ohja die is er ook nog. Erg druk of valt het mee?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik zit bij Healthcity, bevalt mij prima. Het kost mij 57 euro per maand, maar dan kan ik zo vaak gaan als ik wil, van 'sochtends vroeg tot 's avonds laat en mag ik overal aan meedoen en gebruik van maken.
Het hangt af van de dag en tijdstip dat je gaat. Ik ga meestal op donderdagavond en zaterdag of zondag ochtend en dan is het goed te doen. Van elk apparaat zijn er minimaal 2 aanwezig, dus echt lang wachten hoef je nooit. Ik kan mijn vaste rondje meestal in een uur of 2 afdraaien, zonder groot oponthoud.quote:Op vrijdag 7 december 2007 05:40 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
ohja die is er ook nog. Erg druk of valt het mee?
renzor kent mij wel, ik hem nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:50 schreef Robin2130 het volgende:
Zeg, er zijn zo veel Zwijndrechters in dit topic te vinden, maar kent niemand elkaar ofzo?
renz0r is een collega van me, maar ik ken hem niet nee
Ja ik ;-)quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:26 schreef ThAzOnE het volgende:
hmm..zit iemand toevallig in de zwijndrecht hyves?
Kennen is wel een heel groot woordquote:
Ach dat is bijna hetzelfde als kennen he. We hebben elkaar nooit formeel ontmoet dat is waar, maar we weten wie we zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:21 schreef renz0r het volgende:
[..]
Kennen is wel een heel groot woord
Heb je een paar keer gezien op t station (nu heb ik nieuw rooster, nooit meer half 9 beginnen dus vroeg op t station) en ik zie je partner geregeld bij triple point alsk de post aan t lopen ben
Heb je mij dan wel is gezien? Ik dacht dat dat niet t geval was?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:26 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ach dat is bijna hetzelfde als kennen he. We hebben elkaar nooit formeel ontmoet dat is waar, maar we weten wie we zijn.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:37 schreef renz0r het volgende:
[..]
Heb je mij dan wel is gezien? Ik dacht dat dat niet t geval was?
quote:
http://karr-1.hyves.nl dat ben ik dus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:12 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
me too. Zijn er nog meer?
Nu is de kunst nog om te gaan zoeken tussen de leden hahaha
Done !!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:36 schreef ThAzOnE het volgende:
http://zwijndrecht.hyves.(...)drecht_meld_je_hier/
Ik ben jaloers op je !! Ik kijk uit over de Rotterdamse haven, dat is ook leuk !!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:58 schreef ThAzOnE het volgende:
lijkt er wel op.
Weer is helder...de zee is mooi blauw zo te zien (kijkt uit over zee vanaf werkplek)
Ha ha een sinterklaaspakket kan wel, maar een kerstpakket nietquote:Op woensdag 12 december 2007 09:03 schreef Lausteen het volgende:
Ik heb een sinterklaaspakket gehadChocoladeletters, kruidnoten e.d. Kerstpakket wordt niet aan gedaan vanwege geldgebrek
Klopt dat is lekker. En aangezien mijn vriend het smerig vind mag ik alles alleen op eten.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:33 schreef rollator_GSI het volgende:
het enige positieve aan de kerst is dat lekkere feestbrood wat er dan is.
na de kerst nog voor de halve prijs ook.
Yep. Een houten kist met wijnbenodigheden zoals een kelnersmes, thermometer, loodsnijder, schenktuit druppelvangers, flessenstoppen en een fles wijn. Een stenen beeldje dat samenwerking symboliseert en een deel is naar een goed doel gegaaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:04 schreef karr-1 het volgende:
heeft er iemand al een kerstpakket gehad? Ik ga de mijne vanmiddag krijgen, dus ben erg benieuwd wat er in zit.
Dat is wel leuk inderdaad. Bij mij zat er geen fles wijn in deze keer, maar daar heb ik er zelf nog wel wat van staan.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Yep. Een houten kist met wijnbenodigheden zoals een kelnersmes, thermometer, loodsnijder, schenktuit druppelvangers, flessenstoppen en een fles wijn. Een stenen beeldje dat samenwerking symboliseert en een deel is naar een goed doel gegaaan.
Al met al leuker dan allerlei etenswaren want daar heb je maar even wat aan.
quote:18:53:55 12-12-07 18 I BRAN Opkomen voor oefening
712121853551405449 1405449 BRW Zwijndrecht ( Korpsalarm )
Als je op mijn website kijk bij foto's > plaatsen > Den Haag zie je op een gegeven een uitzicht. Dat is vanaf mijn bureauquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je !! Ik kijk uit over de Rotterdamse haven, dat is ook leuk !!
Wauw !!!! Je werkt wel op 1 van de mooiste plaatsen in Den Haag volgens mij, maar ik vind Den Haag sowieso al een geweldige stad.quote:Op donderdag 13 december 2007 07:06 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
Als je op mijn website kijk bij foto's > plaatsen > Den Haag zie je op een gegeven een uitzicht. Dat is vanaf mijn bureau
Klopt, rond het station komt een soort "super-rotonde", in een ring om het station. De bushaltes verdijnen van het stationsplein, en komen voor die flat daar met die winkels eronder.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:08 schreef karr-1 het volgende:
Ze gaan de Koninginneweg ook aanpakken daar komt ook een apart busdeel en een apart autodeel. Het hele stationsplein wordt anders en zo gaan er nog een aantal dingen gebeuren. Heb de eerste zaken van de week al door de gemeenteraad zien komen.
de weg wordt breder voor zover ik het begrepen heb. Busbaan in het midden en een rijstrook aan weerskanten. Is bedoeld voor HOVD (Hoogwaardir Openbaar Vervoer Drechtsteden) zodat je met de bus vanuit Dordt daar overheen naar Ridderkerk enzo kunt.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:31 schreef alpeko het volgende:
Een busbaan in Zwijndrecht? Met die paar bussen die er rijden? De Koninginneweg is nu juist al zo smal. Waar moet die busbaan komen dan? Op het voetpad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |