quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal het niet meer doen, ben er zelf ook nog ziek van...![]()
Grappige site.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:58 schreef Py het volgende:
http://www.omaweetraad.com/tips.php?rubriek=diverse
Je zou wegwerpplastic kunnen overwegen....of een vaatwaserquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:05 schreef APK het volgende:
Zo, effe de afwas gedaan.
Je ziet er maanden tegenop, maar eigenlijk is het een fluitje van een cent.
Hé, naast humeur bespeur ik ook nog humor bij jequote:Op zaterdag 17 november 2007 17:05 schreef APK het volgende:
Zo, effe de afwas gedaan.
Je ziet er maanden tegenop, maar eigenlijk is het een fluitje van een cent.
Omdat je je schaamt dat je in het openbaar trots liep te doen over je "stijve" ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:06 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Waarom denk je dat ik een zonnebri op heb?
Hé, don't ask me, ask grannyquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grappige site.....Maar......"Vaatdoekje mee laten wassen in de vaatwasser. Wel vastzetten, anders gaat deze "zweven" in de vaatwasser. Makkelijk en snel schoon en fris!"
Is dat nu wel zo fris![]()
Die moeten we even onthouden, inderdaad.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat je je schaamt dat je in het openbaar trots liep te doen over je "stijve" ?![]()
Ian, ik heb helemaal dubbel gelegen om je opmerking van het hufterproof bushokje..quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die moeten we even onthouden, inderdaad.
[eronderuitlul modus]quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat je je schaamt dat je in het openbaar trots liep te doen over je "stijve" ?![]()
Ja, maar is niet mijn poes hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:08 schreef Py het volgende:
[..]
hoi.![]()
Heb jij nou een ava van een poes die een joint rookt?![]()
Humeur?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:09 schreef Lobasca het volgende:
Hé, naast humeur bespeur ik ook nog humor bij je![]()
Zodat je me op een dag met mn eigen stijve om mn oren kan slaanquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die moeten we even onthouden, inderdaad.
Always pleasing to meet a readerquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ian, ik heb helemaal dubbel gelegen om je opmerking van het hufterproof bushokje..![]()
dan is dit de site voor jou huismannen.nlquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin.....begrijp er ook niets van....![]()
Neuh, zodat ik er flauwe grapjes over kan maken tot het irritant is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:18 schreef Py het volgende:
[..]
Zodat je me op een dag met mn eigen stijve om mn oren kan slaan![]()
Ik ook, ondanks het slaapgebrekquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:17 schreef APK het volgende:
[..]
Humeur?![]()
Ik ben hartstikke vrolijk. [ afbeelding ]
En ze inhaleert ook niet zeker?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:16 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, maar is niet mijn poes hoor![]()
Zou wel willen, maar kan dat (nog) nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie maakt een nieuwe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |