quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:13 schreef Stpan het volgende:
[ afbeelding ]
En 4 jaar later ziet deze Sparta-fan z'n profetische gaven mbt zijn 1e divisie held werkelijkheid worden......
quote:Please do not link directly to this resource. You must have a session in the forum.
Ik wacht ook maar steeds op dat nieuwsberichtquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:44 schreef ruud_fr het volgende:
is Huntelaar niet naar huis omdat ie geblesseerd is dan?
Huntelaar is 100% fit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wacht ook maar steeds op dat nieuwsbericht.
dat was toch tegen Schotland?, met een schitterend spelende jonge Sneijder en Van der Vaartquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:12 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond gaan we ons kwalificeren voor het EK. Die stemming kan veel beter![]()
![]()
Weet je nog met Dickie de kleine Tsaar de wedstrijd waarin de beslissing viel? 6-0!!
Bulgarije MOET zijn laatste 2 wedstrijden allebei winnen. Zo niet dan mag Nederland zelfs 2x verliezen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij verlies van Bulgarije zijn we voor de wedstrijd al geplaatst.
Ik kan me nog die eerste goal herinnerenquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat was toch tegen Schotland?, met een schitterend spelende jonge Sneijder en Van der Vaart
20:30 uurquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe laat begint het verdriet de wedstrijd?
Kwart voor 8 s'morgens? Zozo....quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:02 schreef Fukjoeman het volgende:
7.45 voorbeschouwingverheug me dr alweer op
Oké, kan ik eerst nog een stukje schaatsen zien.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:53 schreef Wopper1 het volgende:
20:30 uur
Maar aangezien SBS 6 het live brengt zal het wel zo'n uur of 6 beginnen (inclusief belspellen).
eropeesquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:38 schreef markisboer het volgende:
0
r
a
n
j
e
e
r
o
p
e
e