SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:57 schreef Tammymara het volgende:Leuke theorie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zei dat ze Dokter van Lieren vandaag verving.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Dokter Van Lieren is opeens een vrouw geworden.
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:33 schreef TornadoDK het volgende:
"jij bent veel te lief" tegen je verkrachter zeggen![]()
Inderdaad JackJij gaat alle wc's schrobben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door James1988 op 29-11-2007 02:34:53 ]
een beetje troost zoeken bij je verkrachter , pfffffquote:Op woensdag 28 november 2007 20:33 schreef TornadoDK het volgende:
"jij bent veel te lief" tegen je verkrachter zeggen![]()
Inderdaad JackJij gaat alle wc's schrobben
Ik had de aflevering zelf gisterenavond nog niet gezien, maar ze stond wel op de aftiteling als dokter Van Lieren.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:18 schreef Frey het volgende:
Ze zei dat ze Dokter van Lieren vandaag verving.
Ik heb 't niet gezien. Vanavond maar even de herhaling kijken.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:12 schreef heaven7 het volgende:
Oom Govert bij Boulevard! Wat is ie oud geworden
Laat hem maar 'gewoon' in GTST spelen, alleen dan niet zolang als de suffe pik die hij nu speelt. De 'oude' Rik was beter.quote:Thijs Römer hekelt Amerikadroom Somogyi
Acteur Thijs Römer, die vanaf deze week te zien is als Kapitein Rob in de gelijknamige film, begrijpt weinig van de jongensdroom die collega Ferri Somogyi (GTST) heeft om in Amerika door te breken. "Met alle respect, als je in Nederland al geen deuk in een pakje boter speelt, waarom denk je dat je dat in Amerika ineens wel doet?"
De echtgenoot van Katja Schuurman en de kleinzoon van Baantjer-acteur Piet Römer denkt dat Somogyi een bord voor zijn kop heeft vanwege een groot gevoel van optimisme. En onrust. "Het is lovenswaardig dat je het probeert, net zoals Antonie Kamerling, omdat je anders je hele leven een onrustig gevoel houdt. Maar ze hebben nog nooit daar in een film gespeeld. Ik heb die droom niet, ik zit liever hier dan daar als figurant in een B-film."
Wie wil zien of Thijs Römer wel een deuk in een pakje boter kan acteren, kan vanaf vandaag dus naar 'Kapitein Rob en het Geheim van Professor Lupardi'. De film die gaat over een machine die het broeikaseffect kan beïnvloeden krijgt overigens vooralsnog vernietigende kritieken.
Frontpage
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:59 schreef countergirl het volgende:
Rik dacht zeker "'k wil op m'n motor rijuuuh!!
Bietje onrealistisch.. hahaha, maar wel tof!quote:Op donderdag 29 november 2007 21:38 schreef Miss_paraplu het volgende:
heeft Rik snel gedaan op de motor zo even naar Zwitserland..
ey lang niet gezien...quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:10 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij is GTST weer een beetje stijgende?
Grappig zo, Koert-Jan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:39 schreef Fokkertje37 het volgende:
Vanavond de winnaar van Ik Wil In GTST in RTL Boulevard. Er staat nu een filmpje op de site van GTST die vanmiddag is opgenomen. De finalisten in de studio...
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/achterdeschermen/ikwilingtst/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |