Ik las het ook al inderdaad, wat een lol moet die gast hebben zegquote:Op zondag 18 november 2007 10:15 schreef Nembrionic het volgende:
De FP Nieuwsposters van Fok zijn echt verschrikkelijk triest.
Djeez is echt een halfmongool af en toe met zijn "grappige" opmerkingen.
Maar Djeez heeft de strijd verloren van Robin: Ontsnapte tbs'er in Breda opgepakt
"De ontsnapte tbs’er A.C. (Niet te verwarren met de AC Restaurants) die twee weken geleden..."
HAHAHA HUHUHU HIHIHI HOHOHO HEHEHE. Leuk man! Niet te verwarren met de AC Restraurants!
Dat moet wel want zulke "grappen" bedenk je alleen als je aan de drugs zitquote:Op zondag 18 november 2007 10:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik las het ook al inderdaad, wat een lol moet die gast hebben zeg![]()
Dat mag ik bijna hopen voor die arme jongenquote:Op zondag 18 november 2007 10:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet wel want zulke "grappen" bedenk je alleen als je aan de drugs zit
Tja...het inspireert potentiele nieuwsposters natuurlijk niet om zich aan te melden als dit het niveau van Fok isquote:Op zondag 18 november 2007 10:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het zal wel weer zo zijn dat ze blij zijn dat iemand het wil doen
Echt welquote:
Klopt. Dit is een reisverslag.quote:Op zondag 18 november 2007 13:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie zo snel niets van een prijs staan (misschien ben ik scheel)?
nopequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:21 schreef wyccie het volgende:
Etc. Had je nog een manier gevonden om vannacht aan je HP te komen?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:36 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwens... sommige fokkers/modjes snappen mijn grapje niet...
Jullie wel?
Hoe steun ik mijn beste vriend?
Huskytocht is zooooooooooooo gaaaaaaaaaaaaafquote:Op zondag 18 november 2007 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt. Dit is een reisverslag.
Hier de prijzen: http://www.djoser.nl/rond(...)erreis_lapland/_arr/
Echt welquote:Op zondag 18 november 2007 14:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Huskytocht is zooooooooooooo gaaaaaaaaaaaaaf![]()
Ik heb het een keer gedaan op vakantie in Finland, en je kreeg per twee personen een slee. Een lag in het bakje, de ander stond er achter, en af en toe kon je wisselen. Het is echt kicken om te doen, maar ik schrok wel even toen ik in het bakje lag en de bestuurder van de slee af gleed... de honden vonden dat wel prettig en gingen harder rennen!quote:Op zondag 18 november 2007 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt wel
En het toffe is hier dat je ze gewoon zelf bestuurt. Iedereen krijgt z'n eigen slee.
Volkomen terecht. Als je ooit de kans krijgt om zo'n tocht te doen, grijp die kans!quote:
Dat ben ik ook van plan...ik kwam niet voor niets op die link terechtquote:Op zondag 18 november 2007 15:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volkomen terecht. Als je ooit de kans krijgt om zo'n tocht te doen, grijp die kans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |