Vrouwentaakquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even iets anders (van huishoudelijke aard), waarmee kun je oud vet het best verwijderen?
Wat voor vet, en waar vanaf?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even iets anders (van huishoudelijke aard), waarmee kun je oud vet het best verwijderen?
Maak je niet ongerust....."low profile" vandaagquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:36 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
....waar het vuurtje weer opgerakeld werd....![]()
Je wilt nu ook je huidige vriendin dumpen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
moet met een z schatjequote:Op zaterdag 17 november 2007 16:41 schreef APK het volgende:
[..]
Je wilt nu ook je huisige vriendin dumpen?![]()
Van tegels, keukebladen, afzuigkappen ed. Voor mij heeft hier een oude man zijn laatste adem uitgeblazen en hij heeft echt overal die zooi laten ophopen. Ik blijf het tegenkomen en het is bijna niet weg te krijgen...vooral in die randjes links en rechts...quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:41 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat voor vet, en waar vanaf?
Verdommer, waarom plaatsten ze de s dan ook naast de d.quote:
Met lucifers.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:41 schreef APK het volgende:
[..]
Je wilt nu ook je huidige vriendin dumpen?![]()
Ik heb geen vriendin.....begrijp er ook niets van....quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:41 schreef APK het volgende:
[..]
Je wilt nu ook je huisige vriendin dumpen?![]()
Nee, vreemd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb geen aandachtshoer.....begrijp er ook niets van....![]()
Heet water lost vet op...en je kunt ook Blue Wonder gebruiken, is een heel goed middel.....én boenen natuurlijk.......trouwens, ben je al klaar met je bladeren? Je lijkt wel zwanger, zo'n schoonmaakdrift heb jequote:Op zaterdag 17 november 2007 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van tegels, keukebladen, afzuigkappen ed. Voor mij heeft hier een oude man zijn laatste adem uitgeblazen en hij heeft echt overal die zooi laten ophopen. Ik blijf het tegenkomen en het is bijna niet weg te krijgen...vooral in die randjes links en rechts...
Bladeren, één container en 5 vuilniszakken vol. Zwanger? nee. Ik hou van opgeruimd, schoon en netjes......quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heet water lost vet op...en je kunt ook Blue Wonder gebruiken, is een heel goed middel.....én boenen natuurlijk.......trouwens, ben je al klaar met je bladeren? Je lijkt wel zwanger, zo'n schoonmaakdrift heb je![]()
glassex anti-vet is ook een probaat middelquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heet water lost vet op...en je kunt ook Blue Wonder gebruiken, is een heel goed middel.....én boenen natuurlijk.......trouwens, ben je al klaar met je bladeren? Je lijkt wel zwanger, zo'n schoonmaakdrift heb je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |