het is in ieder geval duidelijk dat ze je niet wil zoenen en met een ex zit. Niet zo vaag dus, ze wil je niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:11 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Dat is het dus, elke vent zou dus denken dat wanneer een meisje zoiets doet, ze iets in je ziet. Ze heeft zelf gezegd dat ze me leuk vindt, maar, dan plots zegt ze verder (nog) niks te willen... dat is toch vaag.
Hij heeft haar een kus op de mond gegeven die ze niet beantwoorde maar waarna ze genegenheid zocht. Beiden hebben geen relatie. Ik zie echt niets meer dan maatjes.... nog.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"We hebben wat geknuffeld enzo en tegen elkaar aan gelegen... we vonden elkaar heel leuk."
en hij heeft haar toen ook gezoend ....
kan aan mij liggen natuurlijk maar ik vind dit toch wel een beetje vreemd om te doen ookal is het een vrouwelijk "maatje"...
Als een meisje mij niet terugzoent en gaat slapen denk in niet bepaald dat ze 'wat in me ziet'...quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:11 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Dat is het dus, elke vent zou dus denken dat wanneer een meisje zoiets doet, ze iets in je ziet. Ze heeft zelf gezegd dat ze me leuk vindt, maar, dan plots zegt ze verder (nog) niks te willen... dat is toch vaag.
Gast, je bent briljant. Dit is de eerste keer dat ik een topic zo snel opgelost zie worden door TS zelf.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:38 schreef BlackRhino het volgende:
Ja, vandaar dat ik schrijf dat ik er zelf een punt achter zet...?
Een paar posts en je hebt me door. Ik ben transparant.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef BlackRhino het volgende:
Jij bent raar..
Omdat vrouwen trage slome luie bitches zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:21 schreef BlackRhino het volgende:
Waarom moeten de mannen altijd de move maken?
* vraagt zich hetzelfde afquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:21 schreef BlackRhino het volgende:
idd... kutwijven enige wat zij hoeven te doen is mooi wezen zijn.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:21 schreef BlackRhino het volgende:
The force is weak in you!quote:
Schijnbaar is mijn msn ergens te vinden hier, want ik ben al door diverse fokkers toegevoegd. Ik doe niet aan mensen toevoegen, te veel moeite enzo. Jij zou de move maken, ik niet.quote:
Weak, is in you the Force.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:33 schreef Roellio het volgende:
[..]
[..]
The force is weak in you!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |