Vond het heerlijk dat je in Zwijndrecht wasquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:14 schreef ChipsZak. het volgende:
omg.http://fotoboek.fok.nl/LijKje
![]()
Ik denk dat we maar moeten stoppen.
Alhoewel het erg fun is.Tom
![]()
Dat Dangel maar moge rusten tot het maandag is.
Ga jij nu maar lekker zeuren dat je mod moet worden om vervolgens je internet aansluiting kwijt te rakenquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:41 schreef Robin2130 het volgende:
Alexxxxx oprotten, ga maar lekker in het Groningen-topic ouwehoeren![]()
op STA zelfsquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:52 schreef rollator_GSI het volgende:
[..]
hij is nog moderator ook hier op Fok!![]()
OKquote:
Had je lieve vriendinnetje jou niet ter sprake gebracht.... Had ik hier nooit weer gereageerdquote:Op zondag 18 november 2007 18:05 schreef TheSorrow het volgende:
Had renz0r geen fuckup gemaakt had Alex hier niet eens verschenen
Stalkerquote:Op zondag 18 november 2007 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK
[..]
Had je lieve vriendinnetje jou niet ter sprake gebracht.... Had ik hier nooit weer gereageerd
Ik ben idd superlief.quote:Op zondag 18 november 2007 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK
[..]
Had je lieve vriendinnetje jou niet ter sprake gebracht.... Had ik hier nooit weer gereageerd
Zo gaat het standaard in het Groningen topicquote:Op maandag 19 november 2007 09:06 schreef karr-1 het volgende:
Kunnen we het nu weer ergens anders over hebben?
En dáarom vind ik het Groningen topic veeeeel leuker.quote:Op maandag 19 november 2007 17:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zo gaat het standaard in het Groningen topic
Maargoed... verdomde koud in Zwijndrecht
Family, vlakbij het station, gerund door de Chinezenquote:Op maandag 19 november 2007 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dáarom vind ik het Groningen topic veeeeel leuker.![]()
Sorry mensen, nu zal ik hier optiefen.![]()
Nog even voor de OT-zeurders; Ik ben in Zwijndrecht geweest, gezien enzulks. Klein beetje ervan dan.![]()
En ze hebben een drukke patatzaak.
Zo.
Op mijn vorige adres gingen we meestal naar de Patrijs, tegenwoordig naar die tent aan het Willem Ruysplein. Patat is er prima te eten, al zal ik er niet gaan zitten op vrijdagavond tussen al die zuipers.quote:Op maandag 19 november 2007 21:36 schreef rollator_GSI het volgende:
vlakbij het station??
dat keetje bovenaan de dijk??
De patat vind ik juist daar minder van kwaliteit. de kroketten zijn dan wel weerquote:Op dinsdag 20 november 2007 05:43 schreef ThAzOnE het volgende:
ik blijf fan van verhagen. Lekkere patat en andere lekkernijen. Mooie nette zaak en leuk personeel.
Lekkere patat bij Verhage? Ik heb daar nog nooit goede friet gehad. Of koud of slap. Vroeger ging ik meestal naar de Patrijs. Tegenwoordig snack ik alleen nog maar op vrijdagmiddag op het werk, dus kom ik zelden nog in een Zwijndrechtse snackbar.quote:Op dinsdag 20 november 2007 05:43 schreef ThAzOnE het volgende:
ik blijf fan van verhagen. Lekkere patat en andere lekkernijen. Mooie nette zaak en leuk personeel.
Ik vind Verhagen niet te vreten. Gehaktbal is nog wel lekker, maar de rest is echt niets. Slap, koud of gewoon vies, ik ben er misschien 2 keer geweest daarna nooit meer.quote:Op dinsdag 20 november 2007 05:43 schreef ThAzOnE het volgende:
Vermoens bedoel ik inderdaad. Die Chinees is ook prima, alleen jammer dat je er niet kunt pinnen. Netanya is ook erg lekker, daar komen we regelmatig.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:22 schreef rollator_GSI het volgende:
in ons vorige huis keken we uit op het willem ruysplein,je bedoelt vermoens zeker.
bij die chinees een paar deuren haalden we ook wel eens eten.
en die zuipers,tja daar hadden we veel last van,regelmatig was het knokken en was er weer politie.
en als die tenten daar sloten om 3 uur was het een pokke herrie
Da's Cafetaria de brugquote:Op maandag 19 november 2007 21:36 schreef rollator_GSI het volgende:
vlakbij het station??
dat keetje bovenaan de dijk??
thnkx, een keel even een menukaalt legelenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:17 schreef rollator_GSI het volgende:
Kanton in Ambacht,die bezorgen ook in zwijndrecht.
echt heerlijk eten daar
dan kunnen wij samen een barendrecht topic openenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:27 schreef MissLuna het volgende:
Bij gebrek aan andere Drechtstedentopics, hier een oud-Ambachter geboren in Dordrecht, woon nu in B'drecht en heb jaren in Z'drecht op school gezeten. Maar dat had ik wel eens vermeld.
Tvp dus..
Op mijn oude adres lieten we altijd bezorgen van Netanya. Verschillende tenten geprobeerd maar deze is nog steeds de beste. Nu woon ik er praktisch om de hoek en gaan we er dus ook vaak naar toe om te eten. Mijn ouders en mijn zussen zijn er ook al geweest, die vinden het ook geweldig.quote:
Die zijn inderdaad erg lekker, maar de shoarmaschotel en de pasta's zijn eigenlijk allemaal wel lekker.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
Netanya goedeavond.
Vond de lasagna altijd lekker en de calzone
Ben ik wel eens geweest, nooit laten bezorgen. Ik vind het nog steeds jammer dat die tent weg is die ook in Ambacht zat, daar bij de Meerkoetstraat waar nu die nieuwe huizen staan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:17 schreef rollator_GSI het volgende:
Kanton in Ambacht,die bezorgen ook in zwijndrecht.
echt heerlijk eten daar
Ik woonde aan het Ooievaarplein, maar ben sinds anderhalve maand verhuist. Woon nu in een van de Kapiteinflats.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:10 schreef rollator_GSI het volgende:
waar woon je dan???,ik heb op de uilenviet gewoond
Gezellig! Zullen vast wel meer B'drechters hier rondlopen.quote:Op woensdag 21 november 2007 08:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan kunnen wij samen een barendrecht topic openen
dan zal ik eens gaan kieken of ik een opzetje kan makenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:49 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Gezellig! Zullen vast wel meer B'drechters hier rondlopen..
Klopt, wij hebben daar ook wel eens gestaan. Er is te weinig parkeerplek bij het station, met als gevolg dat iedereen zijn auto overal neerdumpt in de omgeving en dan krijg je dus dit soort situaties. Valt me ook op dat er steeds meer bedrijfsbusjes op gewone parkeerplaatsen komen te staan. Hebben ze geen parkeerplek bij het bedrijf in kwestie?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:17 schreef renz0r het volgende:
Gisteren had ik sochtends mn auto geparkeerd in een zijstraat van de van Goghstraat ( Daar achter bij die patattent in de buurt van t station). Ik kwam savonds terug om naar huis te gaan, kon ik met mn auto er niet meer uit... Achter mn auto stonden 2 busjes geparkeerd waardoor ik te weinig ruimte had om achter uit uit te parkeren. Ik flippen... Kwam er een scooter langs die me ff wilde helpen, lukte ook niet. Toen kwam er een mevrouw aan van wie t busje was en die zou der man ff roepen. Na 20 minuten kon ik eindelijk weg
Mensen kunnen toch wel zien dat wanneer ze der bus parkeren aan de kant van de straat dat daardoor de autos die gewoon parkeervakken staan er dan niet uitkunnen
Ja valt mij ook wel op inderdaad. Normaal gesproken moet ik er ook niet veel van hebben, maar omdat mijn vriend er nu stond met een kraam was het wat anders.quote:Op maandag 26 november 2007 09:07 schreef alpeko het volgende:
Ik moest er noodgedwongen doorheen lopen om een boodschap bij AH te halen. Heb het er nooit zo op, maar een heleboel mensen vast wel. Op zich organiseren ze best vaak wat daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |