Ik bedreig iedereen met mn bijl, zit ie daar nu nog steeds mee?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou en.
Het blijft een grappig gegeven.
Sinds jullie eeuwige bijl-verhaal altijd boven water komt drijven.
1. Ik ken hem van Fok, en jij bent de verbindende factorquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:
1. Jammer nou. Hoe zou je jullie relatie dan omschrijven?
2. Wordt dit ons straks kwalijk genomen denk je? Ondanks dat dit voor ons normale kost is in het Groningen topic, maar hier ws niet?
Over die bijl!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar begin ik telkens over?!
Pannekoekschip
Ik fiets er wel eens langs, en ik moet altijd aan ons 3en denken als ik het zie.![]()
Volgens de krant hebben ze het 2 maal geprobeerd, maar dat ding ging doorbreken en toen moesten ze stoppen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:27 schreef renz0r het volgende:
Hoelang gaat de verbouwing nog duren van die flats...Gisteren zouden er van die betonplaten ofzo naarboven gehezen worden (waren handje vol kijkers) maar dat ging niet door ofzo?
hier, kerktoren Dordt, Mikado, als ik op balkon ga staan net het tuinhekje van The Sorrow (moet ik wel ver voorover bukken), de brug, de shell, bouwzooi van Euryza.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:12 schreef Rpr8 het volgende:
gsus, iedereen woont/werkt bij elkaar in de buurt, maar weinig kennen elkaar?
hij is nog moderator ook hier op Fok!quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:41 schreef Robin2130 het volgende:
Alexxxxx oprotten, ga maar lekker in het Groningen-topic ouwehoeren![]()
Ach, het is een dolletjequote:Op zaterdag 17 november 2007 18:52 schreef rollator_GSI het volgende:
[..]
hij is nog moderator ook hier op Fok!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |