Je vergeet de blinde paniek als de kraamhulp eenmaal weg is. Oh shit, we zijn alleen thuis met een baby. Wat moeten we ermeequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb dus idd m@x' post in mijn hoofd als mijn ideale plaatje. Dat knusse, beetje gedimd licht en na afloop gewoon al heerlijk thuis zijn saampjes ipv mss ik en de baby voor 1 nachtje in het ziekenhuis en stinki in z'n uppie thuis.
Mocht dat nou om wat voor reden uiteindelijk alsnog nodig zijn, wil ik toch in eerste instantie proberen dat thuisplaatje te krijgen.
E.T., is een bed in de woonkamer geen optie voor jullie?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:23 schreef m@x het volgende:
[..]
Je vergeet de blinde paniek als de kraamhulp eenmaal weg is. Oh shit, we zijn alleen thuis met een baby. Wat moeten we ermee![]()
![]()
Dat zullen we zeker doenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar ik ben dan weer zo arrogant om te denken dat dat allemaal wel gaat lukken.Ze moeten alleen nog even vertellen hoeveel hij mag/moet drinken, maar de rest... En ja... jullie mogen me quoten over een paar weken.
Haha geeft niks hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:38 schreef Brighteyes het volgende:Ik heb nog zitten denken aan 'anders, ...' maar ik kon niks anders bedenken.
Sorry!
een bed in de woonkamer vind ik dan weer helemaal niks... (en waar haal ik dat vandaan en waar laat ik dat enzo..)quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:08 schreef Brighteyes het volgende:
E.T., is een bed in de woonkamer geen optie voor jullie?
in het kader van realistische verhalenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja...*krak* Daar gaat mijn droombeeld...
[sub]De gordijnen zullen hier toch wel rap dicht moeten hoor... iets te veel kans op inkijk.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:22 schreef Moonah het volgende:
Nah, ik zou het eigenlijk niet weten. Thuis bevallen is nooit een optie geweest omdat ik vanaf het begin van mijn zwangerschap een medische indicatie had (dat wist ik ok al van tevoren). Qua pijnstilling was het uiteindelijk ook wel erg fijn dat ik al in het zkh was.
Maar man man, wat vond ik het er verschrikkelijk. Sommige verpleegkundigen en arts-assistenten waren zó bot., of onpersoonlijk. Dan lijkt het me veel prettiger om met je eigen vertrouwde VK te bevallen. Iemand met ervaring. Die dag in dag uit al jarenlang honderden vrouwen heeft begeleid. Iemand die weet wat ze doet, op wie je kunt vertrouwen, aan wie je iets hebt.
Want dat mutsje dat mij tijdens de 2,5 uur persen begeleidde... Mijn hemel, ik heb werkelijk níets aan haar gehad. Ze heeft me veel te lang laten aanklooien. Ik denk achteraf werkelijk dat zij nog maar nauwelijks ervaring had. Tja, dat risico loop je dus in een opleidingsziekenhuis.
Dit dus!quote:[b]Op vrijdag 16 november 2007 21:33 ik had Meike eerst naast me liggen in zo'n bakje, maar ik kon niet slapen, heb haar eruit gehaald en de rest van de nacht naar haar gekeken terwijl ze in mijn armen lag. En dat is me zo dierbaar, die momentjes dat ik haar helemaal voor mezelf had.
Heb ik helemaal niet gehad...quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:23 schreef m@x het volgende:
[..]
Je vergeet de blinde paniek als de kraamhulp eenmaal weg is. Oh shit, we zijn alleen thuis met een baby. Wat moeten we ermee![]()
![]()
Maar dat zie ik dus vooral voor thuis voor me. Omdat je in het ziekenhuis toch al snel met bemoeienis van anderen te maken hebt. Althans... zo zit dat in mijn hoofd.quote:
Midden in de nacht als iedereen slaapt heb je geen bemoeienis hoor, tenzij je de verpleegster beltquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dat zie ik dus vooral voor thuis voor me. Omdat je in het ziekenhuis toch al snel met bemoeienis van anderen te maken hebt. Althans... zo zit dat in mijn hoofd.
Ik had ook een kamer alleen, dat scheelt wrs welquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd wel fijn om te lezen. Dat dat dus idd wel ook gewoon kan in het ziekenhuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |