Wil ik ook wel weten....quote:Op maandag 19 november 2007 23:44 schreef joswillems86 het volgende:
I-mate SP5m (Simlock vrij)
Nog te koop?
Push? wor nix gepushedquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:21 schreef buzzer het volgende:
ik heb TS even een Push PM gestuurd
Ik neem aan dat het geen oneerbare voorstellen zijn die je gaat doen dus wellicht dat de vragen ook interessant zijn voor andere bieders.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:33 schreef joswillems86 het volgende:
Ik heb nog wat vraagjes over de I-mate SP5m, kun je misschien even mailen voor verder contact?
Als het goed klinkt wil ik hem graag overnemen voor 70 euro.
Batterij standby (conform specs) een max van 150, en een gesprekstijd van 4 uur. Afhankelijk van welke functies je gebruikt natuurijlk (WIFI en BT slurpen behoorlijk wat energie). Kwa geluid uit de speaker: het is naturlijk niet te vergelijken met een Bose sound system of 5.1 DTS. Maar wat mn vriendin nog wel es deed was dat ding aanzetten en als ze zat te werken achter de laptop (vraag me niet waarom niet gewoon itunes aan op de laptop zelf). Maar verwacht geen stampende beats uit zo'n speaker.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:54 schreef joswillems86 het volgende:
Dat is goed, ik hoor het wel als je akkoord gaat.
Vragen als hoelang hij nog ongeveer met de batterij doet, of er fatsoenlijk geluid uitkomt bij mp3tjes en of het joystickje nog goed werkt.
Bod genoteerd maar ligt wel erg ver van de vraagprijs - en ik ben niet sinterklaas natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2007 20:07 schreef Sjechov het volgende:
IPAQ 50 euro excl. geboden
Ik vind het goed, mail maar even als je hem kwijt wilt voor dat bedrag.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:37 schreef Adik het volgende:
[..]
Batterij standby (conform specs) een max van 150, en een gesprekstijd van 4 uur. Afhankelijk van welke functies je gebruikt natuurijlk (WIFI en BT slurpen behoorlijk wat energie). Kwa geluid uit de speaker: het is naturlijk niet te vergelijken met een Bose sound system of 5.1 DTS. Maar wat mn vriendin nog wel es deed was dat ding aanzetten en als ze zat te werken achter de laptop (vraag me niet waarom niet gewoon itunes aan op de laptop zelf). Maar verwacht geen stampende beats uit zo'n speaker.
Voor de rest 100% in order, ook het joystickje - nooit problemen mee gehad ook.
70 (ex verzend kosten) is wat mij betreft ok. dus laat maar weten!
mail sent naar profile adres.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:46 schreef joswillems86 het volgende:
[..]
Ik vind het goed, mail maar even als je hem kwijt wilt voor dat bedrag.
Ok u is eerst-volgende op de reserve lijst ;-)quote:Op donderdag 22 november 2007 20:02 schreef dieselross het volgende:
Mocht de koop van de i-mate niet door gaan, dan hier interesse voor dezelfde prijs
Nope te laag. da's meer dan 40% onder de richtprijs. Ik zou een dief van mn eigen portomonnee zijn als ik da doe sorry. Daarnaast vind ik de richtprijs in vergelijking op bv marktplaats al een enorm lage prijs. K verkoop echter liever op Fok dan sites als Marktplaats, en pas de prijs daarom ook aan..quote:Op donderdag 22 november 2007 21:29 schreef SunBoom het volgende:
60 euro incl. dan maar voor de iPaq.
Op marktplaats en ebay kom je deze tegen voor hetzelfde geld incl. tomtom.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:02 schreef Adik het volgende:
[..]
Nope te laag. da's meer dan 40% onder de richtprijs. Ik zou een dief van mn eigen portomonnee zijn als ik da doe sorry. Daarnaast vind ik de richtprijs in vergelijking op bv marktplaats al een enorm lage prijs. K verkoop echter liever op Fok dan sites als Marktplaats, en pas de prijs daarom ook aan..
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:24 schreef mark_dabomb het volgende:
heeft één van de apparaten BT 2.0"?
Meen je? Heb je die zelf of zallik 'm nasturen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:40 schreef joswillems86 het volgende:
Telefoon is binnen, alleen het kabeltje naar de pc zat er niet bij, maar verder werkt ie perfect!
Ha Mark sorry, vraag gemist, neen - geen 2.0 BTquote:
Bram 45 inc verzenden is ok...quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:35 schreef Brambam1972 het volgende:
¤ 40,- voor de K700i (incl. verzenden).
BlackBerry, Ipaq, K700iquote:Op maandag 3 december 2007 16:08 schreef Flaccid het volgende:
Welke zijn nog te koop?
In welke staat is hij? Je zegt dat je hem eigenlijk nooit gebruikt hebt? Hoe is de batterijduur?quote:
Standby gaat ie langer mee dan 4-5 dagen leert de ervaring (misschien met af en toe bellen). Intensief gebruik is toch nog 2-3 dagen zonder laden - IMHO uitzonderlijk in vergleijking met huidige mobiels ;-)quote:Op maandag 3 december 2007 22:51 schreef Flaccid het volgende:
[..]
In welke staat is hij? Je zegt dat je hem eigenlijk nooit gebruikt hebt? Hoe is de batterijduur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |