Bedankt BQquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
10 min COS.
Doet Jaap slim,zo verpest hij alles voor Amanda.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:32 schreef Varen het volgende:
Jaap gaat ook in bad
Dat is de knapstequote:Op vrijdag 16 november 2007 20:33 schreef farscapevr6 het volgende:
trots op lieke weer dat ze die boys afwinpelt om ook t bad in te gaan
je zag dat ze echt wilde dat lieke ook ging hehehehe
De heren hebben smaak.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:34 schreef Marieke_B het volgende:
Ze vragen nog een keer of 'the blond girl who is cooking" ook komt zwemmen
Zijn we dr eindelijk kwijtquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:31 schreef Varen het volgende:
Misschien krijgt Amanda wel een aanbod om naar Amerika te gaan...
Is denk ik niet 'slim' bedoeld.. Jaap wil zijn tv moment scoren.. en zonder veel problemen aan de dames zitten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Doet Jaap slim,zo verpest hij alles voor Amanda.![]()
wil jij lieke zxien op zo n hoerenfestijn dan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:33 schreef rooie3 het volgende:
En weer iets voor Amanda.Zal me niks verbazen als ze morgen mee mag naar dat feest.Dennis mocht ook al zonder stemming mee met Jantje.
Stijlvol en classyquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:30 schreef riri het volgende:
ff een giletje aan om haar borsten te laten zien voor die 2 camerajongens....ze denkt meteen al dat ze het is....het ligt er allemaal zo dik boven op dat hoerige gedrag
de beelden die gemaakt worden kijkt hugh hefner ook naar dus ga er even voor zegt melissa
Nee dat niet.Maar Lieke kijgt nooit iets.Moet overal op wachten en die meiden kunnen haar dan weer lekker pakken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:36 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
wil jij lieke zxien op zo n hoerenfestijn dan?
laat die 2 hoeren dat lekker doen.....
Ik begreep net dat vandaag alleen maar de uitgroei bijgewerkt is en dat ze woensdag nieuwe extensions krijgt...quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Ziet iemand enig verschil?![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk, die dramt net zo lang tot ze meemag, dit als compensatie voor het slopen van de stijltang.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:38 schreef Clank het volgende:
Zei Nadia nou net.. Amanda mag mss toch mee naar het feest??
Dus toch...quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:33 schreef farscapevr6 het volgende:
trots op lieke weer dat ze die boys afwinpelt om ook t bad in te gaan
je zag dat ze echt wilde dat lieke ook ging hehehehe
Ja dat zei ze.Maar moet ze natuurlijk eerst topless en geil doen.Waar gaat de kooi nog over.Echt iets voor de tokkies.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:38 schreef Clank het volgende:
Zei Nadia nou net.. Amanda mag mss toch mee naar het feest??
Ze is 6 uur weggeweest en er waren kapsters. Ik snap er geen yota meer van.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik begreep net dat vandaag alleen maar de uitgroei bijgewerkt is en dat ze woensdag nieuwe extensions krijgt...
Is Brian al para?quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:39 schreef Marieke_B het volgende:
De mannen willen Jaap er niet bij.
Jaap zegt datie gebeld is 'Hij moet werken'
Huub: Dus Amanda gaat topless?
De cameraman stond er gewoon bij, en filmde niet door het glas.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:41 schreef Marieke_B het volgende:
Aman en Melissa samen onder de douche ...topless..
De mannen filmen door de douchedeur heen.
Wat is dit voor een hoerenbende
neenee...Brian is laaiend enthousiast.quote:
En dat met een moeder die uit Australie komt???????quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:43 schreef riri het volgende:
Wat een slecht engels spreken die meiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |