Wieweet wordt hij door een ander gespeeld, maar ik weet het ook niet zeker hoor..quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:44 schreef ggiirrll het volgende:
Die was net ook in RTL boulevard... das niet Pete Jensens... deze is veeeeeeel jonger!
Da's Bloemers, de detective van Ludo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:00 schreef Kanjer het volgende:
Wie is die bolle in het ziekenhuis die dood gaat?
Idd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:02 schreef BettyR het volgende:
Wat een klootzak, die Bob. Smeerlap!
Bloemers zei ook "Bob" toch?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:01 schreef appelsap het volgende:
[..]
Da's Bloemers, de detective van Ludo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anita en Dennis, godverdomme![]()
Weg met die sukkel, ze hoort bij Rik.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bloemers zei ook "Bob" toch?
Idd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:31 schreef ggiirrll het volgende:
Je denkt Bob? het is... bob...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:22 schreef countergirl het volgende:
Ik denk toch Bob....
je houdt het wel spannend voor jezelf op deze manier...quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:04 schreef Frey het volgende:
RIP Bloemers, ik wist al dat hij dood zou gaan
Ken jij Stephan Evenblij dan in het echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, volgens gtst.nl heeft Kee gewonnen. Wordt dat de nieuwe Lorena ofzo? (met ander kapsel).
Zie ook: http://www.rtl.nl/(vm=/so(...)g_gtst.avi_plain.xml
Oh ja, die jongen met die wenkbrauwen![]()
![]()
Nee, via internetquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:06 schreef GSMboy het volgende:
Ken jij Stephan Evenblij dan in het echt?
Ik ben ook wel nieuwsgierig.quote:
Ik hoop niet dat die net zoals Ludo en Janine worden. Bijelkaar-uitelkaar-bijelkaar-uitelkaar.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:23 schreef Canisfire het volgende:
Laura is opeens weer verliefd op Robert...
Volgens de site is ze van 10-09-1990, 17 dus idd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:45 schreef Canisfire het volgende:
Hoe oud is dat meisje eigenlijk wat Vicky speelt ? 17 toch?
Hij stuurde mij een keer een bericht via youtube om te vragen hoe hij dat Laat Ze Maar Lachen filmpje van mij op zijn hyves kon zetten.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij stuurde mij een keer een bericht via youtube om te vragen hoe hij dat Laat Ze Maar Lachen filmpje van mij op zijn hyves kon zetten.
Dan nog is alles in handen van de schrijversquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:38 schreef ggiirrll het volgende:
je praat wel over n soap he..
Voor alles is een reden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:23 schreef Frey het volgende:
Kan er nog steeds niet met mijn hoofd bij dat ze Anita ja hebben laten zeggen. Er is toch totaal geen chemie tussen Anita en Dennis? En op de berg zag je duidelijk dat die er tussen Rik en Anita wel is.
Ludo en Janine, Robert en Laura, Rik en Anita, allemaal weer bij elkaar brengen. En dan ook bij elkaar laten. Waarom denken schrijvers altijd dat ze de droomkoppels weer uit elkaar moeten laten gaan om het spannend te houden? Laat ze samen dingen meemaken en hou ze gewoon bij elkaar.
Oh is dat 't.quote:
GTST is gewoon ongelooflijk kut momenteel, die stalkersverhaallijn krijgt nu een pokke-einde, dat Anita en Dennis getrouwd zijn is het meest afgrijselijke van de afgelopen jaren en bovendien erger ik me continu aan Charlie.quote:
Mee eens. Charliequote:Op zaterdag 1 december 2007 00:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
GTST is gewoon ongelooflijk kut momenteel, die stalkersverhaallijn krijgt nu een pokke-einde, dat Anita en Dennis getrouwd zijn is het meest afgrijselijke van de afgelopen jaren en bovendien erger ik me continu aan Charlie.
Hysterisch als ze in een slechte bui is, manisch als ze een goede bui heeft, zij moet gewoon de serie uit, net als Barbara, dat geeft Robert en Laura pas echt kans.
Indien de schrijvers meelezen:
Stelletje frikandellen, denk voor de drommel eens na voor jullie iets doen of donder anders gewoon op
Lezen die hier ooit dan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Indien de schrijvers meelezen:
Stelletje frikandellen, denk voor de drommel eens na voor jullie iets doen of donder anders gewoon op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |