Fijn dat jullie het weer goed gemaakt hebben, wat een kop koffie al niet vermagquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:23 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Fijn dat jullie het weer goed gemaakt hebben, wat een kop koffie al niet vermag![]()
Nou, van al dat slaan erop zou ik ook een houten kop krijgenquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik zal me beter gedragen![]()
heb een houten kop![]()
Je moet leven als een kind.....opbouwen-afbreken-opbouwen-afbreken. De enerige moet rond blijven gaan, moet stromen.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:23 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Fijn dat jullie het weer goed gemaakt hebben, wat een kop koffie al niet vermag![]()
Kleine correctie, had een fout gemaakt.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi, nog één kop koffie en dan ga ik 43.412 afgevallen bladeren verzamelen.
Jij télt de bladeren....en nog voordat je ze opgeruimd hebt, zou dat voortaan tegelijkertijd doen, scheelt toch tijdquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kleine correctie, had een fout gemaakt.....![]()
Het waren er 33.259
Wat doet een secretaresse zoal in het weekend?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:44 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jij télt de bladeren....en nog voordat je ze opgeruimd hebt, zou dat voortaan tegelijkertijd doen, scheelt toch tijden veel vrouwen zijn wel heul lief
![]()
Die komt misschien vanavond nog wel van pas....een rel kan zomaar ontstaan....quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blijf je toch mooi met die zak popcorn zitten........
![]()
..wil je een opsomming? Van uur tot uur?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat doet een secretaresse zoal in het weekend?
Gelukkig hebben we Ian om te bemiddelen en te sussen......quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Die komt misschien vanavond nog wel van pas....een rel kan zomaar ontstaan....![]()
Echt milieubewust wil ik ze niet noemen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De Pakjesboot is zaterdagmiddag afgemeerd aan de IJsselkade in Kampen.
De aankomst van de goedheiligman leek nog even onzeker, omdat de Pakjesboot volgens Het Sinterklaasjournaal stil lag op zee. Een kolenschuit voorzag het schip echter van een nieuwe kolenvoorraad, waarop het kon doorvaren en het kinderfeest alsnog kon beginnen.
Sint en zijn Zwarte Pieten brengen zaterdagmiddag een bezoek aan de historische Hanzestad.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
..wil je een opsomming? Van uur tot uur?
Er moet toch ergens een verklaring gevonden worden voor die zwarte Pietjes.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Echt milieubewust wil ik ze niet noemen.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:53 schreef Lobasca het volgende:
Dus ik mag vanavond mijn schoen zetten???
Ian die bemiddelt en sustquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Ian om te bemiddelen en te sussen......![]()
Jij wél...quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:53 schreef Lobasca het volgende:
Dus ik mag vanavond mijn schoen zetten???
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ian die bemiddelt en sustdie stookt het vuurtje meestal verder op door een paar goedgekozen woorden.......ja, daar heb je gelijk in NMNS, wat een geluk dat Ian dat doet
![]()
Ik heb zojuist in de COS gezorgd dat een persoonlijke aanval op Peter niet uit de hand liep.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ian die bemiddelt en sustdie stookt het vuurtje meestal verder op door een paar goedgekozen woorden.......ja, daar heb je gelijk in NMNS, wat een geluk dat Ian dat doet
![]()
Je bent echt tof in dit soort situaties, op jou kun je bouwen......quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb zojuist in de COS gezorgd dat een persoonlijke aanval op Peter niet uit de hand liep.
Bovendien heb ik in FB klaargestaan toen Peter aangaf het niet leuk te vinden.
Dit soort dingen moet je voor je medeposters overhebben om de sfeer goed te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |