yep, dwergplaneet nuquote:Op zondag 18 november 2007 20:33 schreef StefanP het volgende:
Ik neem aan dat die aanhalingstekens betekenen dat je weet dat de status van Pluto gedegradeerd is, dus Starla wintDe volgende keer vraag ik ze gerangschikt van de afstand tot de zon
Dan had je Ceres en een zooi andere dwerg planeten ook moeten noemenquote:Op zondag 18 november 2007 20:35 schreef LadyXochi het volgende:
Volgende keer ook meteen erbij vermelden dat je dwergplaneten niet als planeet meerekent dan.
Dat was met Pluto erbij leuker, die kruist namelijk met de baan van Neptunus.quote:Op zondag 18 november 2007 20:33 schreef StefanP het volgende:
De volgende keer vraag ik ze gerangschikt van de afstand tot de zon
quote:Op zondag 18 november 2007 20:41 schreef erkel het volgende:
progeria
Dwerggroei was voldoende geweest, maar bovenstaande komt er wel op neerquote:Op zondag 18 november 2007 20:50 schreef starla het volgende:
klein: korte ledematen, prominent voorhoofd
In olijfolie met een zooi knooflook erbij.quote:Op zondag 18 november 2007 20:59 schreef tomtomaat het volgende:
Die kook je gewoon.
Eigenlijk: steeds een klein beetje bouillon bij de rijst gieten tot die door de rijst is opgenomen, en dan het proces herhalen tot de rijst gaar is.quote:Op zondag 18 november 2007 21:11 schreef Farenji het volgende:
Rijst koken in bouillon
Kom op zeg! Wie weet dat nou zonder op te zoeken? Ik vind dit wel erg ver om het nog 'algemene kennis' te noemen....quote:Op zondag 18 november 2007 20:49 schreef erkel het volgende:
Welk uiterlijk kenmerk gaat gepaard met de aandoening Achondroplasie?
quote:Op zondag 18 november 2007 21:11 schreef Farenji het volgende:
Rijst koken in bouillon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |