sterren van de hemel)
Joe Sagar(keeper, ook free gehaald, kan nog wel een paar niveaus hoger voetballen)
Zoltan Stieber(ook een huurling van Aston Villa, geweldige AMLC).

De doelstelling van het bestuur is om degradatie te voorkomen, maar met deze ploeg kan ik gemakkelijk voor het kampioenschap meespelen. Mijn doelstelling is dan ook heel simpel: kampioen worden. Zo snel mogelijk een profclub worden, want Worcester is nog altijd een semi-profclub. Heb nu alle spelers en de staff een fulltime contract gekregen, nu is het hopen dat de club ook helemaal professioneel gaat worden.
  vrijdag 23 november 2007 @ 16:42:20 #234
124948 Averon
One of the good guys
pi_54804675
Wellicht een suffe vraag hoor, maar kan je deze FM al multiplayer head to head spelen over het netwerk?
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_54805017
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 16:42 schreef Averon het volgende:
Wellicht een suffe vraag hoor, maar kan je deze FM al multiplayer head to head spelen over het netwerk?
dat kan:-)
  vrijdag 23 november 2007 @ 17:09:57 #236
124948 Averon
One of the good guys
pi_54805039
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 17:07 schreef TiMPiN het volgende:

[..]

dat kan:-)
Als in LAN Play? Een maat kan thuis zitten, ik in mijn huis en we kunnen dan tegen elkaar spelen?
Zeg dat het waar is
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_54805446
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 17:09 schreef Averon het volgende:

[..]

Als in LAN Play? Een maat kan thuis zitten, ik in mijn huis en we kunnen dan tegen elkaar spelen?
Zeg dat het waar is
ja dat kan volgens mij gewoon hoor.. iig in vorige versies
pi_54805640
Dat kon al in FM06. Heb toen ook wat potjes gespeeld met een vriend. Met FM07 heb ik nog wat kortstondige games gehad met sjimz en Raymania.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 23 november 2007 @ 18:04:01 #239
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54805850
Heb geen zin om te zoeken, heeft iemand de URL waar ik die patch kan downloaden?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54805907
Vorige pagina lambal
  vrijdag 23 november 2007 @ 18:08:18 #241
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54805926
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 18:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vorige pagina lambal
http://204.155.67.168/patch/fm08/FM2008_v8.0.1_Patch.exe

Deze?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54806052
8.0.1_Patch ..

Dus ik denk van wel
pi_54807024
Voor kleine clubjes is Jorge Medina ook wel een leuke speler.

Heb m in een nieuwe game met Telstar voor 2k bij Quilmes weggeplukt. AM RC. Bovengemiddelde technische stat, behoorlijke mentale stats, alleen zn fysiek is niet super.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_54807197

pi_54807233
't Kuipje is toch het stadion van Westerlo, dochterclub van Feyenoord? Is ie daar niet on loan ofzo?
pi_54808320
De start van seizoen 2 is voorlopig nog niet geweldig, 3 punten uit 4 wedstrijden in de Premier League (3 x gelijk en 1 x verlies), maar ik ben gelukkig wel naar de 1e ronde van de Champions League door een 0-3 uit en 1-1thuis tegen Anderlecht.

De loting is net geweest, en Sevilla, Werder Bremen en Celtic worden mijn tegenstanders.

Vol aan de bak dus !

Gignac heeft trouwens 6 goals uit 6 wedstrijden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_54808585
Whaaaaaah kan niet meer winnen in FM 2008
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_54809167
wat is het spel verneukt zeg na die patch.. ik ben verdergegaan met Man City en ben nu ongeveer 10 wedstrijden onderweg in de competitie.Ik heb nu al 3x in de competitie meegemaakt dat ik 4x zoveel schoten op goal had dan de tegenstander en ook enorm veel 100% kansen maar die gaan (bijna) allemaal mis.. de pc maakt er gewoon 2 uit 7 schoten richting goal.. net ook weer tegen zaragoza in de CL 29(!!!!) schoten richting goal 0 erin.. pc 7 richting goal 2 goals.. echt geen zin meer op deze manier..
pi_54809193
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:19 schreef TheArt het volgende:

[..]

Krijg je weer een typische actie van mij. Ik heb gewoon de map erin gezet en niet uitgepakt. Het zal vast daaraan liggen

Maar in ieder geval bedankt om mij op mijn stommiteiten te wijzen

EDIT: Ik blijft hetzelfde probleem houden.
Is het je nog gelukt uiteindelijk?

Ik krijg de mogelijkheid niet om een database te kiezen in 't begin. M'n eigen database staat in 'mijn doc/SI/FM08/ en dan in db .

[ Bericht 10% gewijzigd door jmac op 23-11-2007 20:55:45 ]
pi_54813081
Had ik verdomme Schaars binnen, crasht m'n pc en m'n niet opgeslagen spel Bij 't opnieuw opstarten net voor 't accepteren van 't bod gekomen en nu wil AZ m'n bod niet meer accepteren en kan ik na 5 pogingen de komst van Schaars vergeten omdat 't 1 februari is geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')