Jij hebt geen idee wat cool is ofwel?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:34 schreef TallMan het volgende:
Ik denk maar zo, als die jeugd zo debiel staat rond te huppelen krijgen ze in ieder geval lichaamsbeweging. Dat is beter dan met een zak chips op de bank vastgroeien.
Die duostukjes zijn leuk ja, vooral die op 1:00quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef MouzurX het volgende:
beste filmpje is http://www.youtube.com/watch?v=oM_7meE_A7k
Shufflen is tof, ik zal het denkik alleen nooit kunnen. TS is alleen een beetje een imbiciel, dat mag, maar het is zo jammer voor hem dat ie zichzelf een beetje voor schut zetquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:57 schreef J.F.Sebastian het volgende:
TS dacht interessant zijn om als eerste een topic te openen over deze nieuwe () dans.. kansloze actie dus. en als je dit een slap aftreksel vindt snap je weinig van cultuur en stijl
Ik kan heel goed zeikenquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:49 schreef illusions het volgende:
Nou stoppen met zeiken als je t niet kan.
Luister naar je naam en hou je kopquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
O.U.D.
Ja, ik wou dat ik hem nog kon vindenquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:22 schreef Varkenshaasje het volgende:
[..]
OMFGTELLYTUBBIEWTF laat zien jij![]()
of was dat niet op youtube?
Ja, heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:15 schreef Varkenshaasje het volgende:
Zoek op koreaantjes + shuffle
ofzoiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |