quote:Op donderdag 22 november 2007 09:33 schreef Tan het volgende:
Beter dan mijn vriendin die volgens haar man en naar eigen zeggen keihard fuckaduck, fuck de deurkruk riepen iedereen in haar bijzijn de huid volschold.
Dat had ik dus ook. Ik lag al lekker met mijn baby in mijn armen en hoorde vanuit de kamer naast mij het meest vreselijke gekrijs komen. Oh, wat was ik gelukkig dat ik niet meer hoefde!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:12 schreef Mibos het volgende:
Had overigens wel een buurvrouw ergens in de buurt die bij iedere wee het ziekenhuis bij elkaar schreeuwde.
Ik heb voor mijn gevoel als een speenvarken gekrijst, gevloekt en gegild tijdens de ontsluitingsfase, maar achteraf heb ik gehoord dat het voornamelijk onverstaanbaar gebrabbel was en dat het volume eigenlijk nog best meeviel. Tussen elke wee in was ik meer bezig met me te excuseren voor het gescheld dan met ademen en tot rust komen, maar dat was alllemaal onder invloed van de pethidine - ik zat in een verschrikkelijke bad trip als het ware.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:12 schreef Mibos het volgende:
Ik had ook het gevoel dat ik aan het gillen was maar blijkbaar valt dat voor de buitenwacht heel erg mee.
Heftig.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:00 schreef Kersjes het volgende:
Bij het persen raakte ik tegen het einde in een soort van delirium. Ik had koorts, het kind kwam er gewoon niet uit en ik begon met dubbele tong allemaal rare dingen te roepen. Dat ik er geen zin meer in had, dat er helemaal geen baby in mijn buik zat en dat ik iedereen voor de gek aan het houden was. Ik ben op een geven moment zelfs keihard de meute rondom mijn bed hysterisch gaan uitlachen, ik lag helemaal dubbelHoe achterlijk ze wel niet waren om te denken dat er echt, serieus waar, een baby in mijn buik zat
![]()
Hier kan ik me overigens vrij weinig van herinneren, maar schijnt best eng geweest te zijn hoorde ik van mijn vriend.
[offtopic] ja, misschien wel - ik heb al met de verloskundige en huisarts over de bevalling gesproken, maar misschien is het toch ook goed om er evt met de vk van het zkh over te praten, maar ik weet niet of ik daar (al) aan toe ben, gek is dat eigenlijkquote:Op donderdag 22 november 2007 12:40 schreef Mibos het volgende:
Misschien is dit een optie om er meer rust in te vinden?
Bijna 3 dagen en toen begon het pas echt!quote:Op donderdag 22 november 2007 23:11 schreef bixister het volgende:
wat apart appelsap. hoe lang hebben die voorweeën dan geduurd? (en weet je zeker dat 't stiekem niet toch ontsluitingsweeën waren?).
dit topic en dat over 'taboe op de bevalling' kunnen volgens mij inmiddels ongeveer samengevoegd worden.![]()
Heb erover gepost. Ja, was zeker ellende. Achteraf ook gewoon te laat aan de bel getrokken.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:38 schreef bixister het volgende:
jemig wat een ellende joh. wist ik niet eens meer. (je hebt er vast over gepost neem ik aan?).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |