Wateroverlast in engeland scheen hij ook voorspeld te hebben, maargoedquote:Op zondag 18 november 2007 15:45 schreef kepler het volgende:
wat ik dus heb gelezen is dat hij veel voorspellingen heeft gedaan, en dat de storm van vorige week de enige die redelijk is uitgekomen
Zal eens kijken of ik dat weer kan opzoeken
Als we deze storm echt krijgen dan kunnen we Nederland gaan wederopbouwen, dan denk ik niet dat we veel tijd over hebben voor een elfstedentocht.quote:Op zondag 18 november 2007 22:23 schreef Caesu het volgende:
maar als het toch uit komt, zit hij er met zijn voorspelling van een koude januari + 11-stedentocht misschien ook niet naast.
Jawel joh, kunnen we lekker dwars over/door heel Nederland schaatsen met zoveel waterquote:Op zondag 18 november 2007 22:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als we deze storm echt krijgen dan kunnen we Nederland gaan wederopbouwen, dan denk ik niet dat we veel tijd over hebben voor een elfstedentocht.
Die superstorm zal ooit komen, daar ben ik wel van overtuigd, maar ik geloof niet dat hij hem al zo lang van tevoren kan voorspellen.quote:Op zondag 18 november 2007 22:23 schreef Caesu het volgende:
ik hoop dat die superstorm er niet komt.
niets meer van te zien op de weermodellen trouwens.
maar als het toch uit komt, zit hij er met zijn voorspelling van een koude januari + 11-stedentocht misschien ook niet naast.
en dat is dan weer wel leuk.
De elfprovinciëntochtquote:Op zondag 18 november 2007 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel joh, kunnen we lekker dwars over/door heel Nederland schaatsen met zoveel water
Die prutser had voor begin oktober ook onmenselijk hevige regen-, hagel- en onweersbuien voorspeld. Ik heb gewoon de bbq buiten gehad hoor. (wel binnen gegeten trouwensquote:Op zondag 18 november 2007 15:53 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Wateroverlast in engeland scheen hij ook voorspeld te hebben, maargoed
ben benieuwd wat hij nog meer voorspeld had (volgens mij ook hete zomer) en 2 jaar terug een ijskoude winter
dan hadden ze in Den Haag driedubbel feest gevierdquote:Op maandag 19 november 2007 12:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Toch is er richting dec een storm op komst, begin dec zouden we een storm kunnen krijgen, maar kan uiteindelijk nog eerder, maar ook later. Ook in Dec kan het flink waaien, storm van 30dec vorig jaar b.vdag later en het oud en nieuw was verpest
maar twee weken vooruit kijken is al heel moeilijk, dus ik ben benieuwd of die decemberstorm blijft bestaanquote:Op maandag 19 november 2007 12:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Toch is er richting dec een storm op komst, begin dec zouden we een storm kunnen krijgen, maar kan uiteindelijk nog eerder, maar ook later. Ook in Dec kan het flink waaien, storm van 30dec vorig jaar b.vdag later en het oud en nieuw was verpest
Zijn dit dan voorspellingen geweest op het niveau van: "Als het regent in september valt de kerst in december." ?quote:Op maandag 19 november 2007 13:09 schreef kepler het volgende:
[..]
maar twee weken vooruit kijken is al heel moeilijk, dus ik ben benieuwd of die decemberstorm blijft bestaan
Het kan ook in januari heel hard waaien, zie dit jaar nog
ja, dat idee krijg ik welquote:Op maandag 19 november 2007 13:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn dit dan voorspellingen geweest op het niveau van: "Als het regent in september valt de kerst in december." ?
het vervelende van zulke voorspellingen is dat er altijd wel eentje uitkomt, en die persoon dan gelijk als de nieuwe Nostradamus (quote:Op maandag 19 november 2007 13:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goh, dan kan ik dus ook weerdeskundige worden!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |