mevrouwhopjesvla dit is niet een serieuxe topiquequote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Tja ligt eraan wat voor een baan je hebt natuurlijk maar na 5 jaar elke dag geblowd te hebben kan ik je zeggen dat je alleen maar denkt dat het chill is.
Nu ik niet meer rook ben ik een stuk minder moe, en je houdt een geld over dat wil je niet weten.
Die nemen tenminste beslissingen, en betalen jouw uitkering.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
TS heeft werk, en dan word er nog op hem gezeken. Laten we het eens hebben over "managers" en "bedrijfslunches" inclusief de nodige alcohol!
Ik zeg toch ook ligt aan wat voor werk je doet enne iedereen moet het lekker zelf weten, ik deel alleen mijn ervaring.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:17 schreef Asics het volgende:
[..]
mevrouwhopjesvla dit is niet een serieuxe topique
Als je er niet tegen kan, koop je toch lekker chocolade sigaretjes.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:27 schreef murderH het volgende:
ga ik in de pauze even een jointje roken, lekker rustig. kom ik terug op stage, eet ik mij een broodje, drink me ff wat, en ga aan het werk.
alles gaat goed todat al mn eten opkomt, ik denk, drink me nog wat, en dan is het weg. ik gedronken, moet ik rennen na de plee om daar vervolgens een kwartier boven de plee te hangen om te kotsen.
klacht: rennen na een wc om te kotsen:S
Jij bent een hippie!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:45 schreef murderH het volgende:
njah het was bout wiet dus
of elke andere domme Amerikaanse sitcom...quote:
Help, een intellectueel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:28 schreef thebeat het volgende:
[..]
of elke andere domme Amerikaanse sitcom...![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:28 schreef thebeat het volgende:
[..]
of elke andere domme Amerikaanse sitcom...![]()
potedo potadoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |