Zou dat niet zo zijn dan? Denken jullie echt dat er sprake is van fraude? Kan het mij bijna niet voorstellen al vond ik het percentage wel erg laag.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
Dennix denkt dat er duizenden mensen op hem gestemd hebben.![]()
en papa maar denken \"lul niet, gek. dit heeft me 1200 euro aan sms jes gekost\"quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
Dennix denkt dat er duizenden mensen op hem gestemd hebben.![]()
Huub krijgt zé'n 12 uur van Amandel, als hij voor een nieuwe stijltang zorgt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, Naad kan rustig toezeggen, die heeft al aan Amanda verteld van de stijltang, dus Amanda zal het heus wel blokken, daar heeft Naad al voor gezorgd.
tuurlijk niet, godsonmogelijk!quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou dat niet zo zijn dan? Denken jullie echt dat er sprake is van fraude? Kan het mij bijna niet voorstellen al vond ik het percentage wel erg laag.....
Jij hebt het door.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:47 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
en papa maar denken \"lul niet, gek. dit heeft me 1200 euro aan sms jes gekost\"
dat er duizenden mensen op lullie gestemd hebben bedoel ik dusquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:48 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
tuurlijk niet, godsonmogelijk!
Ik kan het mij ook nauwelijks voorstellen na de invallen bij de bedrijven die de gegevens verwerken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zou dat niet zo zijn dan? Denken jullie echt dat er sprake is van fraude? Kan het mij bijna niet voorstellen al vond ik het percentage wel erg laag.....
ik ook ik seg ik houdr van en ik mis elly wel die kon zo lekker relativerenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:52 schreef PearlySpencer het volgende:
wel een mooie test die 12 uur, als 1 van die tokkies blokt kunnen HJL met een lachend gezicht alle volgende uitjes blokken... word hem wel die 12 uur gegunt kunnen ze iets coulanter zijn naar BAND bij volgende stemmingen....maar eigenlijk hoop ik dat de stemming geblokt wordt door A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |