Richard, de baas van de verhage organiseert dit soort dingen altijd.quote:Op maandag 26 november 2007 09:07 schreef alpeko het volgende:
Ik moest er noodgedwongen doorheen lopen om een boodschap bij AH te halen. Heb het er nooit zo op, maar een heleboel mensen vast wel. Op zich organiseren ze best vaak wat daar.
Zoiets had ik ook begrepen ja en gelukkig doen de meesten ook elke keer weer mee.quote:Op maandag 26 november 2007 10:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
Richard, de baas van de verhage organiseert dit soort dingen altijd.
Bij de Esso bij de Dordtse brugquote:Op maandag 26 november 2007 14:09 schreef rollator_GSI het volgende:
effe heel wat anders;
waar wassen jullie je auto in Zwijnstein??? en dan bedoel ik de wasboxen of wasserettes.
de Diamon wasbeurt bij Shellquote:Op maandag 26 november 2007 14:09 schreef rollator_GSI het volgende:
effe heel wat anders;
waar wassen jullie je auto in Zwijnstein??? en dan bedoel ik de wasboxen of wasserettes.
En dan kom je natuurlijk weer net op het moment dat ik er niet benquote:Op maandag 26 november 2007 18:01 schreef renz0r het volgende:
Ik was hem ook bij de Shell, al is dat echt een paar keer per jaar als mn ma weer is vraagt dat de auto gewassen moet worden
Zaterdag was ik ook op die braderie, moest er post lopen. Heb nog even bij dat standje gestaan van Triplepoint. Stond een bekende van me, ff mee gepraat. Zag er allemaal wel gezellig en vol uit.
Ha ha nee helaas niet, ik heb Renzor niet gezien zaterdag en ik weet dat hij iemand anders bedoelt. Er werken daar 3 mensen en aangezien het mijn vriend niet is blijven er nog 2 mensen over en daar ben ik er niet een van, ik werk er niet.quote:
Overal tegenwoordig. Het is donker als ik weg ga, het is donker als ik terug kom en het is altijd vochtig en regenachtig. Van mij mag het wel gaan vriezen, misschien wordt het daar beter van.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:20 schreef rollator_GSI het volgende:
somber weer in Z'drecht
Ik zit tot een uur of 4 in Den Haag, dan de trein van half 5 naar huis en dan ben ik tegen half 6 thuis. Ik hoop maar dat het droog is. Vanavond nog even naar de sportschool, kan ik me weer lekker in het zweet werken.quote:
Gezellig tochquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:17 schreef ThAzOnE het volgende:
hihi het had niet veel gescheelt of ik was bijna geen zwijndrechter meer maar een ambachter
Ik heb van de week een huis (eengezinswoning) aangeboden gekregen in HIA. Ik had er geloof ik 3 maanden geleden op gereageerd en was toen 19e ofzo. Ik heb het huis alleen geweigerd, ik begin net aan Zwijndrecht te wennen hahaha en het huis was ook een beetje oud en uitgewoond. Volgend jaar gaan we pas weer reageren...maar toch leuk om te zien dat je ongeveer 3 jaar ingeschreven moet staan voor een huis.
Dus jullie zitten voorlopig nog met mij opgescheept
K snap hem niet...3 maanden geleden op gereageerd en was toen 19e of zo.....3 jaar ingeschreven moet staan...quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:17 schreef ThAzOnE het volgende:
hihi het had niet veel gescheelt of ik was bijna geen zwijndrechter meer maar een ambachter
Ik heb van de week een huis (eengezinswoning) aangeboden gekregen in HIA. Ik had er geloof ik 3 maanden geleden op gereageerd en was toen 19e ofzo. Ik heb het huis alleen geweigerd, ik begin net aan Zwijndrecht te wennen hahaha en het huis was ook een beetje oud en uitgewoond. Volgend jaar gaan we pas weer reageren...maar toch leuk om te zien dat je ongeveer 3 jaar ingeschreven moet staan voor een huis.
Dus jullie zitten voorlopig nog met mij opgescheept
Ik heb ongeveer een jaar of zo ingeschreven gestaan en regelmatig gereageerd. Binnen een jaar had ik een ander huis, maar daarvoor heb ik ook dingen afgewezen. Binnen Zwijndrecht is nog genoeg te krijgen, als je je eisen maar niet te hoog stelt.quote:Op maandag 3 december 2007 12:42 schreef towncar het volgende:
[..]
K snap hem niet...3 maanden geleden op gereageerd en was toen 19e of zo.....3 jaar ingeschreven moet staan...
http://www.woonkeus.nl is het volgens mijquote:Op maandag 3 december 2007 15:26 schreef towncar het volgende:
Nu wordt het me duidelijk, ..ik ken heel dat systeem nl. niet
Heeft iemand afgelopen zaterdag die tekst op de brug naar Dordt gezien? Ik was zaterdag niet in Zwijndrecht, maar ik las het vanmorgen in de krant. Iets in verband met wereldaidsdag of zo.quote:
quote:Dordtse spoorbrug speciaal belicht voor Wereldaidsdag
DORDRECHT - Op de Dordtse spoorbrug heeft zaterdagavond een paar uur de tekst ’Stop Aids in Bamenda’ geprojecteerd gestaan.
Deze actie op de Wereldaidsdag was een initiatief van de Stichting Dordrecht-Bamenda.
,,Het was overweldigend,’’ zegt Merlijn Timmers van de stichting na afloop. ,,Aids is al jarenlang een thema van de Dordtse stedenband met deze stad in Kameroen. We wilden dit nu een op een leuke manier onder de aandacht brengen.’’
Daar leent de aidsproblematiek zich wel voor, vindt hij. ,,Je moet tegenwoordig opvallen om aandacht te kunnen vragen.’’
Ruim tien procent van de tweehonderdduizend inwoners van Bamenda is besmet met HIV of heeft aids. ,,We weten dat we met deze stedenband deze stad kunnen helpen.’’
Rond 2000 begon de stichting met speciale bijeenkomst en lezingen over HIV en aids. ,,Veel inwoners hadden nog nooit van deze ziekte gehoord. Het is ook belangrijk dat HIV en aids uit de taboesfeer wordt gehaald. Anders win je deze strijd nooit. Voorlichting is dus ons belangrijkste doel.’’
Ook artsen kunnen door de stedenband beter worden toegerust. ,,Zij leren toch steeds bij en ook over HIV en aids. Maar het is voor de inwoners van Bamenda belangrijk dat we aan de voorkant van dit probleem komen. Als mensen bij een dokter komen, is het eigenlijk al te laat.’’
Ook in deze grote stad stond op Wereldaidsdag acties gepland. ,,Wij hebben geprobeerd dit te coordineren. En ik verwacht dat veel inwoners aan de optocht door de stad hebben deelgenomen.
Helemaal !quote:Op maandag 3 december 2007 17:14 schreef ThAzOnE het volgende:
klopt
@ towncar...ter verduidelijking:
Ik sta inmiddels 3 jaar ingeschreven als zoekende (sinds ik eigenlijk hier woon). Heb 3 maanden terug een keer oa op een huis in HIA gereageerd. Ik was toen 19e van de totale aantal reacties voor dit huis. Blijkbaar wilden veel mensen dit huis niet en kreeg ik met 29,6 punten het huis uiteindelijk aangeboden waarna ik hem geweigerd heb.
Duidelijker?
Geen idee, ik was toen niet in Zwijndrecht.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:33 schreef renz0r het volgende:
Groot ongeluk gebeurd op de ringdijk? Autos, fietsers en scooter bij betrokken?
Atlantis geloof ikquote:Op donderdag 6 december 2007 11:11 schreef ThAzOnE het volgende:
weet iemand trouwens een leuk en niet al te duur fitnesscentrum? Mag ook HIA zijn. Liever niet met een vast contractduur van een jaar ofzo.
Zag Atlanta in HIA (krommewe). Misschien iemand daar ervaring mee?
* Robin2130 heeft gereageerdquote:Op woensdag 5 december 2007 19:57 schreef karr-1 het volgende:
Is er nog iemand die interesse heeft in een baan in een computerwinkel in Zwijndrecht? Bij Triplepoint zoeken ze nog steeds mensen. Zie http://www.triplepoint.nl voor meer informatie.
quote:
Ik zit bij Healthcity, bevalt mij prima. Het kost mij 57 euro per maand, maar dan kan ik zo vaak gaan als ik wil, van 'sochtends vroeg tot 's avonds laat en mag ik overal aan meedoen en gebruik van maken.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:11 schreef ThAzOnE het volgende:
weet iemand trouwens een leuk en niet al te duur fitnesscentrum? Mag ook HIA zijn. Liever niet met een vast contractduur van een jaar ofzo.
Zag Atlanta in HIA (krommewe). Misschien iemand daar ervaring mee?
Langs gegaan voor folders.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:35 schreef ThAzOnE het volgende:
@renz0r Folders via de post of ff langs gegaan? Die website van hun heeft weinig info zoals openingtijden, prijzen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |