Ik denk dat het je mannelijkheid isquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom inspireer ik jou Strych?
En wie warem die mannetjes in die tempel?
Slovenië of Slowakije ja.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:44 schreef RemcoW85 het volgende:
nee, Slovenie.. Niet Kroatie..
Als ik het landvlaggetje goed heb gezien..
quote:
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaat toch elk jaar zo??dit worden 4 miljoen en 2000 stenen ofzo
Als jij dat van je baas moet zeggen, dan doe jij dat in 90% van het geval... en ga niet zeuren dat jij een patser bent die het weigerdquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:45 schreef Wopper1 het volgende:
Er mag geen steen meer misgaan... Hoezo, alles voor de kijkcijfers.
Iedere halve zool ziet dat er misschien maar 70% tot nog toe is gevallen.
Ga er nog even serieus op in ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:46 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Als jij dat van je baas moet zeggen, dan doe jij dat in 90% van het geval... en ga niet zeuren dat jij een patser bent die het weigerd
Ze laten de pendel niet meer zien... volgend jaar maar eens zien te proberen om de international feed ergens uit de lucht te plukken...dit is vreselijk :/quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:47 schreef Strychnine het volgende:
Gaat het nou nog verder of niet? Loopt er nog een aorta of iets, of? Ik raak heel de kluts kwijt hier.
Tis idd net als zeggen; "Team A staat met 0-3 achter en we zitten al ver in blessuretijd, maar ze kunnen nog winnen"quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:45 schreef Wopper1 het volgende:
Er mag geen steen meer misgaan... Hoezo, alles voor de kijkcijfers.
Iedere halve zool ziet dat er misschien maar 70% tot nog toe is gevallen.
RTL Duitsland zend dit ook uit, maar ik denk dat dat net zo erg is als SBS (Is helaas verwijderd vorig jaar bij UPC zodat ik het niet kan zien).quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:48 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ze laten de pendel niet meer zien... volgend jaar maar eens zien te proberen om de international feed ergens uit de lucht te plukken...dit is vreselijk :/
Aorta, slow stones, pendel... alles loopt gewoon nog door.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:47 schreef Strychnine het volgende:
Gaat het nou nog verder of niet? Loopt er nog een aorta of iets, of? Ik raak heel de kluts kwijt hier.
Ok, thanksquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Aorta, slow stones, pendel... alles loopt gewoon nog door.
Beide.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:54 schreef Strychnine het volgende:
Is daihatsu sponsor of zijn die auto's gewoon goedkoop?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:52 schreef MSX2 het volgende:
Valt nog mee dat hart van nederland er niet nog even tussendoor komt
Kunnen ze beter niet doen.. De zon schijnt daar nu, dus wie weet wat ie dan begint te bazelenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:56 schreef Adelante het volgende:
komt Piet's weerbericht vanavond ook vanuit die hal?
Zou wel handig zijn, zo'n superstorm nu in die hal daar.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:56 schreef Adelante het volgende:
Echt alles gaat mis vanavondquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:57 schreef MariaMena het volgende:
En dan treedt je op voor 80 miljoen mensen.. .doet je geluid het niet.
Even Apeldoorn Bellen.
En dan al die oost europezen: Oht mohn! (of hoe je dat verrekte woord ook mag schrijven).quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:56 schreef Adelante het volgende:
Wat betreft domino: ja...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:58 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Echt alles gaat mis vanavond![]()
.
Heerlijk
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Ieder jaar lukt het, binnen 1 minuut zijn alle stenen geteld.
Right!!
Wat een onzin, stelletje josti;s die uren naar vallende stenen zitten te kijken
Man, ik kijk omdat ik het mooi vind wat voor kunstwerken ze kunnen maken met een paar langwerpige steentjes, niet omdat er mogelijk een wr gezet wordt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Right!!
die lui die tellen, beginnen niet met tellen als het afgelopen is hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Right!!
Oant moarn!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:58 schreef Strychnine het volgende:
[..]
En dan al die oost europezen: Oht mohn! (of hoe je dat verrekte woord ook mag schrijven).
Heb jij een leven? Zij wel eigenlijk...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Right!!
Ja dat snap ik nu dus ook niet.. Die pendel was net wel duidelijk, maar tis ff verwarrend..quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:58 schreef Gewas het volgende:
Maar de stenen vallen ondertussen nog toch...
Ik kijk voor de bel-spelletjesquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:59 schreef fuckbuddy het volgende:
5 Honderdste verschil maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |