dat haar lijkt vooral erg goedquote:
En zelfs dat kan nu nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
De hele keuken stond net blauw, Naad heeft de broodjes aan laten branden. Dar stomme wijf kan echt niks behalve tangen.
quote:
Droogquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:47 schreef Clank het volgende:
Lieke klaagt nu over Huub tegen Jaco.
Jaco zegt dat zijn vrouw ook wel eens klaagt.
quote:Janice roept Nadia even bij zich om de op maat gemaakte jurk te passen. Zodra de brunette de jurk aan heeft laat Janice het hart van vele mannen spreken. “Je boobies zijn helemaal mooi”, zegt hij complimenteus tegen Nadia. “Ja lovely”, antwoordt de brunette terwijl ze voor de spiegel zichzelf staat te bewonderen. “Het staat je ook gorgeous”, gaat de troste kleermaker verder.
Amanda wil inbreken bij de liveshow.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:48 schreef Sheel het volgende:
By the way........ mag Amanda ergens mee heen met Janice??? Omdat hij van alles voor der uitzoekt?
en zou BOB nu zijn intrede doen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:46 schreef NG het volgende:
Amanda is met een kapser in de kapsalon.. Denken ze bij de FEBO nou dat wij oerdom zijn dat we niet doorhebben dat DOB er niet meer is?
Moet ze wel opschieten, de show begint zo en het gerucht gaat dat ze in de kapsalone een Bobline modelletje krijgtquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda wil inbreken bij de liveshow.
Maar dat is toch verboden door het hokje?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het moet eigenlijk niet veel gekker worden een liveshow in een liveshowquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:52 schreef Borga het volgende:
[..]
Het moet eigenlijk niet veel gekker worden een liveshow in een liveshow![]()
Ja drukke dag, Nix zn pappa en mamma komen ook nog en dan moet ie daarna nog naar de premiere van Beowulf, samen met zn nieuwe vriendje. Hij voelt zich helemaal niet goedquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:54 schreef Kombucha het volgende:
[..]
![]()
...16.00 das ook wel prime time zeg
Nogmaals, een belachelijke tijdquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja drukke dag, Nix zn pappa en mamma komen ook nog en dan moet ie daarna nog naar de premiere van Beowulf, samen met zn nieuwe vriendje. Hij voelt zich helemaal niet goed
Is dit Sly?quote:
Die hebben meegedaan aan een wedstrijd....verzin een naam voor de Jaap en Huubshow en gewonnen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:59 schreef Kombucha het volgende:
fans? huh
Eerlijk ? ik ook niet tot ze de stijltang kapot ramdequote:Op vrijdag 16 november 2007 16:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben ik de enige die er niet veel aan vindt ??
Heeeeeeeerlijk!quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:12 schreef AnTjUh het volgende:
nadia zag in de woonkamer ineens dr styletang gaan
Janken kreng!quote:
Weet niet, vindt het een beetje amateur-toneel niveau ...quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Eerlijk ? ik ook niet tot ze de stijltang kapot ramde
Dat is het toch ook?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet niet, vindt het een beetje amateur-toneel niveau ...
Deed mij denken aan een Paul de Leeuw imitatie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Daarom juist.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
daar beledig je het amateur toneel mee. Het is echt een hele sneuje sjoowquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die knul heeft een geweldig intelligente uitstralingquote:
Tis net of er een schroefje mist.... maar dat is dan ook wel weer te zien aan zijn ontwerpjes.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die knul heeft een geweldig intelligente uitstraling
Die zitten toch in z'n oren?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis net of er een schroefje mist.... maar dat is dan ook wel weer te zien aan zijn ontwerpjes.![]()
Hohoho het is zindelijk en ademt geheel zelfstandigquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die knul heeft een geweldig intelligente uitstraling
Opgeslotenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:16 schreef diedirk het volgende:
Waar zijn Brian, Amanda en Dennis?
Laten we daar dan maar héél blij mee zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:19 schreef Borga het volgende:
[..]
Hohoho het is zindelijk en ademt geheel zelfstandig
En hij doelt daarmee op?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:21 schreef 2live het volgende:
Huub; ik denk dat er iemand uit de achterban van Dennis nu heel veel centjes kwijt is.
Aha, het kwartje valt.quote:
Vermomde beveiligingquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:22 schreef diedirk het volgende:
Hahhahah die gasten, voorla met die groene jas aan!
Ik hoorde haar zeggen, dat ze hersteld was van een hartaanval?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:28 schreef Ziet het volgende:
elly zei dat ze 20 kilo was afgevallen
ze ziet er inderdaad anders uit
en huub zei net nog: succes met je gezondheid, niet meer ziek worden
wat heeft ze dan (gehad)?
een hartaanval hoorde ik iemand zeggenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:28 schreef Ziet het volgende:
elly zei dat ze 20 kilo was afgevallen
ze ziet er inderdaad anders uit
en huub zei net nog: succes met je gezondheid, niet meer ziek worden
wat heeft ze dan (gehad)?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:30 schreef Dark het volgende:
Naad zegt tegen Lieke, dat ze nog steeds niet in de kapsalon mag.
Daar zit Manny met haar "logopediekapper" !
Nee natuurlijk niet, zij gek hij para.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:34 schreef Meganog het volgende:
Nadia mag van Brian niet tegen Amanda zeggen dat de stijltang vernielt is.
En dan Nadia; waarom pakken ze niet die tang die toch al stuk was..quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:35 schreef Meganog het volgende:
Haha crisis bij BAN vanwege een stijltang.
Nou nou, jij bent ook niet mals met kritiek.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:35 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, dit was helemaal ruk. <-------------------------------
Huub geeft aan de "show" te stoppen als de internetfora het helemaal ruk vinden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou nou, jij bent ook niet mals met kritiek.
Die hele show is ruk man. Leuk dat je terug bent, maar het getuigt niet bepaald van intelligentie, Peter.
Van die 17% snap ik ook helemaal nix. En ik heb ook al weken geen tamtamberichten gehoord![]()
En ik vond het leuk...quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:35 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, dit was helemaal ruk. <-------------------------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |