quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:56 schreef Pheno het volgende:
Dan ga ik ook maar weer, ajuus
uiteraardquote:
Immer gerade aus!quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:43 schreef crossover het volgende:
Sorry ik ben verdwaald, waar kan ik het station vinden?
Wezen shoppen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Immer gerade aus!
Zo, ik ben er weer.
Met een computer met een flippend beeldscherm, een nieuwe digicam en nieuwe schoenen.![]()
Wat ga je koken?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:58 schreef Pheno het volgende:
Mooi, alleen moet ik nog gaan koken
Pasta met pesto, denk ik.quote:
quote:
De camera had ik ff omgeruild bij mijn collega's. En ik had afgelopen zondag mijn werkschoenen aan, dus die zijn total loss nu, dus ik heb ff nieuwe werkschoenen gekocht die tof genoeg zijn om ook naar stage aan te doen.quote:
Met glory hole?quote:
Whehequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:11 schreef Mss het volgende:
[..]
De camera had ik ff omgeruild bij mijn collega's. En ik had afgelopen zondag mijn werkschoenen aan, dus die zijn total loss nu, dus ik heb ff nieuwe werkschoenen gekocht die tof genoeg zijn om ook naar stage aan te doen.
Moest er wel voor naar Blerick
Moewhahahahahaquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:23 schreef Mss het volgende:
Morgen werken![]()
De hele dag sinterklaasliedjes aanhoren![]()
Heb je die poppenkast die daar staat ooit gehoord? Dat is helemaal pure ellendequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Moewhahahahaha![]()
Ik ga morgen de hele dag monotone herrie van machines aanhoren
Haije!quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:24 schreef MPG het volgende:
En voor nu ga ik jullie verlaten
Dag koffie- en theeleutjes
Daar wordt aan gewerkt... net zoals dat ik een busje aan het zoeken ben op Marktplaats om me BangBus ervan te makenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:29 schreef Pheno het volgende:
Ik ga koken en eens een weekendgevoel te krijgenlastig als je doordeweeks thuis zit
Een prettig weekend toegewenst vanuit de zuidpool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |