Ik heb ook een voorgevoelquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:04 schreef Rumille het volgende:
Hij gaat invallen, ik voel het.
Kuffour, Luque waarschijnlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:40 schreef okee6 het volgende:
Stam, Davids, Urzaiz, hoeveel moeten er nog komen...
Als je hem op de bank hebt zitten, sta je voor het begin van de wedstrijd al met 1-0 voorquote:
Aan de gezichtsuitdrukking van Matthijs zie je wat voor indruk Urzaiz achterlaat.quote:
Volgens mij is hij net tegen El Tanque aangelopen...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Aan de gezichtsuitdrukking van Matthijs zie je wat voor indruk Urzaiz achterlaat.
Net Antonio Banderas zoquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Volgens mij is hij net tegen El Tanque aangelopen...
Lol, hij kijkt alsof ie wil opstijgenquote:
Weet je, het zou me niet eens verbazen als hij dat ook echt kan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lol, hij kijkt alsof ie wil opstijgen
Hij is de nieuwe Messiasquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Weet je, het zou me niet eens verbazen als hij dat ook echt kan.
Die uitdrukking op zijn gezicht, echt geniaal.quote:
Ik wil zien hoe hij gaat juichenquote:Ismael Urzaíz hoopt dit seizoen alsnog een doelpunt te maken namens Ajax, om enigszins eervol een punt te kunnen zetten achter zijn loopbaan. De Spaanse spits heeft bij de Amsterdamse club al in geen maanden gespeeld en slaagde er al helemaal niet in te scoren.
'Sportief gezien gaat het niet goed', baalt Urzaíz op de website van Ajax. De 36-jarige aanvaller kwam onder voormalig coach Henk ten Cate nog af en toe als invaller in het veld. Maar diens opvolger Adrie Koster heeft de 25-voudig international nog geen minuut laten spelen en zelden een plek in zijn selectie gegund.
'En ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat daar weinig verandering in gaat komen. Dit is de eerste keer in mijn carričre dat ik echt niet aan spelen toe kom, zelfs niet als invaller. Dat is best moeilijk af en toe, ik ben deze rol niet gewend. Maar ik blijf positief. Ik respecteer de keuze van de trainer en doe gewoon mijn uiterste best tijdens de trainingen.'
De kans dat het aflopende contract van Urzaíz wordt verlengd is miniem. 'Ik heb nog geen gesprek gehad met de clubleiding, maar ik ben realistisch. Ik speel niet, dus ik ga er vanuit dat de club en ik aan het eind van het seizoen uit elkaar gaan. Het was een mooi jaar in Amsterdam, maar sportief gezien heeft het niet gebracht wat ik ervan verwacht had.'
Het einde van zijn carričre lijkt nabij. In zijn loopbaan kwam Urzaíz tot nu toe tot 495 competitieduels en 142 doelpunten. Héél graag wil hij nog één treffer erbij. 'Ik heb gescoord voor iedere club waarvoor ik heb gespeeld. Voor Ajax nog niet. Het zou mooi zijn als daar nog verandering in zou kunnen komen.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |