Uhuh. En dan wel leuke dingen willen blijven doen en blijven smsen/bellen... ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:48 schreef Jojoortje het volgende:
She's just not that into you
Aandacht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:49 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Uhuh. En dan wel leuke dingen willen blijven doen en blijven smsen/bellen... ?
Ja..quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:49 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Uhuh. En dan wel leuke dingen willen blijven doen en blijven smsen/bellen... ?
Ik herken het, en heb het ook gehad.. het werd dan ook een hele kalme, en fijne relatie van zo'n 8 maanden. Omdat we er echt helemaal ingroeiden, en niks forceerden wat betreft labels. Soms is het verlangen naar zekerheid nogal destructief in dit soort situaties. Maar wat ik uit jou verhaal hoor, is dat alles verder goed is, behalve dat ze het nog geen label geeft, dan zou ik mij geen zorgen makenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:51 schreef BlackRhino het volgende:
Da's wel een goeie, Choices. Misschien ben ik zelf ook wel wat te onzeker en wil ik bevestiging ofzo. Ik kijk het wel gewoon even aan. Het laten lopen zoals het loopt
Al gedaan. Toen in bed..quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:55 schreef devvertje het volgende:
Geef d'r een kus.... een middel des wonderen.. - zal je vertellen of ze wel of niet iets in je ziet
Wel lezen.... ik gaf haar gewoon een kusje op haar mond... maar ze zoende niets terug, ze maakte alleen een vredig geluidjequote:Op vrijdag 16 november 2007 18:02 schreef devvertje het volgende:
Zet dat dan gelijk in je O.P man, godverdomme..
en je hebt d'r toen niet terug gezoend, en het vervolgens uit laten lopen op harde(/heftige) sex
amateur :p
geef haar de ruimte, ze heeft geen problemen met initiatieven nemen om af te spreken enzo.. dus lekker rustig, geduld is een schone zaak zeggen ze toch?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:04 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Wel lezen.... ik gaf haar gewoon een kusje op haar mond... maar ze zoende niets terug, ze maakte alleen een vredig geluidjeen ze kroop toen alleen tegen me aan en sloeg haar arm om mij heen
En dan nog hier komen vragen wat ze wil.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:04 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Wel lezen.... ik gaf haar gewoon een kusje op haar mond... maar ze zoende niets terug, ze maakte alleen een vredig geluidjeen ze kroop toen alleen tegen me aan en sloeg haar arm om mij heen
dat hoeft nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:09 schreef ondeugend het volgende:
Ze ziet je als maatje... en dus als vriendschap.
Dat is geen dooddoener....en kan een hele goede basis zijn voor meer.
Gebeurt het dan is het mooi, gebeurt het niet dan is het jammer maar heb je een vriendschap waar je voorlopig gewoon lekker van moet genieten denk ik.
Dat is het dus, elke vent zou dus denken dat wanneer een meisje zoiets doet, ze iets in je ziet. Ze heeft zelf gezegd dat ze me leuk vindt, maar, dan plots zegt ze verder (nog) niks te willen... dat is toch vaag.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
En dan nog hier komen vragen wat ze wil.![]()
trust mequote:Op vrijdag 16 november 2007 18:11 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Dat is het dus, elke vent zou dus denken dat wanneer een meisje zoiets doet, ze iets in je ziet. Ze heeft zelf gezegd dat ze me leuk vindt, maar, dan plots zegt ze verder (nog) niks te willen... dat is toch vaag.
Maatjes kunnen heel close zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:39 schreef MouzurX het volgende:
ok opgelost![]()
trouwens "maatje" "vriendschap" vind die dingen die ze al hebben gedaan toch wel heel erg ver gaan hoor![]()
"We hebben wat geknuffeld enzo en tegen elkaar aan gelegen... we vonden elkaar heel leuk."quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maatjes kunnen heel close zijn.
Als ze niet verliefd is gaat ze toch geen relatie aan? Het lijkt me wel een voorwaarde.
het is in ieder geval duidelijk dat ze je niet wil zoenen en met een ex zit. Niet zo vaag dus, ze wil je niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:11 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Dat is het dus, elke vent zou dus denken dat wanneer een meisje zoiets doet, ze iets in je ziet. Ze heeft zelf gezegd dat ze me leuk vindt, maar, dan plots zegt ze verder (nog) niks te willen... dat is toch vaag.
Hij heeft haar een kus op de mond gegeven die ze niet beantwoorde maar waarna ze genegenheid zocht. Beiden hebben geen relatie. Ik zie echt niets meer dan maatjes.... nog.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"We hebben wat geknuffeld enzo en tegen elkaar aan gelegen... we vonden elkaar heel leuk."
en hij heeft haar toen ook gezoend ....
kan aan mij liggen natuurlijk maar ik vind dit toch wel een beetje vreemd om te doen ookal is het een vrouwelijk "maatje"...
Als een meisje mij niet terugzoent en gaat slapen denk in niet bepaald dat ze 'wat in me ziet'...quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:11 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Gast, je bent briljant. Dit is de eerste keer dat ik een topic zo snel opgelost zie worden door TS zelf.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:38 schreef BlackRhino het volgende:
Ja, vandaar dat ik schrijf dat ik er zelf een punt achter zet...?
Een paar posts en je hebt me door. Ik ben transparant.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef BlackRhino het volgende:
Jij bent raar..
Omdat vrouwen trage slome luie bitches zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:21 schreef BlackRhino het volgende:
Waarom moeten de mannen altijd de move maken?
* vraagt zich hetzelfde afquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:21 schreef BlackRhino het volgende:
idd... kutwijven enige wat zij hoeven te doen is mooi wezen zijn.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:21 schreef BlackRhino het volgende:
The force is weak in you!quote:
Schijnbaar is mijn msn ergens te vinden hier, want ik ben al door diverse fokkers toegevoegd. Ik doe niet aan mensen toevoegen, te veel moeite enzo. Jij zou de move maken, ik niet.quote:
Weak, is in you the Force.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:33 schreef Roellio het volgende:
[..]
[..]
The force is weak in you!
[ afbeelding ]
En jij doet systeembeheer? Hij staat gewoon in je profiel...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:55 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Schijnbaar is mijn msn ergens te vinden hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |