quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:24 schreef freecell het volgende:
Groet
Je kunt het niet zo weer uit de prullenbak vissen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:35 schreef Bob. het volgende:
Ohshitohshitohshit!
Ik moet ook niet aan computers zitten. Probeer ik een back up te maken, weet ik al mijn muziek weg te gooien!![]()
Alsjeblieft laat me dit kunnen fixen.
Hmm, dan heb ik het verkeerd gezien. Maar toch leek ze wel wat op jou.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
en PSM, ik heb een oudere zus, maar die lijkt niet bepaald op me.
Ik zocht een vriend die ook in de trein moest zitten, maar ja die kon ik ook niet vinden.quote:En als je weet dat ik in de trein zat, waarom keek je dan bij me langs toen je instapte?
Ik vrees ervoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:39 schreef Bob. het volgende:
Nee, want die leegt zichzelf meteen als ik er iets in gooi.
Heb nu wel een of ander data recovery programma, hopelijk wil het daar mee lukken. *duimt*
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:01 schreef nietzman het volgende:
Waarom laat je je prullenbak zichzelf dan automagisch legen..
Ik wel, ik wel!quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:07 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik vrees ervoorIk heb t ook wel eens gehad, maar met dat soort progjes vond ik nooit weer terug wat ik kwijt was
* Peterselieman ziet dat het gelukkig goedgekomen is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:39 schreef Bob. het volgende:
Nee, want die leegt zichzelf meteen als ik er iets in gooi.
Heb nu wel een of ander data recovery programma, hopelijk wil het daar mee lukken. *duimt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |