De realiteit is te confronterend maar eerlijk gezegd word ik ook misselijk maar dan weer omdat ik nadia in dat jurkje zie met die oeverloze hangtieten,quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
Nadia is weer misselijk, komt natuurlijk om dat ze zo die jurk van Janniets aan moet, en haar tieten dan gaan hangen, en ze durft niet tegen Janniets te zeggen dat ze de jurk lelijk vind.
Wat denk jij BQ gaat hupie nog exploderen vanavond?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ik ben niet gezellig vanavond. Ik kan echt niet in één ruimte zijn met Brian.
Jij bent er opgewonden van geloof ik, in je haast heb je een zin getypt die maar moeilijk te lezen valt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:38 schreef coldstar het volgende:
Huub geeft wel er steek wel een hele grot veer in hem/haar kont. Hij vind het wel leuk geloof ik
Zolang hij lekker achter zijn piano blijft zitten niet maar aan zijn pianospel te horen heeft hij andere plannen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Wat denk jij BQ gaat hupie nog exploderen vanavond?
die had ik zelfsquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:42 schreef blomst het volgende:
Dat haar van Amanda past wel goed bij haar Barbie jurkje, ik had vroeger ook een barie met zulke verknipte haren
Ik ook, had er zelf een modelletje in geknipt en het werd steeds korterquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:42 schreef blomst het volgende:
Dat haar van Amanda past wel goed bij haar Barbie jurkje, ik had vroeger ook een barie met zulke verknipte haren
Haha ja indd! Want barbie's moesten toch ook ooit naar de kapperquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:42 schreef blomst het volgende:
Nee hoor maak je geen zorgen over mij. Ik zit tegenwoordig achter een laptop en moet even wennen , weet je dat ook weer. Maar wel weer een goede zelf uitgevonden theorie van je hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:42 schreef neehe het volgende:
[..]
Jij bent er opgewonden van geloof ik, in je haast heb je een zin getypt die maar moeilijk te lezen valt.![]()
![]()
Op zaterdag 17 november 2007 17:38 schreef coldstar het volgende:quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor maak je geen zorgen over mij. Ik zit tegenwoordig achter een laptop en moet even wennen , weet je dat ook weer. Maar wel weer een goede zelf uitgevonden theorie van je hoor![]()
![]()
![]()
En dan dat woord Kanker iedere keer,brrrrrrrrr. Dat mensen dit nog tolereren van hemquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:45 schreef Rotterdammert het volgende:
Ook huub heeft moordnijgingen, geen haar beter dan Brian dus.
Huub vanmiddag: 'ik heb zin om gewoon mensen keihard te slaan. Ik zou Brian echt gewoon neersteken nu, ik meen het. Ik heb echt moordneigingen nu. Kankerhonden.....'
Ach ja...quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:45 schreef Rotterdammert het volgende:
Ook huub heeft moordnijgingen, geen haar beter dan Brian dus.
Huub vanmiddag: 'ik heb zin om gewoon mensen keihard te slaan. Ik zou Brian echt gewoon neersteken nu, ik meen het. Ik heb echt moordneigingen nu. Kankerhonden.....'
Misschien kan je niet lezen,geeft niet hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:47 schreef neehe het volgende:
[..]
Op zaterdag 17 november 2007 17:38 schreef coldstar het volgende:
Huub geeft wel er steek wel een hele grot veer in hem/haar kont. Hij vind het wel leuk geloof ik
Toch een rare zin als je hem zo lees.![]()
Hoop ook echt dat ze Huub wat dat aangaat vanavond een beetje in bescherming nemen. Hij heeft weinig nodig om echt door het lint te gaan. Amanda met d'r slabek zonder geweten zou het ws ook nu nog heel normaal vinden om Huub nog even in te wrijven dat hij de begrafenis niet heeft kunnen bezoeken.. door wat hij haar allemaal aangedaan heeft.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
Amanda komt binnen bij Huub samen met de kapper om met Huub mee te zingen. De plasma zegt dat hij een telefoontje heeft......hoe doorzichtig toch. Amanda en Huub dus niet in een ruimte.
Ja, best wel knap.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:52 schreef Kimberleyy het volgende:
Is Amanda eigenlijk nog gestopt met roken?..
ach, hoe oud is ze en hoe lang heeft ze gerookt?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, best wel knap.Ik hoop dat ze het volhoud.
Ik hoop het niet, ik hoop dat ze weer gaat roken en meer gaat drinken..quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, best wel knap.Ik hoop dat ze het volhoud.
Tsja, ik doe het r niet na..quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
ach, hoe oud is ze en hoe lang heeft ze gerookt?
Trouwens, zo moeilijk is het niet hoor...
Ja, dat kan je aan haar omvang zien, ze wordt dikker en dikker.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:52 schreef Kimberleyy het volgende:
Is Amanda eigenlijk nog gestopt met roken?..
Gefeliciteerd met je Pa!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zolang hij lekker achter zijn piano blijft zitten niet maar aan zijn pianospel te horen heeft hij andere plannen.
Hou me op de hoogte vanavond, mijn Pa is jarig dus ik ga straks een borrel drinken en lees wel weer bij.![]()
gewoon niet meer een sigaret opsteken... Is niet moeilijk, hoef je geen diploma voor te hebben ofzo...quote:
Volgens mij wilde hij in eerste instantie toch zelf niet naar die begrafenis? Hij wilde die hele circus van DGK daar niet omheen hebben. Ja, en dat dit geblokt is, is niet zo verwondelijk, als jezelf alles blokt. Dit is nou wat Lieke, Huub steeds heeft proberen duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Hoop ook echt dat ze Huub wat dat aangaat vanavond een beetje in bescherming nemen. Hij heeft weinig nodig om echt door het lint te gaan. Amanda met d'r slabek zonder geweten zou het ws ook nu nog heel normaal vinden om Huub nog even in te wrijven dat hij de begrafenis niet heeft kunnen bezoeken.. door wat hij haar allemaal aangedaan heeft.
yup, nog even en brian zal het gaatje niet meer gaan vindenquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:57 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, dat kan je aan haar omvang zien, ze wordt dikker en dikker.
Is altijd nog beter als roken. als Huub zo door gaat met roken als hij nou doet, krijgt hij dezelfde ziekte aan zijn longen, waar zijn mond van vol loopt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:57 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, dat kan je aan haar omvang zien, ze wordt dikker en dikker.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:02 schreef noekje het volgende:
Het goede aan het hele blokken is dat zijn ogen eindelijk eens geopend zijn wb zijn tegenstanders. Tegenstanders zijn de woorden die Huub altijd heeft gebruikt, het zijn vijanden. Ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet en het is goed dat iedere partij zich daar eindelijk eens bewust van is. Alhoewel, Huub was de enige die het niet doorhad. Toch niet slim van dat menneke maar goed, het is nu duidelijk. Game on!![]()
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij in eerste instantie toch zelf niet naar die begrafenis? Hij wilde die hele circus van DGK daar niet omheen hebben. Ja, en dat dit geblokt is, is niet zo verwondelijk, als jezelf alles blokt. Dit is nou wat Lieke, Huub steeds heeft proberen duidelijk te maken.
ik had Huubs pianospel op de achtergrond en ik vond het lelijk en woest.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zolang hij lekker achter zijn piano blijft zitten niet maar aan zijn pianospel te horen heeft hij andere plannen.
Hou me op de hoogte vanavond, mijn Pa is jarig dus ik ga straks een borrel drinken en lees wel weer bij.![]()
te dik zijn is net zo ongezond. maar dat wist je natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Is altijd nog beter als roken. als Huub zo door gaat met roken als hij nou doet, krijgt hij dezelfde ziekte aan zijn longen, waar zijn mond van vol loopt.![]()
Dubbele moraal houd je er op na.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Is altijd nog beter als roken. als Huub zo door gaat met roken als hij nou doet, krijgt hij dezelfde ziekte aan zijn longen, waar zijn mond van vol loopt.![]()
Gemiddeld kom je 3 kilo aan als je stopt met roken..quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:08 schreef miesy het volgende:
[..]
te dik zijn is net zo ongezond. maar dat wist je natuurlijk wel.
lol!quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:06 schreef Dragline het volgende:
Vraag me af wat schadelijker is voor Amanda's gezondheid: roken of een relatie met Brrrian...
Er gebeurt vanavond niets wat 'wij' niet willen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:09 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ik zou graag van jullie willen horen wat je verwacht van vanavond ?
Noem eens op wat je denkt te gaan zien of hoopt te willen zien .
En dan eens kijken of het enigszins aan de verwachting gaat voldoen.
Nu denk ik niet dat jullie massaal reageren , maar wellicht dat jullie wel voor jezelf een idee hebben.
Het is allebij dodelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:06 schreef Dragline het volgende:
Vraag me af wat schadelijker is voor Amanda's gezondheid: roken of een relatie met Brrrian...
wel als je tonnetje rond word.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Gemiddeld kom je 3 kilo aan als je stopt met roken..
+ 3 kilo is niet een risico voor de gezondheid.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:06 schreef Dragline het volgende:
Minder eten, en meer sporten zou ik zeggen... En dat heb je zelf in de hand, longkanker niet...quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:12 schreef miesy het volgende:
[..]
wel als je tonnetje rond word.
en amandel is toch echt die kant op aan het gaan.
Nee dit ging over naaste familie leden. Toen Sylvia haar vader stierf, is er ook niet geblokt. Maar dit is niet waar het mij eigenlijk om gaat. Vaak is huub zijn mond veel sneller dan zijn verstand. Huub roept jammer genoeg altijd dingen, denk daar dan weer over na, en komt erachter dat het toch anders moet. Dan komt het volgens mij niet meer geloofwaardig over.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Vanaf het begin is er besloten om bij overlijden en dergelijke geen blokking te gebruiken. Iedereen was het er mee eens om iemand dan te laten gaan, of in iedergeval de keuze zelf te laten maken of deze zou gaan of niet zou gaan. De overige zouden daar geen belemmering in brengen.
Dat de tegenstanders hier nu aan het blokken zijn vertelt meer over de tegenstander en dat ze nog steeds niet weten waar ze mee bezig zijn, dan over Huub
quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Minder eten, en meer sporten zou ik zeggen... En dat heb je zelf in de hand, longkanker niet...
LOLquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:13 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee dit ging over naaste familie leden. Toen Sylvia haar vader stierf, is er ook niet geblokt. Maar dit is niet waar het mij eigenlijk om gaat. Vaak is huub zijn mond veel sneller dan zijn verstand. Huub roept jammer genoeg altijd dingen, denk daar dan weer over na, en komt erachter dat het toch anders moet. Dan komt het volgens mij niet meer geloofwaardig over.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Minder eten, en meer sporten zou ik zeggen... En dat heb je zelf in de hand, longkanker niet...
mooiquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:14 schreef Dreamboy het volgende:
Huub op 100 en Brian is er uit.
http://www.standby.fm/megatop100.htm
http://zazell.nl/shops/zazell/
http://www.stermusic.nl/shops/ster/top.aspx
absoluut.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik toch...quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:16 schreef coldstar het volgende:
![]()
[..]
Sorry, ik spreek hier wel uit ervaring en kan je vertellen dat dit niet zo makkelijk gaat als jij nu omschrijft. Gelukkig lijk ik nog niet op Jaap![]()
![]()
Maar geloof me, je moet echt heeeeel veeeeel aankomen, wil het net zo slecht als roken zijn.
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
LOL
Alles wat Huub zegt en doet is over nagedacht... Zelfs als het lijkt dat Huub het mis heeft.
Het zelfde geldt voor Jaap.
De rest doet maar wat.
COS weet je nog. en de S staat niet voor Sonique...quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:18 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dit vind ik nou de leukste opmerking die ik gelezen heb.![]()
![]()
ik wil alleen zien hoe Nadia en Lieke eruit zien in de "creatie".quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:09 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ik zou graag van jullie willen horen wat je verwacht van vanavond ?
Noem eens op wat je denkt te gaan zien of hoopt te willen zien .
En dan eens kijken of het enigszins aan de verwachting gaat voldoen.
Nu denk ik niet dat jullie massaal reageren , maar wellicht dat jullie wel voor jezelf een idee hebben.
diabetes komt steeds vaker voor...quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik toch...
3 kilo gemiddeld.
Ik beweer niet dat 3 kilo aankomen even slecht is als roken. Dus als je meer aankomt heb je dat zelf in de hand... En dan nog is het niet slechter...
Mmmmm....speklapjesquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:19 schreef neehe het volgende:
Met kerstmis is miss Piggy echt zo vet als een varken ha ha.
Het had beter gekund: minder blote billen, niet aan je pruik schuiven, niet je lul weer eens rechtleggen, en wat meer lachen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:23 schreef noekje het volgende:
Ik vind dat Ricardo tegenvalt als vrouw. Ik had zijn gezicht veel vrouwelijker verwacht, het is nog steeds een vent met make up op. Killer legs, dat dan weer wel.
Hij laat zijn genre van muziek ook al afhangen van de fans hoorde ik vanmiddag. Ik word er niet goed van!quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
Sukkeltje Dennix staat met zijn armen over elkaar en laat zijn outfit uitzoeken door Wicawdo.......hij kan echt niets zelf bedenken.
Hey...quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:22 schreef coldstar het volgende:
[quote]Op zaterdag 17 november 2007 18:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik toch...
3 kilo gemiddeld.
Ik beweer niet dat 3 kilo aankomen even slecht is als roken. Dus als je meer aankomt heb je dat zelf in de hand... En dan nog is het niet slechter...
[/quot
Dit heb jezelf niet in de hand. Je stofwisseling veranderd n.l. heel erg als je stopt met roken. Je smaak en je eetlust zijn ook heel anders als je niet meer rookt. Als het zo makkelijk was als jij zegt, avallen is net zo mo9eilijk als stoppen met roken. Des te meer respect ik heb voor mensen die stoppen met roken en afgevallen zijn.
Lach jij dan altijd en verleg jij jouw clitoris nooit?????quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Het had beter gekund: minder blote billen, niet aan je pruik schuiven, niet je lul weer eens rechtleggen, en wat meer lachen.
toch is dat een kunde hoor dat het perfekt valt....lijkt makkelijk maar is het niet...quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:31 schreef blomst het volgende:
Zo kan ik ook een jurk in een minuut maken, lap stog en bijelkaar houden met wat veiligheidsspelden![]()
Valentino stof...quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:33 schreef riri het volgende:
[..]
toch is dat een kunde hoor dat het perfekt valt....lijkt makkelijk maar is het niet...
ik weet er alles van
De grap is dat Lieke niet meer nodig heeft dan een mooie lap stof om haar heen gegrapeert.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:31 schreef blomst het volgende:
Zo kan ik ook een jurk in een minuut maken, lap stog en bijelkaar houden met wat veiligheidsspelden![]()
de stof valt heel mooiquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:31 schreef riri het volgende:
prachtige jurk hoor van Lieke....valt perfekt
pumps met hele hoge hakken er onder
echt mooi hoor
ja, maar de lap stof is ook mooier dan de andere twee jurkjesquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
De grap is dat Lieke niet meer nodig heeft dan een mooie lap stof om haar heen gegrapeert.
Ik ben het met je eens dat Jan zich er met een Jantje van Leiden heeft afgemaakt maar ik kijk 100 keer liever naar Lieke dan naar die snollen.
Nog even, en ze hangen onder de gordel.... lolquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:39 schreef Dreamboy het volgende:
Zo kijken de dames naar Lieke.
[ afbeelding ]
die tieten vielen me ook al op!quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nog even, en ze hangen onder de gordel.... lol
quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:42 schreef noekje het volgende:
Amanda ziet eruit als een kind van 4 die een verkleedpartijtje heeft.
'oh, daar ligt nog een armband, oh en een ketting, oooh, drie kettingen, die oorbellen en knalroze lippenstift'
Nog even en ze pakt een toverstafje en wil naar de Mc Donalds.
[ afbeelding ]
Jan: Die riem is goud en hoerig .quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:47 schreef mootie het volgende:
Omg hoeveel accesoires wil Amanda dragen? Zie veren in haar haar? Roze band in haar haar, ketting. Ze probeert er nog een riem om heen te frusten.
Vind ze de jurk misschien opeens toch niet meer zo mooi en probeert ze het nu maar een beetje op te leuken met accessoiresquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:47 schreef mootie het volgende:
Omg hoeveel accesoires wil Amanda dragen? Zie veren in haar haar? Roze band in haar haar, ketting. Ze probeert er nog een riem om heen te frusten.
Dat zeg ik, smaak van een 4 jarige.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:47 schreef mootie het volgende:
oquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:39 schreef Dreamboy het volgende:
Zo kijken de dames naar Lieke.
[ afbeelding ]
Dit is tuh leuk ............goh wat geniet ik weer van die jaloerse penosekop van die meidquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:44 schreef miesy het volgende:
lieke steelt de show en dellie kookt
ik hou dervan!!!![]()
ja Jan weet hoe je een goed figuur moet verneuken, gelukkig is het hem bij Lieke niet gelukt. Maar ja haar belijning is dan ook subliemquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:52 schreef mootie het volgende:
Wie is die blonde met die enorm zakkende tietjes in een strapless jurk?
De Ducktape wordt al aangerukt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:52 schreef blomst het volgende:
Nou nadia, trek je onderjurkje aan.
Dat is Henny Trevor een pseudoniem voor HT hang tietjesquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:52 schreef mootie het volgende:
Wie is die blonde met die enorm zakkende tietjes in een strapless jurk?
kan er geen genoeg van krijgen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Dit is tuh leuk ............goh wat geniet ik weer van die jaloerse penosekop van die meid
Ik ga daar echt van uit, kan toch niet anders?quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:55 schreef tipsch het volgende:
ik begin toch te geloven dat de twee snollen in de maling zijn genomen.ik het de balle verstand van mode hoor
Foeilelijk, ze schijt op alles en iedereen als het haar zo uitkomt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:56 schreef kybe het volgende:
OMG Amanda zegt nu tegen de kapper dat het de schuld van anderen is dat heur haar verknalt is.
Amanda:"ja het is altijd leuk om aan Amanda te zitten maar zo hebben ze wel mooi mijn haar verknalt".
![]()
Zeker niet onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:58 schreef rooie3 het volgende:
Huub is echt nog steeds boos.Die kop staat op onweer.
Amanda ziet eruit als een goedkoop hoertje voor iemand met een barbie fetish..quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga daar echt van uit, kan toch niet anders?
Op ned. 3 was altijd zo'n jeugdserie met (volgens mij) geestelijk gehandicapten. Daar zat een vrouw in met van die roze wangetjes. Amanda is net zo'n typetjequote:Op zaterdag 17 november 2007 18:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Amanda ziet eruit als een goedkoop hoertje voor iemand met een barbie fetish..
Heb je de verjaardagsborrel alweer op?quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
Kapper tegen Amanda: Je haar ziet er niet uit aan de achterkant maar de voorkant is alleen maar belangrijk voor de fotoshoot.![]()
Kapper zet DOB nog maar even voor gek.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Heb je de verjaardagsborrel alweer op?
Nadia klaagt alweer over haar haar.
Vind Lieke zo echt een Charlies Angelquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:07 schreef NS het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt Lieke een beetje op Agnetha van AbbA. Dus mooi...................
ABBAquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:07 schreef NS het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt Lieke een beetje op Agnetha van AbbA. Dus mooi...................
ik heb het gemist, maar er gebeurde zeker iets.... sneue wijven, zeg.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:09 schreef Clank het volgende:
Ging Amanda nu net 'per ongeluk expres' op de sleep van de jurk van Lieke staan?
En eet en eet en eet en eet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:13 schreef blomst het volgende:
Dennix geniet weer, hij eet.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:13 schreef Kaleddis het volgende:
Ik schiet steeds in de lach als ik Amanda zie![]()
Janice creaties zijn borstenknijpendquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:20 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis ineens twee cupmaten![]()
Heel goed Janquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Boos kijken Lieke
L: Hoe?
Janus: Dat is toch niet zo moeilijk? Denk maar aan gisteravond
Je hoeft niks te zeggen, ik luister mee.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:28 schreef Sonique het volgende:
Et voila...
dat idee had ik ook al, de lafbekquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:22 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg er geen genoeg van![]()
[ afbeelding ]
Janus weet ook dat Lieke de mooiste is, maar durft niet echt voor haar te kiezen uit angst voor die twee *(&^^%(%*tten
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:32 schreef Sonique het volgende:
Rachel "ik vind af en toe dat jullie het verschil tussen spel en fictie verliezen"
?
Dat is wat Huub dan nu eindelijk inziet, want dat is echt al heel lang zo.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:30 schreef Sonique het volgende:
"Dat zij op een punt zijn aangekomen waarbij ze dingen dus niet meer kunnen relativeren"
Huub over het blokken van de begravenis
Baby beauty queen? Heb je helemaal gelijk. Dat roze blush en lipstift is echt not done!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:27 schreef Kaleddis het volgende:
Nou weet ik waar Amanda me aan doet denken, die kindershow in Amerika, waar kindertjes van 6 modeshows moeten lopen en zingen enzo, helemaal opgehitst door hun moeders/ouders.
Weet niet meer hoe het heet. Iemand ?
Precies.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:27 schreef Kaleddis het volgende:
Nou weet ik waar Amanda me aan doet denken, die kindershow in Amerika, waar kindertjes van 6 modeshows moeten lopen en zingen enzo, helemaal opgehitst door hun moeders/ouders.
Weet niet meer hoe het heet. Iemand ?
Maar Huub gaat uit van de goedheid in de mens.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is wat Huub dan nu pas inziet, want dat is echt al heel lang zo.
Ja.. maar omdat Huub zelf niet zo is kan hij zich dat ook bijna niet voorstellen bij een ander.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is wat Huub dan nu pas inziet, want dat is echt al heel lang zo.
Een geluk bij een ongeluk zeg maarquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar Huub gaat uit van de goedheid in de mens.
En er wordt nu bevestigd dat hij het mis heeft, en te maken heeft met het slechtste soort...
vertel.... ik ken het lied niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:35 schreef Sonique het volgende:
En weer de track van Pocahontas
Zegt weer veel...
Dat ze zulk kuthaar heeftquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat kan Amanda niet geloven?
Pageants, of zo ietsquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Precies.
Die beauty contests voor peuters en kleuters. Vreselijk![]()
Ik vind wel dat de kappers er bij Lieke weer een puinhoop van hebben gemaakt. Wat een vreselijk lelijke styling.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:38 schreef cindy10 het volgende:
ondanks dat ik lieke een wat hoekig gezicht vind hebben en haar ogen wat ver uitelkaar staan....vind ik haar wel het meest natuurlijke schoonheid hebben![]()
daarbij is haar figuur ook toppie!![]()
dit in tegenstelling tot amandel,die opgeblazen raakt,eruit ziet als een breedbek kikker in paartijd!
dan nog niet te spreken over dat andere gedrocht...met 3 buiken,4 navels,bambix tanden en hangtieten!![]()
snap niet dat amanda die eruit ziet als een suikerspin op zn retour....ook maar enige kritiek op lieke durft te uiten.![]()
het kapsel van lieke is inderdaad een beetje jaren tachtigquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind wel dat de kappers er bij Lieke weer een puinhoop van hebben gemaakt. Wat een vreselijk lelijke styling.
Gevaarlijk om zoeiets te zeggen. Zal Nadia nu nog wel op durven komen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:38 schreef Clank het volgende:
Rachel: Wat vind je er zelf van?
Nadia: Niet zo mooi..
Volgens Rachel is hij te groot.
Die van Nada en snollie waren volgens mij beide binnen 24 uur klaarquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:40 schreef avonne het volgende:
Volgens Nadia is haar jurk niet af omdat die van Lieke gemaakt moest worden.hij was donderdag al af, he?
Ik hoop toch zo eens dat ze per ongeluk met dat schaamhaarhoofd in een brandende kaars gaat hangen.quote:
ala farah fawcet van charlie`s angelsquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het kapsel van lieke is inderdaad een beetje jaren tachtig![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=TkV-of_eN2wquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:37 schreef avonne het volgende:
[..]
vertel.... ik ken het lied niet.
Ik weet wel dat hij een paar uur geleden de Titanic aan het verkrachten was
Ja hallo, Lieke moet toch op de één of andere manier de schuld krijgenquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:40 schreef avonne het volgende:
Volgens Nadia is haar jurk niet af omdat die van Lieke gemaakt moest worden.hij was donderdag al af, he?
die van riri zegt het helemaalquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:40 schreef kit2u het volgende:
meer caps van naad graag......heb geen streams.
Cleopatrusquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
god allemachtig,word de hulk weer uitgezonden?????![]()
zou ze nou toch zwanger zijn dan? Ze zei daarstraks ook iets tegen dennix over dat kotsen, en dat ze even moesten 'kletsen' straks.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hallo, Lieke moet toch op de één of andere manier de schuld krijgen![]()
En Naad moet weer kotsen.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=TkV-of_eN2wquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:37 schreef avonne het volgende:
[..]
vertel.... ik ken het lied niet.
Ik weet wel dat hij een paar uur geleden de Titanic aan het verkrachten was
Er is haar immers al verteld dat de jurk te groot isquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:47 schreef mootie het volgende:
Aha, ze fluistert iets over de jurk. Ze doet gewoon net alsof ze moet kokken omdat ze niet in de jurk wil.
en ze heeft zichzelf in de spiegel gezien.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Er is haar immers al verteld dat de jurk te groot is![]()
Het zou wel kicken zijn, als Naad tijdens de shoot gaat projectielbrakenquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:48 schreef mootie het volgende:
Ze zegt ook dat ze al een paar keer heeft moeten kotsen, bullshit, dat zou je aan haar ogen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |