Of een kier tegen je raam.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:43 schreef Pheno het volgende:
Beter dan een raam op je kier.
www.monsterboard.nlquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:28 schreef JDude het volgende:
"Weet u waar de thermo staat?"
Oh? Enlighten me later.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:27 schreef JDude het volgende:
Tandje. Standje.
Tsja, raar genoeg mis ik een beetje een stukje sociaal doen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:32 schreef Q. het volgende:
Dan ga je niet naar de kroeg.
Ben je ziek?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Tsja, raar genoeg mis ik een beetje een stukje sociaal doen.
Ja, och. Ik zit nu aan de wetenschappelijke teksten over de relatie tussen het Romeinse rijk en haar pereferie, en met mij mijn complete studie, dus ik klaag niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:17 schreef cerror het volgende:
Godverdegrafhoerenkotsendekankerzaterdagavond.
Al m'n vrienden zitten thuis te slapen of zitten bij hun neukertjes god mag weten waar en ik wil niet alleen de kroeg in.
Normale mensen kunnen dan niet uit ivm werk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:43 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zaterdagavonden zijn overschat, als er ook donderdagen en vrijdagen zijn.
Ik moet vrijdag ook gewoon netjes om 9 uur daar zitten, mijn beste Q.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Normale mensen kunnen dan niet uit ivm werk.
Normale mensen zuipen gewoon en hebben maling aan hun werk van de volgende ochtend.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Normale mensen kunnen dan niet uit ivm werk.
En die wonen onder een brug?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Normale mensen zuipen gewoon en hebben maling aan hun werk van de volgende ochtend.
Precies. 2 asperines voor het slapen, 2 bij het wakker worden, en verder moet je hele omgeving even een uurtje een flinke poliep op de stembanden krijgen, en dan is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Normale mensen zuipen gewoon en hebben maling aan hun werk van de volgende ochtend.
Ach ja. True.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:43 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, och. Ik zit nu aan de wetenschappelijke teksten over de relatie tussen het Romeinse rijk en haar pereferie, en met mij mijn complete studie, dus ik klaag niet.
Zaterdagavonden zijn overschat, als er ook donderdagen en vrijdagen zijn.
Asperinesquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies. 2 asperines voor het slapen, 2 bij het wakker worden, en verder moet je hele omgeving even een uurtje een flinke poliep op de stembanden krijgen, en dan is er niks aan de hand.
Werkgroepgenoten zijn niet de kroeg in te vegen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach ja. True.
Maandag en Dinsdag zit ik tot 5 uur op school, woensdag/donderdag/vrijdag tot 4/5 uur in de klas en vrijdags kunnen m'n vrinden niet dus moet ik het met zaterdag doen.
Sucks. Dan maar volgende week.
Als je die enen van woensdag/donderdag/vrijdag bedoelt, die zijn 7 jaar oud.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
Werkgroepgenoten zijn niet de kroeg in te vegen?
Jij geeft les aan de bloem van onze natie?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je die enen van woensdag/donderdag/vrijdag bedoelt, die zijn 7 jaar oud.
En die van school (maandag dinsdag) zijn een stel brave SPW-hoertjes waar ik het niet zo mee kan vinden. Behalve één dan. Maar die is way outtah my league.
Hell yeah. I love the power.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:13 schreef Nosh het volgende:
Maar je kan dus minstens 30 kinderen grondig de juiste richting indrukken, of op z'n minst veroordelen tot een deerniswekkend leven van slapeloosheid en halfslachtig alcoholisme door terpentine te filteren bij gebrek aan beter?
Da's bruine kots. Op een witte muur. Erg lelijk. Doch vermakelijk.quote:
Net iets te laat, maar daar doe ik niet moeilijk over.quote:Op zondag 18 november 2007 20:59 schreef rompompom het volgende:
Snipverkouden en keelpijn bij het leven. Leve familie-weekendjes..
Feli, JD! Mits niet te laat..
Ik betwijfel inderdaad of Breda vanuit Eindhoven bereikbaar is, zo rond 04.00 s'nachts.quote:Op maandag 19 november 2007 11:23 schreef JDude het volgende:
Breda valt niet onder omgeving Eindhoven, zeker?
Als je twee weken later was gegaan wel.quote:Op maandag 19 november 2007 11:25 schreef Blight het volgende:
Ik betwijfel inderdaad of Breda vanuit Eindhoven bereikbaar is, zo rond 04.00 s'nachts.
Vanaf december mag Brabant (in het weekend) meedoen met het NS-nachtnet.quote:Op maandag 19 november 2007 11:31 schreef Blight het volgende:
Waddan?
..quote:Op maandag 19 november 2007 17:14 schreef Blight het volgende:
Ik heb trouwens gisteren twee kaartjes gekocht, om er vervolgens twee te winnen bij Kink FM. -,-.
Koptelefoon op, en genieten.quote:Op maandag 19 november 2007 21:42 schreef Blight het volgende:
Ik wil nog even mededelen dat ik maar geen genoeg krijg van Explosions In The Sky. Wat een muziek,.
Dan noem je ook een winkelquote:Op maandag 19 november 2007 21:24 schreef mcDavid het volgende:
dr is gewoon in de héle fucking C1000 hier geen fatsoenlijke zak pepernoten te vinden!
De winkel die normaal van november t/m maart pepernoten verkoopt. Die na 5 december goedkoper zijn dan brood.quote:
Alleen mensen hebben de eigenschap te hamsteren. Gisteren met koopzondag ook, het leek wel of de oorlog op uitbreken stond. Sickosquote:Op maandag 19 november 2007 23:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De winkel die normaal van november t/m maart pepernoten verkoopt. Die na 5 december goedkoper zijn dan brood.
Dat zijn dan ook de dagen bij uitstek om de binnenstad/supermarkt/winkelcentrum te mijden als de pest.quote:Op maandag 19 november 2007 23:27 schreef Pheno het volgende:
Alleen mensen hebben de eigenschap te hamsteren. Gisteren met koopzondag ook, het leek wel of de oorlog op uitbreken stond. Sickos
Dat is elke dag.quote:Op dinsdag 20 november 2007 07:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook de dagen bij uitstek om de binnenstad/supermarkt/winkelcentrum te mijden als de pest.
Hamsters ook, weet ik uit ervaring.quote:Op maandag 19 november 2007 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen mensen hebben de eigenschap te hamsteren. Gisteren met koopzondag ook, het leek wel of de oorlog op uitbreken stond. Sickos
Oh, bij mij gaat het juist beter. Morgen weer aan het werk, gok ik zo.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:23 schreef Misstique het volgende:
Buh.
Ik stond vooraan bij sinterklaas, zodat ik alle kruidnoten kon vangen voordat die kleine ***kinderen dat dedenquote:Op dinsdag 20 november 2007 07:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook de dagen bij uitstek om de binnenstad/supermarkt/winkelcentrum te mijden als de pest.
Ja, dat viel mij ook al op. Auto rock.quote:Op maandag 19 november 2007 22:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Koptelefoon op, en genieten..
Hoorde laatst ook een nummer van Mogwai onder een reclame voor die Red Bull Motorcross wedstrijd. Erg tof om zulke dingen uit hun context te horen.
wat raar joh, ik heb altijd zin om te werkenquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:22 schreef Misstique het volgende:
Ik ben niet ziek hoor, kheb gewoon geen zin.
Nog maar drie-en-een-halve dag en dan is het weer weekend.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:22 schreef Misstique het volgende:
Ik ben niet ziek hoor, kheb gewoon geen zin.
Dude. Lees je in, of houdt gewoon je bek.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:55 schreef nyny83 het volgende:
Ik moet maandag naar Eindhoven, maar dan voor werk en niet voor een of andere foute huppelgothicband
Oh. Wacht. Dit ging over Within Temptation. Dan heb je gelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:05 schreef Blight het volgende:
[..]
Dude. Lees je in, of houdt gewoon je bek..
Het lijkt me wel grappig om ze een keer live te zien spelen. Kijken wat-ie doet! [/vliegende panters]quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:55 schreef nyny83 het volgende:
Ik moet maandag naar Eindhoven, maar dan voor werk en niet voor een of andere foute huppelgothicband
Heb een kaart voor 118 in de wacht gesleept, die was nog een beetje betaalbaar met 34 Euro. Had me niet gerealiseerd dat de voorverkoop weekend voor afgelopen weekend al begonnen was.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:59 schreef Blight het volgende:
Denk het niet. Heb nog geen kaarten in ieder geval. Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |