De realiteit is te confronterend maar eerlijk gezegd word ik ook misselijk maar dan weer omdat ik nadia in dat jurkje zie met die oeverloze hangtieten,quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
Nadia is weer misselijk, komt natuurlijk om dat ze zo die jurk van Janniets aan moet, en haar tieten dan gaan hangen, en ze durft niet tegen Janniets te zeggen dat ze de jurk lelijk vind.
Wat denk jij BQ gaat hupie nog exploderen vanavond?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ik ben niet gezellig vanavond. Ik kan echt niet in één ruimte zijn met Brian.
Jij bent er opgewonden van geloof ik, in je haast heb je een zin getypt die maar moeilijk te lezen valt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:38 schreef coldstar het volgende:
Huub geeft wel er steek wel een hele grot veer in hem/haar kont. Hij vind het wel leuk geloof ik
Zolang hij lekker achter zijn piano blijft zitten niet maar aan zijn pianospel te horen heeft hij andere plannen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Wat denk jij BQ gaat hupie nog exploderen vanavond?
die had ik zelfsquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:42 schreef blomst het volgende:
Dat haar van Amanda past wel goed bij haar Barbie jurkje, ik had vroeger ook een barie met zulke verknipte haren
Ik ook, had er zelf een modelletje in geknipt en het werd steeds korterquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:42 schreef blomst het volgende:
Dat haar van Amanda past wel goed bij haar Barbie jurkje, ik had vroeger ook een barie met zulke verknipte haren
Haha ja indd! Want barbie's moesten toch ook ooit naar de kapperquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:42 schreef blomst het volgende:
Nee hoor maak je geen zorgen over mij. Ik zit tegenwoordig achter een laptop en moet even wennen , weet je dat ook weer. Maar wel weer een goede zelf uitgevonden theorie van je hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:42 schreef neehe het volgende:
[..]
Jij bent er opgewonden van geloof ik, in je haast heb je een zin getypt die maar moeilijk te lezen valt.![]()
![]()
Op zaterdag 17 november 2007 17:38 schreef coldstar het volgende:quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor maak je geen zorgen over mij. Ik zit tegenwoordig achter een laptop en moet even wennen , weet je dat ook weer. Maar wel weer een goede zelf uitgevonden theorie van je hoor![]()
![]()
![]()
En dan dat woord Kanker iedere keer,brrrrrrrrr. Dat mensen dit nog tolereren van hemquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:45 schreef Rotterdammert het volgende:
Ook huub heeft moordnijgingen, geen haar beter dan Brian dus.
Huub vanmiddag: 'ik heb zin om gewoon mensen keihard te slaan. Ik zou Brian echt gewoon neersteken nu, ik meen het. Ik heb echt moordneigingen nu. Kankerhonden.....'
Ach ja...quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:45 schreef Rotterdammert het volgende:
Ook huub heeft moordnijgingen, geen haar beter dan Brian dus.
Huub vanmiddag: 'ik heb zin om gewoon mensen keihard te slaan. Ik zou Brian echt gewoon neersteken nu, ik meen het. Ik heb echt moordneigingen nu. Kankerhonden.....'
Misschien kan je niet lezen,geeft niet hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:47 schreef neehe het volgende:
[..]
Op zaterdag 17 november 2007 17:38 schreef coldstar het volgende:
Huub geeft wel er steek wel een hele grot veer in hem/haar kont. Hij vind het wel leuk geloof ik
Toch een rare zin als je hem zo lees.![]()
Hoop ook echt dat ze Huub wat dat aangaat vanavond een beetje in bescherming nemen. Hij heeft weinig nodig om echt door het lint te gaan. Amanda met d'r slabek zonder geweten zou het ws ook nu nog heel normaal vinden om Huub nog even in te wrijven dat hij de begrafenis niet heeft kunnen bezoeken.. door wat hij haar allemaal aangedaan heeft.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
Amanda komt binnen bij Huub samen met de kapper om met Huub mee te zingen. De plasma zegt dat hij een telefoontje heeft......hoe doorzichtig toch. Amanda en Huub dus niet in een ruimte.
Ja, best wel knap.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:52 schreef Kimberleyy het volgende:
Is Amanda eigenlijk nog gestopt met roken?..
ach, hoe oud is ze en hoe lang heeft ze gerookt?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, best wel knap.Ik hoop dat ze het volhoud.
Ik hoop het niet, ik hoop dat ze weer gaat roken en meer gaat drinken..quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, best wel knap.Ik hoop dat ze het volhoud.
Tsja, ik doe het r niet na..quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
ach, hoe oud is ze en hoe lang heeft ze gerookt?
Trouwens, zo moeilijk is het niet hoor...
Ja, dat kan je aan haar omvang zien, ze wordt dikker en dikker.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:52 schreef Kimberleyy het volgende:
Is Amanda eigenlijk nog gestopt met roken?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |