Thanks... Hier heb ik wat aan!quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:51 schreef justshutup het volgende:
[..]
Het kan beide hoor. Check de vanDale er maar nog eens op na.
Anyway on-topic:
Steunen doe je door te luisteren en afleiding te geven. Gewoon zoals altijd (neem ik aan althans). Je verhaal is ook wel erg concreet, dus echt nuttige informatie hoef je hier dan niet te verwachten denk ik.
Nou ja!quote:
Verhip! Das een goed ideequote:Op vrijdag 16 november 2007 17:27 schreef Shitonya het volgende:
on line poolen?
Luisterend ook is ook superbelangrijk als je geen keus hebt, da's duidelijk natuurlijk, logisch.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:00 schreef Emel het volgende:
Topic opgeschoond.
TS, zou je wat meer info kunnen geven? Ik ben ook benieuwd waarom hij moest stoppen. Verder steun je hem door voor hem te zijn, luisterend oor bieden als er hij behoefte aan heeft enzo.
Meesterlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ja omdat hij geen keus had...
door dit soort reacties blijft trollen in r&p zo geniaal. neem toch niet alles zo serieus.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:18 schreef Inekris het volgende:
Jojoortje, als je nou in je OP en verder het woord keus vervangt door 'andere opties', dan blijven de woordgrappen ook weg hoop ik
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:18 schreef Inekris het volgende:
Jojoortje, als je nou in je OP en verder het woord keus vervangt door 'andere opties', dan blijven de woordgrappen ook weg hoop ik
Meer kun je ook niet doen nee. Maar dat is al voldoende hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ja omdat hij geen keus had... Verder kan ik er helaas niet meer over kwijt...
Hij is er iig wel kapot van... Ik bied hem iig een luisterend oor... Meer kan ik ook niet bieden volgens mij...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |