TVP? Asics heeft nieuws?quote:Op zondag 18 november 2007 19:23 schreef Asics het volgende:
ke-NIP!
Ik ga me deze week op de gordijntjes storten en de verdere aankleding, daarna zal ik er foto`s van plaatsen.quote:Op zondag 18 november 2007 20:23 schreef DeLiedje het volgende:
Sombie gefeliciteerd!![]()
Maneki, zijn/komen er nog foto's van het kamertje? Ben zo benieuwdis het ook hollands geworden?
En over dat voedingskussen, ik ben er nog steeds niet over uit... De ene nacht slaap ik er heerlijk mee, de volgende kan ik mijn draai echt niet vinden en gooi ik hem eruit...
Ons bed moest trouwens nog wat hoger van de kraam, en staat nu op twéé grolsch kratjes... Hoogniet normaal, ik heb een trapje nodig
Beetje late reactie, maar ik kom hier niet zo vaak.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik verveel me de pestRustig aan doen is dus duidelijk echt niets voor mij. Ik doe het wel hoor, maar alleen omdat het echt moet.
Met goed geluk nog maar krap 15 weken
En, heb je alles aan kunnen trekken/gebruiken? Het is zelfs al zo erg dat we bij bepaalde winkels geen dingen meer kunnen kopen, omdat we alle leuke kledingstukken van de collectie al gekocht hebbenquote:Op zondag 18 november 2007 22:57 schreef marlieske het volgende:
Tjee wat een bult spullen (ik had geloof ik ook al zo'n verzameling rond de 23 weken)
Sombie gefeliciteerd geniet er van!
Roos was ben je een scheetje![]()
En dan mag je kindje al meelopen met de vierdaagse ofzo?quote:Op zondag 18 november 2007 23:23 schreef k_i_m het volgende:
En de schoenen variëren van maat 16 tot maat 18.
Tja ik kreeg van iedereen het advies niet teveel in maatje 50 te kopen maar ik had zoiets van ach.... maakt het uit zo duur is het niet. We wisten trouwens niet wat het werd meid/jongen dus de keuze qua kleding kopen was wel beperkt. Uiteindelijk bleek dat de maatjes 50 van de prenatal nogal ruim vielen en Isa heeft dus af en toe nu nog maatje 50/56 aan.quote:Op zondag 18 november 2007 23:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En, heb je alles aan kunnen trekken/gebruiken? Het is zelfs al zo erg dat we bij bepaalde winkels geen dingen meer kunnen kopen, omdat we alle leuke kledingstukken van de collectie al gekocht hebben.
Ah, dat is de maat waar mijn dochtertje zo doorheen racetequote:Op zondag 18 november 2007 23:23 schreef k_i_m het volgende:
Op de foto wel, de andere kratten zijn grotere maten. We hebben het meest 62-68.
heb jij een vent die handigis mt banden? zo ja dan heb ik nog een duwert staan hier die je mag lenengezien ik over 7 uurtjes de deur uit ga weet max mijn vriend wel te vinden voor pm, ik vergeet zijn Fok id altijdquote:Op zondag 18 november 2007 21:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dank je dat je er even op terug komt MoonahIk wil ook inderdaad een rolkar bestellen, dan kan ik op zaterdagen nog eens uitgelaten worden
Het lijkt nu wel iets minder te zijn dan de afgelopen dagen, hoop dat dat zo doorzet
quote:Op zondag 18 november 2007 23:37 schreef marlieske het volgende:
Kim dat roze maillotje heeft Isa ook, is van BFC als ik me niet vergis.... die valt lang op de benen dus hoop dat je meisje (?) niet al te korte beentjes krijgt
[ afbeelding ]
dit is trouwens het shirtje wat er bij hoort, jurkje heeft ze ook in bruin ribje BFC zit zo mooi bij kleine meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |