Dank jequote:Op vrijdag 18 april 2008 11:10 schreef El_Rolando het volgende:
Zo even kijken.
Ja, die was erg grappig.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:27 schreef DaFrenk het volgende:
En natuurlijk Jim met z'n bijna huwelijksaanzoekGeniaal
Je bedoeld "wiener lover?" Dat lijkt me meer te kloppenquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:00 schreef shroomer het volgende:
Wat is het allereerste wat Micheal tegen oscar zegt? Little Oscar...wiener.. love her?
Michael: "Because they know you'd never touch em... because of your "condition"![]()
Haha wiener lover natuurlijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:15 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Je bedoeld "wiener lover?" Dat lijkt me meer te kloppen![]()
Inderdaad en zeker eentje om te onthoudenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:56 schreef EasyDakota het volgende:
"Pam, will you.... wait for me one second when I tie my shoe" Briljant!!
-edit-quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef super-muffin het volgende:
Kun je het ook ergens online kijken net zoals bij South Park?
Ja manquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:49 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik dacht dat ze naar Jan toe gingen om het "af te sluiten"... stonden ze ineens bij het graf
Komt nog welquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:57 schreef Ruiseart het volgende:
En Jim en PamIk ben blij dat ze geen Ross en Rachel relatie hebben gekregen
op imdb,com zegt iemand: Michael: "Hey Oscar. Oscar Meyer Wiener" ::softly:: "lover"quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:44 schreef shroomer het volgende:
[..]
Haha wiener lover natuurlijk![]()
![]()
zo fout
edit: maar toch klopt dat niet helemaal luister maar eens..
Hehe thanks for clearing that upquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
op imdb,com zegt iemand: Michael: "Hey Oscar. Oscar Meyer Wiener" ::softly:: "lover"
http://en.wikipedia.org/wiki/Oscar_Mayer
een bekend bedrijf met een bekende commercial in Amerika dus..
En dan Dwight: misschien heb je wel een blaas infectie als je zo vaak naar de WC moetquote:
+stereotype Spaanstalige schoonmakers, Dwight die keihard chickies gaat playen (quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:56 schreef pervertedhermit het volgende:
Beste aflevering ooit! Pindakaas in Michaels haar, Ryan die drugs op heeft, Ryan die in elkaar word geslagen door een stel wijven, Tobi die opeens zijn hand op Pam der been legt en daarna over het hek springt en naar huis rent.
Geweldig!
Het mooiste vind ik nog wel hoe Jim het allemaal aanziet. Menig andere mannen (zoals roy) zou meteen gaan vechten. Maar Jim begrijpt hoe awkward het allemaal isquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:38 schreef Shrien het volgende:
Ik werd gewoon boos op Toby met die hand van 'm![]()
Heerlijke afleveringTemp aan de drugs !
Iddquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja, de beste aflevering ooit vond ik hem niet, maar hij was wel leuk.
Wat een afleveringquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:04 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
IddHet is gewoon een leuke aflevering
Ik ga hem nog eens kijken, dan zie/hoor je toch steeds weer nieuwe geniale dingen
Zoals deze:
Dwight kijkt op pindakaas pot: "Oeh, lot of calories". Michael: "Well, don't leave it on to long."![]()
Precies.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:09 schreef Tim86 het volgende:
Het mooiste was misschien nog wel:
Michael: "I am going to get laid, goodbye!"
Dwight: "Ghehehehe WITH SEX!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |