Ik vind het op zich wel leuk om met Europese subtoppers te spelen, dus zeg maar topclubs in de wat kleinere landen (Oekraïne, Rusland, Tsjechië e.d.), en dan met deze clubs proberen iets te bereiken in Europa..quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor. Ik vind het weinig aan om met grote clubs te spelen.
Ik speel nu ook met Sheffield United. Alleen ben in de voorbereiding van het 1e seizoenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik teams zoals newcastle helemaal 0.0 uitdaging. Zelfde als Ajax, psv, feijenoord kiezen.
Of Real Madrid lol.
Ik zit nu met Sheffield United in het 2e seizoen premier leauge.
Hoeveel heb/had je te besteden?quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Donk en Dembele inmiddels binnen voor 5,5 mln p.p.Nu es kijken of ik Schaars (of de Zeeuw) ook nog los kan weken.
Er blijft van AZ niet veel over, alleen dikke Theo (die ze begin 2e seizoen hebben aangetrokken) is nog van enig niveau
dat kan:-)quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:42 schreef Averon het volgende:
Wellicht een suffe vraag hoor, maar kan je deze FM al multiplayer head to head spelen over het netwerk?
Als in LAN Play? Een maat kan thuis zitten, ik in mijn huis en we kunnen dan tegen elkaar spelen?quote:
ja dat kan volgens mij gewoon hoor.. iig in vorige versiesquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:09 schreef Averon het volgende:
[..]
Als in LAN Play? Een maat kan thuis zitten, ik in mijn huis en we kunnen dan tegen elkaar spelen?
Zeg dat het waar is
Is het je nog gelukt uiteindelijk?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Krijg je weer een typische actie van mij. Ik heb gewoon de map erin gezet en niet uitgepakt. Het zal vast daaraan liggen
Maar in ieder geval bedankt om mij op mijn stommiteiten te wijzen
EDIT: Ik blijft hetzelfde probleem houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |