Dat zou Sjon hebben gewild toen hij verlenging van z'n contract overeen kwam, heb ik gelezen. Volgens mij in Het Parool ofzo. Of hij het ook heeft is onbekend.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op AFCA staat dat Heitinga een gelimiteerde tranfersom in z'n contract heeft staan.
dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:45 schreef Noshiba het volgende:
Godver, wat moet ik morgen nou doen?![]()
bier drinkenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:45 schreef Noshiba het volgende:
Godver, wat moet ik morgen nou doen?![]()
Zijn ze al weer online danquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op AFCA staat dat Heitinga een gelimiteerde tranfersom in z'n contract heeft staan.
Ik heb liever A3.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:46 schreef Nashje het volgende:
wat een oersaai weekend zo zeg
teeeeeeeeeeeering
als marco komt gaat Ajax toch ook niet zo saai worden he?![]()
Vitesse thuisquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:49 schreef Pritt het volgende:
Wie staat er eigenlijk volgend weekend op het programma?
Niet zo aanstellen he, normaal hadden we ook pas morgen gespeeldquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:46 schreef Nashje het volgende:
wat een oersaai weekend zo zeg
teeeeeeeeeeeering
als marco komt gaat Ajax toch ook niet zo saai worden he?![]()
Als hij maar niet wordt meegesleurd in de misère die 'Belgisch voetbal' heet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vertonghen grote fout gemaakt bij België. Mooi dat hij het daar doet en niet bij ons.
marco zou eigenlijk dan het beste bij psv passen. zaterdagavond, slecht voetbal, weinig goals tegen, weinig goals mee maar toch gewoon 3 punten elke wedstrijd. en hij is gewend om kutpubliek om zich heen te hebbenquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen he, normaal hadden we ook pas morgen gespeeld
Waar haal je het weer vandaan?quote:Op zondag 18 november 2007 01:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
marco zou eigenlijk dan het beste bij psv passen. zaterdagavond, slecht voetbal, weinig goals tegen, weinig goals mee maar toch gewoon 3 punten elke wedstrijd. en hij is gewend om kutpubliek om zich heen te hebben
Hij speelt ook al voor jong Ajax.quote:Op zondag 18 november 2007 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Manucharyan heeft gespeeld voor Armenië.
En? Hoe lang gaat de revalidatie duren?quote:Op zondag 18 november 2007 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Manucharyan heeft gespeeld voor Armenië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |