Zie het ook wel zitten in die gozer, zal vast wel een aardige duit kosten. Hij of Defour als nr 10 en ik ben tevredenquote:Op maandag 19 november 2007 12:06 schreef BigFire het volgende:
heb Marin een paar keer aan het werk gezien op Eurosport. snel, goeie voorzet, slim, voetbalinzicht. kan me haast niet voorstellen dat hij niet naar een Duiste topclub gaat.. maar als Ajax hem weet te strikken:![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 09:30 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.nusport.nl/20071119/column/urzaiz-cultheld/
Van der Sar is dan ook niet de man van clubliefde, helaas, want ik vind het een leuke kerel. Maar toen ie dat zei deed 't bij mij ook wel pijn in m'n hart. Hij zei trouwens ook dat hij jaloers was op psv hoe goed het er daar aan toe blijft gaan, ondanks het ontslag van Koeman, en het hem wel raakte dat het een zooi is in Amsterdam, omdat ie toch een Ajacied is.quote:Op maandag 19 november 2007 12:01 schreef Cordoba32 het volgende:
Gister in Studio Voetbal Vd Sar was gast (zalk maar zeggen)
Van Gelder: Kom je nog terug naar Nederland.. zou je bijv naar psv gaan als ze je zouden benaderen.
Sar: een paar jaar geleden had ik dat zeker wel gedaan, nu zie ik een terugkeer naar nederland niet meer gebeuren (zalk maar zeggen)Dacht dat Ajax voor hem de enige was... Ik blijf ergens toch altijd maar denken, dat clubliefde nog bestaat....
Iemand die 13 wedstrijden gespeelt heeft zien als opvolger van Sneijderquote:Op maandag 19 november 2007 12:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zie het ook wel zitten in die gozer, zal vast wel een aardige duit kosten. Hij of Defour als nr 10 en ik ben tevredenKan niet wachten op de winterstop want ik kan me niet voorstellen dat ze ons weer teleurstellen!
![]()
Klopt dat zei hij daarvoor.... Toen dacht ikquote:Op maandag 19 november 2007 12:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van der Sar is dan ook niet de man van clubliefde, helaas, want ik vind het een leuke kerel. Maar toen ie dat zei deed 't bij mij ook wel pijn in m'n hart. Hij zei trouwens ook dat hij jaloers was op psv hoe goed het er daar aan toe blijft gaan, ondanks het ontslag van Koeman, en het hem wel raakte dat het een zooi is in Amsterdam, omdat ie toch een Ajacied is.
Dus maar weer laten lopen tot ie veel te duur is zoals Modric, Fenin, Defour etc etc?quote:Op maandag 19 november 2007 12:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Iemand die 13 wedstrijden gespeelt heeft zien als opvolger van Sneijder
Dat zeg ik niet, maar tis (nog) geen volwaardige vervangerquote:Op maandag 19 november 2007 12:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dus maar weer laten lopen tot ie veel te duur is zoals Modric, Fenin, Defour etc etc?
Net alsof die naar Ajax zou komen zonder dat Ajax veel te veel betaaldequote:Op maandag 19 november 2007 12:50 schreef Longmen het volgende:
Las ergens dat Modric rond is met Chelsea?![]()
Ja want dat suggereer ik ook echt....quote:Op maandag 19 november 2007 12:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net alsof die naar Ajax zou komen zonder dat Ajax veel te veel betaalde
Het heeft alleen met Ajax te maken als je zou willen dat hij naar Ajax zou komen. ALs hij zou komen naar AJax zou Ajax veels te veel betalenquote:Op maandag 19 november 2007 13:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja want dat suggereer ik ook echt....![]()
Ik kon een gebalde vuist ook niet achterwege laten. Ik was voor Finlandquote:Op maandag 19 november 2007 13:03 schreef Wooldoor het volgende:
Gister avond trouwens nog die samenvattingen zitten kijken van de interlands. Kreeg toch een beetje kippenvel toen Litmanen inviel en later ook de assist gaf vanuit een vrije trap waardoor Finland won.
Jari moet als hij gestopt is een rol bij Ajax krijgen, ik zie hem wel wat met de jeugd doen.
Volwaardige vervangers moet Ajax ook niet halen. Zeker niet op die positie. Daar moet een talentvol iemand staan.quote:Op maandag 19 november 2007 12:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar tis (nog) geen volwaardige vervanger
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=303&Itemid=2quote:Op maandag 19 november 2007 12:40 schreef JeroenV het volgende:
Tijdens zijn trouwdag was er toch ook van alles georganiseerd door supporters? Dus beetje clubman is het wel, leek me.
Heeft weinig met clubman zijn te maken toch?quote:Op maandag 19 november 2007 12:40 schreef JeroenV het volgende:
Tijdens zijn trouwdag was er toch ook van alles georganiseerd door supporters? Dus beetje clubman is het wel, leek me.
hmm ik roep Heatwave evenquote:Op maandag 19 november 2007 13:48 schreef Wooldoor het volgende:
Over Rosales gesproken hoe doet hij het in Argentinie?
ik denk stiekem toch wel een beetjequote:Op maandag 19 november 2007 13:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heeft weinig met clubman zijn te maken toch?
Is Rosales ook een clubman omdat ie iedereen uitnodigde voor een biertje en zitplek in de schutting?
Ik dacht dat de supporters juist iets speciaals hadden georganiseerd ed. Bovendien is Sar al tijden weg, als je dan nog iets met de club of supporters doet zegt dat wel iets zou je denken.quote:Op maandag 19 november 2007 13:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heeft weinig met clubman zijn te maken toch?
Is Rosales ook een clubman omdat ie iedereen uitnodigde voor een biertje en zitplek in de schutting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |