abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55550570
quote:
Op woensdag 26 december 2007 13:37 schreef daikenas het volgende:

[..]

k zit nu inderdaad in memoryblock2
als je op die momoryblock klikt (niet in het spel maar als je in die maschine ligt) dan zie je een aantal staafjes die je kunt veranderen door op L1 en R1 te drukken moet je dan een van die memo's openen?
zoja heb ik een probleem als ik een probeer te openen gaat hij verder met die vragjes te paken xD
Als het goed is staat er als je de Animus in gaat, gelijk onderaan:
Continue
load latest memory

Dat moet je gewoon aanklikken.
pi_55565147
ik denk niet dat je het snapt
ik nu in memoryblock2 en moet in masyaf 20 vlagjes zoeken
ik heb er nu 18 en de laatse 2 liggen in de kasteeltuin maar daar kan ik niet komen omdat die deur dicht is
je moet eerst de eerste ass. doen heb ik al gelezen maar die heb ik toch gedaan in momoryblock1 ? of telt dat niet meer en moet ik een ass. doen in memoryblock2 voor die poort opengaat?
sommigen zeggen dat ze die vlagjes pas op het einde van het spel hebben gepakt
dan vraag ik me af hoe je in een andere memory komt
bij alles wat ik probeer komt hij gewoon terug in masyaf terecht is de poort van de kasteeltuin gesloten en moet ik nog 2 vlagjes hebben
ik heb de PS3 versie geen idee of die verschilt van de Xbox versie
  donderdag 27 december 2007 @ 10:43:43 #153
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_55567698
Ga gewoon maysaf uit op je paard en ga naar andere stad... Luister wat die ouwe zegt en het volgt zichzelf.
Blub
pi_55567935
quote:
Op donderdag 27 december 2007 01:52 schreef daikenas het volgende:
ik denk niet dat je het snapt
ik nu in memoryblock2 en moet in masyaf 20 vlagjes zoeken
ik heb er nu 18 en de laatse 2 liggen in de kasteeltuin maar daar kan ik niet komen omdat die deur dicht is
je moet eerst de eerste ass. doen heb ik al gelezen maar die heb ik toch gedaan in momoryblock1 ? of telt dat niet meer en moet ik een ass. doen in memoryblock2 voor die poort opengaat?
sommigen zeggen dat ze die vlagjes pas op het einde van het spel hebben gepakt
dan vraag ik me af hoe je in een andere memory komt
bij alles wat ik probeer komt hij gewoon terug in masyaf terecht is de poort van de kasteeltuin gesloten en moet ik nog 2 vlagjes hebben
ik heb de PS3 versie geen idee of die verschilt van de Xbox versie
De vlaggen hebben geen invloed op de poort, hij is gewoon open.
Ga er maar eens naar toe.
En volg het icoontje op je map, waar Kingdom staat.
  FOK!fotograaf donderdag 27 december 2007 @ 13:03:09 #155
159915 -Menn0-
MNO
pi_55570323
Uitgespeeld

Eindbaas is echt een pussy
,,/
pi_55601595
Die poort om uit maysaf te komen is dicht net zoals de deur van de kasteeltuin -,-
geen idee hoe die open gaan
pi_55619802
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 14:56 schreef daikenas het volgende:
Die poort om uit maysaf te komen is dicht net zoals de deur van de kasteeltuin -,-
geen idee hoe die open gaan
je moet wel je missies in masyaf doen eerst. Klik gewoon op back en kijk
op je map waar je naartoe moet. Rechtsonder zie je ook een map waar je
naartoe moet.
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:34:13 #158
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_55630473
uitgespeeld.... maar wat een kut einde!
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_55630638
moet ook maar weer eens gaan spelen
heb zoveel ander leuks
Narf!
pi_55660542
Gister bij een vriend gezien. Super mooi spel om te zien op de PS3. Klimmen is ook leuk. Missies heb ik niks van meegekregen, maar free roam gaat het wel redelijk snel vervelen. Doordat je counterattacks kunt uitvoeren heb je die gasten zo dood en als je met een bewaker bezig bent staat de rest er maar een beetje bij te kijken.

Naja ik heb geen console, maar wel een leuk spel.
  FOK!fotograaf zondag 30 december 2007 @ 20:01:42 #161
159915 -Menn0-
MNO
pi_55661399
Heb em van de week uitgespeeld. Beetje raar einde...
,,/
pi_55662851
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:01 schreef -Menn0- het volgende:
Heb em van de week uitgespeeld. Beetje raar einde...
tis ook een trilogy, dus stay tuned
pi_55663508
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:55 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

tis ook een trilogy, dus stay tuned
ik hoop het
Er word trouwens wel gesmeten met gamepoints op het laatst.
pi_55693361
wat een ubervette game. Ik ben soms nog erg onhandig met dat ventje waardoor hij rare fratsen uithaalt maar in principe lekker te spelen en goed te volgen. Ik ad al moeite met die Talan in Jeruzalem dus zal wel wat worden.

Ik hamerde bij de eerste pogingen continu op vierkantje (ps3) maar ontdek nu dat het met die counter attack eigenlijk maar tikken is. Ga mijn derde assassin maar eens plannen.

btw: de vlaggetjes interesseren me niet zoveel maar moet je die hebben voor een bepaald missie? Anders moet ik straks al die levels weer rond gaan struinen voor een paar kutvlaggetjes. Kijk 10 vlaggen in een stad is leuk maar 2/100 is niet echt bemoedigend en helemaal niet als je om de haverklap een nieuwe serie van 100 aanboort.

Edit: zou gaan om dat hoe meer vlaggen je hebt hoe beter je synchroneert.

[ Bericht 18% gewijzigd door jpjedi op 01-01-2008 08:37:08 ]
  donderdag 3 januari 2008 @ 11:34:52 #165
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_55741826
Ik weet niet of het al is gezegt in dit topic maar ik had het spel al maar nog geen tijd gehad, laatst begonnen eraan en heb die eerste stad beetje gehad, met paard naar damascus maar in het begin had ik van die messen die ik kan gooien en zon assassin blade en kom ik counterattacks doen maar kan ik niet meer, krijg je die terug verder in het spel?
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_55741901
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
Ik weet niet of het al is gezegt in dit topic maar ik had het spel al maar nog geen tijd gehad, laatst begonnen eraan en heb die eerste stad beetje gehad, met paard naar damascus maar in het begin had ik van die messen die ik kan gooien en zon assassin blade en kom ik counterattacks doen maar kan ik niet meer, krijg je die terug verder in het spel?

ja die komen weer terug

waarom zijn die vlaggen mensen? bij GTA kreeg je nog een vliegtuig en tank bij je huis als je alles had gevonden...

word ik hier ook beloont?
pi_55741910
Net ook uitgespeeld. blijf het een goed verhaal vinden. Alleen was het einde wel een beetje matig
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:29 schreef tequi3 het volgende:
Gister bij een vriend gezien. Super mooi spel om te zien op de PS3. Klimmen is ook leuk. Missies heb ik niks van meegekregen, maar free roam gaat het wel redelijk snel vervelen. Doordat je counterattacks kunt uitvoeren heb je die gasten zo dood en als je met een bewaker bezig bent staat de rest er maar een beetje bij te kijken.

Naja ik heb geen console, maar wel een leuk spel.
Idd, constant in blocking mode werkt wel, maar later in de game gaat dat ongelooflijk vervelen en lang duren. omdat je guards dan 4x moet raken voor ze dood zijn. Zeker bij meer dan 10 vijanden gaat het lang duren. Dan is het makkelijk om wat combos uit te voeren, en aggressief aan te vallen. ook breken ze je blocks en raken ze je voor 2 of 3 blokjes. Nu heb je met 20 blocks wel wat verdediging, maar bij veel vijanden is wegrennen toch echt het devies.

Mooiste vind ik om een grab te breken, vlug naar je hidden blade te switchen, en ze doodsteken als ze op de grond liggen.
pi_55742031
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 11:37 schreef rival het volgende:

[..]

ja die komen weer terug

waarom zijn die vlaggen mensen? bij GTA kreeg je nog een vliegtuig en tank bij je huis als je alles had gevonden...

word ik hier ook beloont?
Als je even 2 posts naar boven leest

Dan synchroniseer je beter... maar of het noodzakelijk is betwijfel ik.

Ik had trouwens ook wat grappig! ik moets die dikke sultan vermoorden (4e ass) en ik kwam achter hem uit in zijn kasteel op het balkon waar hij die speech houdt voor de gasten van het feest. Hek dicht maar ik zag 2 soldaten daar staan. Ik begin door de deur wat te meppe en ze meppen me terug waardoor ik een counterattack kon doen. De animatie van de counterattack bracht me door de gesloten deur!! oftewel een bug.

Toen stond ik gewoon 1 op 1 met die dikke en kon hem zo aan het mes prikken.
pi_55742116
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 11:43 schreef jpjedi het volgende:

quote:

[..]

ow, daar heb ik geen ene reet aan dat gaat nu toch ook al hard genoeg

jammer dat als je na het uitspelken de beginlevels nog even wilt doen dat je daar dan alsnog je skills niet hebt.... hierdoor was ik na het uitspelen ook eigenlijk meteen klaar met het spel.... gta bv heeft me daarna nog weken bezig gehouden...
pi_55742620
quote:

[..]

Ik had trouwens ook wat grappig! ik moets die dikke sultan vermoorden (4e ass) en ik kwam achter hem uit in zijn kasteel op het balkon waar hij die speech houdt voor de gasten van het feest. Hek dicht maar ik zag 2 soldaten daar staan. Ik begin door de deur wat te meppe en ze meppen me terug waardoor ik een counterattack kon doen. De animatie van de counterattack bracht me door de gesloten deur!! oftewel een bug.

Toen stond ik gewoon 1 op 1 met die dikke en kon hem zo aan het mes prikken.
ik sprong daar een beetje schuin zo zn balkon op boven op zn nek
Narf!
pi_55742803
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 12:13 schreef Sickert het volgende:

[..]

ik sprong daar een beetje schuin zo zn balkon op boven op zn nek
Verrek..dat probeerde ik ook maar klom heel de tijd in die paal. .

Wat vind jij van dit spel?
pi_55818221
Hier ook uitgespeeld. Eind is eigenlijk gewoon open alsof je de volgende disc er in moet doen. Hoop dat het volgend deel snel uitkomt.
pi_55822238
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 12:23 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Verrek..dat probeerde ik ook maar klom heel de tijd in die paal. .

Wat vind jij van dit spel?
erg vet maar ook weer niet voelt inderdaad niet echt af..

\
Narf!
pi_55856076
Wie heeft er een overzicht van alle maps met daarop alle memory blocks revelead? Ik zie helemaal niets in memory block 4 in damascus
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_55857924
Naar de rand van een nog niet ontdekt gebied lopen en daar in een hoge toren klimmen en syncen
Narf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')