quote:Op zondag 18 november 2007 12:58 schreef Rumille het volgende:
Urzaiz scoorde met FM 2008 net 4x in de bekerfinale tegen Ajax 2. Eindstand 4-1
quote:Op zondag 18 november 2007 12:58 schreef Rumille het volgende:
Urzaiz scoorde met FM 2008 net 4x in de bekerfinale tegen Ajax 2. Eindstand 4-1
En een kakkerlak die scoort. Zal ook weer eens nietquote:Op zondag 18 november 2007 15:29 schreef F1Bas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7SZI0A8NF7Q
Foutje bedankt.
Dat heb ik eerder gehoord dit weekendquote:Op zondag 18 november 2007 16:38 schreef Houniet het volgende:
dat gaat een 6 klapper worden
niet van mijquote:Op zondag 18 november 2007 16:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder gehoord dit weekend.
Kan ik met mijn seizoenkaarten geen extra kaarten kopen? Het moet niet gekker worden..quote:Let op: Ajax seizoenkaarthouders kunnen voor deze wedstrijd geen extra kaartje kopen.
Is altijd al geweestquote:Op zondag 18 november 2007 17:36 schreef denthemen het volgende:
Ik koop eigenlijk nooit extra kaarten maar ik heb 2 kaarten voor Ajax-psv nodig, nu staat er:
[..]
Kan ik met mijn seizoenkaarten geen extra kaarten kopen? Het moet niet gekker worden..
http://www.ajax.nl/web/show/id=175872/contentid=64600
Niet? Je bedoelt dan misschien de zoon van Wilfried?quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:18 schreef Trancelocator het volgende:
[ afbeelding ]
"Siem de Jong? Je bedoelt het neefje van Nigel?"
tevens tvp
quote:Huntelaar en Maduro mee naar Minsk
Amsterdam, 18 nov 2007
Klaas Jan Huntelaar en Hedwiges Maduro zijn door bondscoach Marco van Basten weer bij de selectie gehaald van het Nederlands elftal. Oranje speelt woensdag in Minsk tegen Wit-Rusland.
Huntelaar en Maduro kregen vrijdag te horen dat ze buiten de wedstrijdselectie voor het duel met Luxemburg vielen. Oranje won die wedstrijd zaterdag met 1-0 en plaatste zich zo voor het EK 2008. Tegen Wit-Rusland wil Van Basten weer een beroep kunnen doen op Huntelaar en Maduro. Ajacieden John Heitinga, Urby Emanuelson en Maarten Stekelenburg zijn de andere Ajacieden in de selectie.
Edwin van der Sar, Ruud van Nistelrooy, Clarence Seedorf doen woensdag niet mee tegen Wit-Rusland. Van der Sar en Seedorf krijgen rust en Van Nistelrooy is geblesseerd.
Of nee, de neef van John natuurlijk!quote:Op zondag 18 november 2007 19:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
Niet? Je bedoelt dan misschien de zoon van Wilfried?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |