Ik denk dat het je mannelijkheid isquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom inspireer ik jou Strych?
En wie warem die mannetjes in die tempel?
Slovenië of Slowakije ja.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:44 schreef RemcoW85 het volgende:
nee, Slovenie.. Niet Kroatie..
Als ik het landvlaggetje goed heb gezien..
quote:
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaat toch elk jaar zo??dit worden 4 miljoen en 2000 stenen ofzo
Als jij dat van je baas moet zeggen, dan doe jij dat in 90% van het geval... en ga niet zeuren dat jij een patser bent die het weigerdquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:45 schreef Wopper1 het volgende:
Er mag geen steen meer misgaan... Hoezo, alles voor de kijkcijfers.
Iedere halve zool ziet dat er misschien maar 70% tot nog toe is gevallen.
Ga er nog even serieus op in ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:46 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Als jij dat van je baas moet zeggen, dan doe jij dat in 90% van het geval... en ga niet zeuren dat jij een patser bent die het weigerd
Ze laten de pendel niet meer zien... volgend jaar maar eens zien te proberen om de international feed ergens uit de lucht te plukken...dit is vreselijk :/quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:47 schreef Strychnine het volgende:
Gaat het nou nog verder of niet? Loopt er nog een aorta of iets, of? Ik raak heel de kluts kwijt hier.
Tis idd net als zeggen; "Team A staat met 0-3 achter en we zitten al ver in blessuretijd, maar ze kunnen nog winnen"quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:45 schreef Wopper1 het volgende:
Er mag geen steen meer misgaan... Hoezo, alles voor de kijkcijfers.
Iedere halve zool ziet dat er misschien maar 70% tot nog toe is gevallen.
RTL Duitsland zend dit ook uit, maar ik denk dat dat net zo erg is als SBS (Is helaas verwijderd vorig jaar bij UPC zodat ik het niet kan zien).quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:48 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ze laten de pendel niet meer zien... volgend jaar maar eens zien te proberen om de international feed ergens uit de lucht te plukken...dit is vreselijk :/
Aorta, slow stones, pendel... alles loopt gewoon nog door.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:47 schreef Strychnine het volgende:
Gaat het nou nog verder of niet? Loopt er nog een aorta of iets, of? Ik raak heel de kluts kwijt hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |