dat haar lijkt vooral erg goedquote:
En zelfs dat kan nu nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
De hele keuken stond net blauw, Naad heeft de broodjes aan laten branden. Dar stomme wijf kan echt niks behalve tangen.
quote:
Droogquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:47 schreef Clank het volgende:
Lieke klaagt nu over Huub tegen Jaco.
Jaco zegt dat zijn vrouw ook wel eens klaagt.
quote:Janice roept Nadia even bij zich om de op maat gemaakte jurk te passen. Zodra de brunette de jurk aan heeft laat Janice het hart van vele mannen spreken. “Je boobies zijn helemaal mooi”, zegt hij complimenteus tegen Nadia. “Ja lovely”, antwoordt de brunette terwijl ze voor de spiegel zichzelf staat te bewonderen. “Het staat je ook gorgeous”, gaat de troste kleermaker verder.
Amanda wil inbreken bij de liveshow.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:48 schreef Sheel het volgende:
By the way........ mag Amanda ergens mee heen met Janice??? Omdat hij van alles voor der uitzoekt?
en zou BOB nu zijn intrede doen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:46 schreef NG het volgende:
Amanda is met een kapser in de kapsalon.. Denken ze bij de FEBO nou dat wij oerdom zijn dat we niet doorhebben dat DOB er niet meer is?
Moet ze wel opschieten, de show begint zo en het gerucht gaat dat ze in de kapsalone een Bobline modelletje krijgtquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda wil inbreken bij de liveshow.
Maar dat is toch verboden door het hokje?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het moet eigenlijk niet veel gekker worden een liveshow in een liveshowquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:52 schreef Borga het volgende:
[..]
Het moet eigenlijk niet veel gekker worden een liveshow in een liveshow![]()
Ja drukke dag, Nix zn pappa en mamma komen ook nog en dan moet ie daarna nog naar de premiere van Beowulf, samen met zn nieuwe vriendje. Hij voelt zich helemaal niet goedquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:54 schreef Kombucha het volgende:
[..]
![]()
...16.00 das ook wel prime time zeg
Nogmaals, een belachelijke tijdquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja drukke dag, Nix zn pappa en mamma komen ook nog en dan moet ie daarna nog naar de premiere van Beowulf, samen met zn nieuwe vriendje. Hij voelt zich helemaal niet goed
Is dit Sly?quote:
Die hebben meegedaan aan een wedstrijd....verzin een naam voor de Jaap en Huubshow en gewonnen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:59 schreef Kombucha het volgende:
fans? huh
Eerlijk ? ik ook niet tot ze de stijltang kapot ramdequote:Op vrijdag 16 november 2007 16:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben ik de enige die er niet veel aan vindt ??
Heeeeeeeerlijk!quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:12 schreef AnTjUh het volgende:
nadia zag in de woonkamer ineens dr styletang gaan
Janken kreng!quote:
Weet niet, vindt het een beetje amateur-toneel niveau ...quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Eerlijk ? ik ook niet tot ze de stijltang kapot ramde
Dat is het toch ook?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet niet, vindt het een beetje amateur-toneel niveau ...
Deed mij denken aan een Paul de Leeuw imitatie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Daarom juist.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
daar beledig je het amateur toneel mee. Het is echt een hele sneuje sjoowquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die knul heeft een geweldig intelligente uitstralingquote:
Tis net of er een schroefje mist.... maar dat is dan ook wel weer te zien aan zijn ontwerpjes.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die knul heeft een geweldig intelligente uitstraling
Die zitten toch in z'n oren?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis net of er een schroefje mist.... maar dat is dan ook wel weer te zien aan zijn ontwerpjes.![]()
Hohoho het is zindelijk en ademt geheel zelfstandigquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die knul heeft een geweldig intelligente uitstraling
Opgeslotenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:16 schreef diedirk het volgende:
Waar zijn Brian, Amanda en Dennis?
Laten we daar dan maar héél blij mee zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:19 schreef Borga het volgende:
[..]
Hohoho het is zindelijk en ademt geheel zelfstandig
En hij doelt daarmee op?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:21 schreef 2live het volgende:
Huub; ik denk dat er iemand uit de achterban van Dennis nu heel veel centjes kwijt is.
Aha, het kwartje valt.quote:
Vermomde beveiligingquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:22 schreef diedirk het volgende:
Hahhahah die gasten, voorla met die groene jas aan!
Ik hoorde haar zeggen, dat ze hersteld was van een hartaanval?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:28 schreef Ziet het volgende:
elly zei dat ze 20 kilo was afgevallen
ze ziet er inderdaad anders uit
en huub zei net nog: succes met je gezondheid, niet meer ziek worden
wat heeft ze dan (gehad)?
een hartaanval hoorde ik iemand zeggenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:28 schreef Ziet het volgende:
elly zei dat ze 20 kilo was afgevallen
ze ziet er inderdaad anders uit
en huub zei net nog: succes met je gezondheid, niet meer ziek worden
wat heeft ze dan (gehad)?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:30 schreef Dark het volgende:
Naad zegt tegen Lieke, dat ze nog steeds niet in de kapsalon mag.
Daar zit Manny met haar "logopediekapper" !
Nee natuurlijk niet, zij gek hij para.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:34 schreef Meganog het volgende:
Nadia mag van Brian niet tegen Amanda zeggen dat de stijltang vernielt is.
En dan Nadia; waarom pakken ze niet die tang die toch al stuk was..quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:35 schreef Meganog het volgende:
Haha crisis bij BAN vanwege een stijltang.
Nou nou, jij bent ook niet mals met kritiek.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:35 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, dit was helemaal ruk. <-------------------------------
Huub geeft aan de "show" te stoppen als de internetfora het helemaal ruk vinden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou nou, jij bent ook niet mals met kritiek.
Die hele show is ruk man. Leuk dat je terug bent, maar het getuigt niet bepaald van intelligentie, Peter.
Van die 17% snap ik ook helemaal nix. En ik heb ook al weken geen tamtamberichten gehoord![]()
En ik vond het leuk...quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:35 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, dit was helemaal ruk. <-------------------------------
Het ging prima vond ik ook..tuurlijk kan je ook kritiek geven..ze spelen nog een beetje teveel "toneel"... het toneel moet worden aangepast want je zag te vaak zijbeelden..en de cameravoering was wat hectisch, veel heen en weer gezwaai..quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:37 schreef mazaru het volgende:
Wat een geweldige zet was het om die stijltang te crashen! Veel beter nog dan dat stomme tafeltje
Beregoeie show Huub en Jaap!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MG dat die ouders ook nog komen.............pijnlijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:49 schreef Peter6000 het volgende:
Daar komen de ouders van Dennis aan.
Jaja lekker boeiequote:Op vrijdag 16 november 2007 16:50 schreef Dreamboy het volgende:
Nog maar één keer Sly in beeld de man met de bril op van Nowlive.(achteraan)
[ afbeelding ]
En Naad maakt ff de opmerking dat Nix helemaal niet op haar lijktquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:51 schreef riri het volgende:
Moeder van Dennix is niet echt aardig tegen Nadia
Binnen een maand vind iedereen Dennis een lekker ding? Van 3% naar 17% omdat het een lekker ding is. Tuurlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub geeft aan de "show" te stoppen als de internetfora het helemaal ruk vinden.
Eigenlijk was mijn posting dus een stukje bescherming naar Huub toe.
Die 17 procent is logisch, de televisiekijkers vinden Dennis een lekker ding.
Is mami ook zo slaapverwekkend of heeft Denni dat van zijn paps?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:51 schreef riri het volgende:
Ik vond het ook niet slecht voor een eerste optreden. Doe het maar eens even na.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:48 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Het ging prima vond ik ook..tuurlijk kan je ook kritiek geven..ze spelen nog een beetje teveel "toneel"... het toneel moet worden aangepast want je zag te vaak zijbeelden..en de cameravoering was wat hectisch, veel heen en weer gezwaai..
Met veel doen komt dat allemaal goed..![]()
En ze moesten aanpassen ivm het tafeltje dat niet meer beschikbaar was...dat hebben ze leuk opgelost met de haartang...![]()
Ben benieuwd of ze er nog wat over zegt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:51 schreef riri het volgende:
Oh nee?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:51 schreef riri het volgende:
Waarom kijkt ie dan voortdurend in camera?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:54 schreef Meganog het volgende:
D: "Veel camera's he? 105. Maar op een gegeven moment heb je het niet meer in de gaten".
daarbij, kom op zeg, dat 'iedereen' Dennis ineens lekker zou vinden is natuurlijk niet waar.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Binnen een maand vind iedereen Dennis een lekker ding? Van 3% naar 17% omdat het een lekker ding is. Tuurlijk.
Ik begin ze door te krijgenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:55 schreef Dark het volgende:
Jaap snapt de regels soms niet!
Wij snappen ze ook niet, Jaap!
Het slopen van de stijltang zal dan ook zeer uitgebreid besproken worden tussen Brian/Amanda en achter. Dat is natuurlijk onacceptabel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begin ze door te krijgen
De regels worden bepaald door Brian en Amandel.
Als er iets gaat gebeuren, dan wordt er eerst een schriftelijk verzoek ingediend door Fons aan ons heilige tweetal![]()
Die twee worden misselijkmakend (om met ome Fons te sprekenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het slopen van de stijltang zal dan ook zeer uitgebreid besproken worden tussen Brian/Amanda en achter. Dat is natuurlijk onacceptabel.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:50 schreef Dreamboy het volgende:
Nog maar één keer Sly in beeld de man met de bril op van Nowlive.(achteraan)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:06 schreef riri het volgende:
ik snap nu waarom dennix zo slecht is in keuzes maken....zijn moeder stuurt behoorlijk
Feeeeeest dusquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:07 schreef petraa het volgende:
Amanda stond al ik breek alles van ze. En ze stond met kapkleed om.
Als je van binnen door en door rot bent heb je dat...quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:06 schreef chufi het volgende:
Nadia: Ik stink uit mn mond !!
Dat wisten we toch allemaal al, maar nu bevestigt ze het zelf
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:08 schreef petraa het volgende:
Amanda's extensions zijn eruit, daarom krijgen we de kapsalon niet te zien.
Ik vind die moeder behoorlijk krengerig idd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:10 schreef riri het volgende:
wat een verschil tussen moeder en zoon.....huub en zijn moeder was zo warm en dit is kil
Ik hoop dat het heel lang mag duren voor er een nieuwe zal komen. Een dikke maand minimaal.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:10 schreef Clank het volgende:
Nadia baalt enorm van de stijltang maar ze gunt het de anderen niet om het te laten merken.
Ik ben al tevreden met een week!quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop dat het heel lang mag duren voor er een nieuwe zal komen. Een dikke maand minimaal.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:12 schreef Meganog het volgende:
Nu gaat het bij Dennis en moeder over de stem van Amanda.
En over de operatie van Jan Smit.
dat zal best mooie beelden opleveren graag morgenochtend tijdens de koffie graag amandaquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:07 schreef mazaru het volgende:
Amandel zegt dat als het zo is, ze alles gaat breken wat van hen is
Ze hebben elkaar echt niks te melden, valt geen tv van te maken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:06 schreef petraa het volgende:
Volgens mij luistert er niemand naar D en mams.
Je hebt gelijk maar geef de nieuwe extentions een paar dagen en het ziet er weer net zo verrot uit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat flauw en triest. Waarom maakt de redactie uberhaupt een uizondering voor dat snolletje? Maandenlang hebben we die haarellende mogen bekijken en nu het leuk wordt, mag het niet in beeld? Stakkers.
![]()
Brian staat toch juist voor lul? Het tafeltje in de fik steken en nu zijn de stijltangen aan de beurt door die actie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:12 schreef avonne het volgende:
Oh, Brian is gewoon ze simpelweg te slim afgeweest...
En "zij" reageren alleen maar in woede (en dan heeft hij het uiteraard dan niet over Amanda)
ik heb er alweer tabak van
nee hoor ......dat zie jij helemaal verkeert en dat zal brian hjl eens even goed duidelijk makenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian staat toch juist voor lul? Het tafeltje in de fik steken en nu zijn de stijltangen aan de beurt door die actie.![]()
Ik wil haar zien zonder extensionsquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar geef de nieuwe extentions een paar dagen en het ziet er weer net zo verrot uit.![]()
We zullen het verschil niet zien denk ik, er zal vlot weer een pot vet in worden gedaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar geef de nieuwe extentions een paar dagen en het ziet er weer net zo verrot uit.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:15 schreef mootie het volgende:
Moeder zegt dat hij een kale plek krijgt!
Van Jaco voor Lieke, voor haar bijdrage aan de showquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:16 schreef ericahysterica het volgende:
voor wie zijn die bloemen?
Same here maar ik zei gisteren al dat het wrs off cam zou gebeuren.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil haar zien zonder extensions![]()
thxquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Van Jaco voor Lieke, voor haar bijdrage aan de show
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:15 schreef mootie het volgende:
Moeder zegt dat hij een kale plek krijgt!
Blijft gewoon in en in triest dat die kutredactie gehoor geeft aan het verzoek van Amanda.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here maar ik zei gisteren al dat het wrs off cam zou gebeuren.
Hij moet er maar eens een kijkje gaan nemen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:21 schreef Dark het volgende:
Huub vraagt zich af, waarom hij de kappers niet mag terroriseren.
Daar ging het ook alleen maar over.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
Naad blijft maar vragen naar wat Mammie heeft gezegd ( over haar). Dennix heeft het over koetjes en kalfjes.
stuk socialer als zijn moederquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:29 schreef ricofromrio het volgende:
leuke vader heeft Dennis
Val niet op hij heeft achter mee zitten luisteren toen Huub het tegen Lieke en Jaap vertelde dat niemand dat gedaan heeft.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:29 schreef riri het volgende:
daar is de grote huub zegt de vader van dennix....gecondoleerd nog met de vriend van je zegt hij...die weet in ieder geval hoe het hoort
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:32 schreef chufi het volgende:
Volgens mij vindt Naad PaNix lekkerder dan Nix zelf
je kan ook iemand het voordeel van de twijfel gevenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:32 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Val niet op hij heeft achter mee zitten luisteren toen Huub het tegen Lieke en Jaap vertelde dat niemand dat gedaan heeft.
papanix is heel wat leuker dan zijn zoon zegquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
Papa Dennix condoleert Huub met het verlies van de honkbalscheids.![]()
ja zou ik ook doen als ik mij tussen een stel randdebielen moest gaan begevenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij heeft Nico al een borreltje op......![]()
ik ben heel benieuwd of huub het in de stemming gaat gooien.........quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:37 schreef chufi het volgende:
Huub is bezig om Naad hem zn 12 uur te geven
Ik ook, wat een ellende als je je zoon moet opzoeken in dat gesticht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja zou ik ook doen als ik mij tussen een stel randdebielen moest gaan begeven![]()
Ja, Naad kan rustig toezeggen, die heeft al aan Amanda verteld van de stijltang, dus Amanda zal het heus wel blokken, daar heeft Naad al voor gezorgd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:37 schreef chufi het volgende:
Huub is bezig om Naad hem zn 12 uur te geven
ik ga er in ieder geval vanavond eens lekker voor zitten.......ik verwacht onweer in de kooi!quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, Naad kan rustig toezeggen, die heeft al aan Amanda verteld van de stijltang, dus Amanda zal het heus wel blokken, daar heeft Naad al voor gezorgd.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
Dennix denkt dat er duizenden mensen op hem gestemd hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |