Lol, hij kijkt alsof ie wil opstijgenquote:
Weet je, het zou me niet eens verbazen als hij dat ook echt kan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lol, hij kijkt alsof ie wil opstijgen
Hij is de nieuwe Messiasquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Weet je, het zou me niet eens verbazen als hij dat ook echt kan.
Die uitdrukking op zijn gezicht, echt geniaal.quote:
Ik wil zien hoe hij gaat juichenquote:Ismael Urzaíz hoopt dit seizoen alsnog een doelpunt te maken namens Ajax, om enigszins eervol een punt te kunnen zetten achter zijn loopbaan. De Spaanse spits heeft bij de Amsterdamse club al in geen maanden gespeeld en slaagde er al helemaal niet in te scoren.
'Sportief gezien gaat het niet goed', baalt Urzaíz op de website van Ajax. De 36-jarige aanvaller kwam onder voormalig coach Henk ten Cate nog af en toe als invaller in het veld. Maar diens opvolger Adrie Koster heeft de 25-voudig international nog geen minuut laten spelen en zelden een plek in zijn selectie gegund.
'En ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat daar weinig verandering in gaat komen. Dit is de eerste keer in mijn carrière dat ik echt niet aan spelen toe kom, zelfs niet als invaller. Dat is best moeilijk af en toe, ik ben deze rol niet gewend. Maar ik blijf positief. Ik respecteer de keuze van de trainer en doe gewoon mijn uiterste best tijdens de trainingen.'
De kans dat het aflopende contract van Urzaíz wordt verlengd is miniem. 'Ik heb nog geen gesprek gehad met de clubleiding, maar ik ben realistisch. Ik speel niet, dus ik ga er vanuit dat de club en ik aan het eind van het seizoen uit elkaar gaan. Het was een mooi jaar in Amsterdam, maar sportief gezien heeft het niet gebracht wat ik ervan verwacht had.'
Het einde van zijn carrière lijkt nabij. In zijn loopbaan kwam Urzaíz tot nu toe tot 495 competitieduels en 142 doelpunten. Héél graag wil hij nog één treffer erbij. 'Ik heb gescoord voor iedere club waarvoor ik heb gespeeld. Voor Ajax nog niet. Het zou mooi zijn als daar nog verandering in zou kunnen komen.'
Justicequote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:24 schreef Blight het volgende:
Urzaiz gaat er dit seizoen ééntje maken. En die ene goal zal nét de beslissende zijn waardoor Ajax op de valreep toch nog kampioen wordt. Ik voel het!
Dat is een deal tussen Ajax en PSV.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij is ziekDus hij zit niet bij de selectie voor PSV.
quote:Urzaíz in de zomer weg bij Ajax
Ajax neemt na dit seizoen afscheid van Ismael Urzaiz. De 36-jarige Spanjaard, die vorige zomer werd binnengehaald als breekijzer en over een aflopend contract beschikt, krijgt geen nieuwe verbintenis aangeboden. Dat weet het Algemeen Dagblad. Klik hier! Het vroegtijdige einde van de samenwerking is niet verrassend te noemen. De aanvaller kwam na de winterstop nog geen minuut in actie voor Ajax en weet dat zijn seizoenstotaal op slechts zes invalbeurten staat. In een interview op de website van Ajax liet Urzaíz al weten dat hij 'een sportief zwaar jaar doormaakt'.
Urzaíz wist toen al dat hij aan zijn laatste weken als Ajacied bezig is. “Ik heb nog geen gesprek gehad met de clubleiding, maar ik ben realistisch. Ik speel niet, dus ik ga er vanuit dat de club en ik aan het eind van het seizoen uit elkaar gaan. Het was een mooi jaar, maar sportief gezien heeft het niet gebracht wat ik ervan verwacht had.”
Santi Freixa wil graag dat hij bij Amsterdam komt hockeyen, ze zoeken nog een breekijzer.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:21 schreef sjimz het volgende:
[..]![]()
![]()
En zwarte dag voor het voetbal
Misschien kan hij nog bij de Rabobankploeg een contract verdienen.
Hij kan ook bij de productiemaatschappij van Pieter Storms solliciteren.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Santi Freixa wil graag dat hij bij Amsterdam komt hockeyen, ze zoeken nog een breekijzer.
en er daar als stormram 15 inschoptquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:09 schreef DANILXL het volgende:
ongelofelijk, zul je zien dat chelsea hem straks tranfervrij aantrekt
Nog geen einde aan deze vedette!quote:Gerucht: Urzáiz terug naar de Primera Division
Ismael Urzáiz Aranda, beter bekend als Urzáiz, staat voor een terugkeer naar zijn geboorteland Spanje, zo meldt VoetbalCentraal. Naar verluid zou Real Murcia interesse hebben in de verguisde Ajacied.
De Spanjaard werd in de zomer naar Amsterdam gehaald, op voorspraak van de toenmalige Ajax-trainer Henk ten Cate. Hij moest dienen als breekijzer. Tot zover kwam hij slechts tot drie wedstrijden in het shirt van de Amsterdammers en heeft Ajax aangegeven niet verder te willen met de routinier.
Urzáiz werd bekend tijdens zijn lange periode bij Athletic de Bilbao, waarvoor hij elf seizoenen uitkwam en in die tijd 116 doelpunten maakte. Hij speelde ook een aantal interlands voor Spanje.
Een fiets?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:01 schreef Blight het volgende:
Geweldig!.
Overigens heb ik samen met een goede vriend van me het idee om Urzaiz eens wat aan te bieden na de training, en dit ook op film vast te leggen.
Wel pas als ze 37 zijn he.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:39 schreef ruud_fr het volgende:
hij gaat naar Feyenoord, daar bloeien 36 jarige spelers weer op
Je ziet aan z'n blik dat hij een 1 april grapje aan het uitdokteren is...quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:19 schreef Urquhart het volgende:
Onze cultheld had het vandaag uitstekend naar zijn zin op de training
[ afbeelding ]
zich afvragen waarom hij naar ajax is gegaan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat zou hij doen op een CL-avond als deze?
quote:Tik op YouTube de naam Ismael Urzaiz in en je begrijpt waarom Ajax de Spanjaard afgelopen zomer een contract aanbood. ‘Golazo Isma Urzaiz’ luidt de titel van het filmpje bovenaan de lijst. Druk op play en je ziet hoe een speler van Athletic Bilbao de bal aan de rechterkant van het zestienmetergebied hoog richting de tweede paal passt. De voorzet lijkt veel te scherp, maar dan duikt Urzaiz op. Hij lanceert zichzelf en werkt de bal met een karatetrap het doel in. Een ander filmpje heet ‘Urzaiz que Ronaldinho’. De aanvaller neemt de bal met zijn rug naar de goal aan op zijn borst en scoort met een omhaal. En zo is er nog veel meer fraais te zien van de Bask.
hoe kun je daar nou trots op zijn, ze hebben hem niet opgeleid ofzoquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
"Wij zijn trots dat Ismael naar een absolute Europese topclub gaat."
quote:"Uiteraard vinden we het vreselijk jammer om één van onze beste spelers juist nu te moeten missen voor komend seizoen. Tegelijkertijd konden we Ismael deze kans niet onthouden”, aldus technisch directeur Martin van Geel.
Ismael Urzaiz kwam in 2007 bij Ajax. Hij speelde in totaal 3 wedstrijden en maakte daarin geen doelpunten.
Wie is die zwarte?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:19 schreef Urquhart het volgende:
Onze cultheld had het vandaag uitstekend naar zijn zin op de training
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |