Het was Ladies Nightquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Help mij ff....wat was er gisteravond......
![]()
Ik ben volledig gebroken en in zak en as......een massage zou wonderen doen....interesse?quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:08 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...begin net een beetje bij te komen.....en jij? Stormen doorstaan en niet geknakt?
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben volledig gebroken en in zak en as......een massage zou wonderen doen....interesse?![]()
En dan in de tuin van de buren tiefen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi, nog één kop koffie en dan ga ik 43.412 afgevallen bladeren verzamelen.
Dat lijkt mij nóg niet verstandig, woon er net twee maanden........In de container maar, die dan weer voor ¤ 12,00 opgehaald wordt....quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan in de tuin van de buren tiefen?![]()
Maak er dan compost van!quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nóg niet verstandig, woon er net twee maanden........In de container maar, die dan weer voor ¤ 12,00 opgehaald wordt....
Ja, ik heb hier zo'n ton (stond er al) waar je schijnbaar compost mee kunt maken. Ik constateer dat al het gras dat er ooit in gemikt is een soort van persvoer is geworden, geen compost dus!quote:
Nou persvoer dan, what's in a name...kun je het slijten bij Veulenquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier zo'n ton (stond er al) waar je schijnbaar compost mee kunt maken. Ik constateer dat al het gras dat er ooit in gemikt is een soort van persvoer is geworden, geen compost dus!
Dag lief geylquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:21 schreef Lobasca het volgende:
Middag!
Komt door de CB zeker?quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik zal me beter gedragen![]()
heb een houten kop![]()
Te laat.....je bent al berucht...quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik zal me beter gedragen![]()
heb een houten kop![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Te laat.....je bent al berucht...![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar een mok...met een wolkje melk...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |