Even met de COSsertjes spelenquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent echt tof in dit soort situaties, op jou kun je bouwen......![]()
![]()
Ja, heb het gelezen en vond het goed van je,quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb zojuist in de COS gezorgd dat een persoonlijke aanval op Peter niet uit de hand liep.
Bovendien heb ik in FB klaargestaan toen Peter aangaf het niet leuk te vinden.
Dit soort dingen moet je voor je medeposters overhebben om de sfeer goed te houden.
Amen, sistaquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:09 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, heb het gelezen en vond het goed van je,....al ben ik het absoluut niet met Peter eens, maar dat hoeft ook niet, to each his own
![]()
Lobasca was geil, Disana boos, Ian bemiddelde, NMNS keek toe en deed er het zwijgen toe....quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:12 schreef Gert het volgende:
Goeiemiddag.
Mag ik even een samenvatting van de laatste 3 SC's? Of zijn er geen leuke relletjes geweest enzo?![]()
Ik zou even teruglezen in jouw gevalquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:12 schreef Gert het volgende:
Goeiemiddag.
Mag ik even een samenvatting van de laatste 3 SC's? Of zijn er geen leuke relletjes geweest enzo?![]()
Dit is wel een goeie samenvatting eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
, Ian bemiddelde,
Same old, same old...quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lobasca was geil, Disana boos, Ian bemiddelde, NMNS keek toe en deed er het zwijgen toe....![]()
Oh ja, en Veulen strooide kwistig met visitekaartjes.....![]()
*meldtquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wil iemand een chocolade pindakoek?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:19 schreef APK het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat vrouwen aandachtsgeile wezentjes zijn en mannen meer op sex gericht?
Alsof vrouwen in staat zijn om in 157 jaar te evolueren tot normaaldenkende wezentjes.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar nu weer bij......dat is zo 1850....
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:21 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof vrouwen in staat zijn om in 157 jaar te evolueren tot normaaldenkende wezentjes.![]()
Als je ze aandacht geeft wel, anders moet je de konijnen verstoppen.quote:
Mooi dat ik nog ergens een hoge hoed heb liggen......quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:25 schreef APK het volgende:
[..]
Als je ze aandacht geeft wel, anders moet je de konijnen verstoppen.![]()
Ik zou toch maar even checken of je ex 'em niet volgescheten heeft.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi dat ik nog ergens een hoge hoed heb liggen......![]()
Moet Roddick nog spelen vandaag?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou toch maar even checken of je ex 'em niet volgescheten heeft.
....waar het vuurtje weer opgerakeld werd....quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:19 schreef APK het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat vrouwen aandachtsgeile wezentjes zijn en mannen meer op sex gericht?
waar wil je het vanaf hebben?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even iets anders (van huishoudelijke aard), waarmee kun je oud vet het best verwijderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |