Moppentapper ja?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Koevermans is leuk voor de laatste paar minuten en voor de sfeer in de kleedkamer.
Ik vind dat hij een kans heeft verdiend, hij mag het nu laten zien. Dat Huntelaar gewoon naar huis is gestuurd is wel belachelijk natuurlijk, dat verdient hij helemaal niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Koevermans is leuk voor de laatste paar minuten en voor de sfeer in de kleedkamer.
Het lijkt me een gezellige jongen die zijn plek kent binnen de selectie.quote:
Hoe weet iedereen nou zo goed dat hij voor de gek wordt gehouden etc? Niemand is toch bij die gesprekken? Ik vind De Cler ook geen wereldvoetballer maar verdedigend op dit moment wel beter dan Urby. Ik zeg niet dat ik het eens ben met de selectie van Urby, hoor. Maar het naar huis laten gaan van De Cler vind ik niet zo'n rare keuze.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Suijk, 't gaat niet alleen om de afgelopen dagen.
Die jongen wordt al zo lang voor de gek gehouden. Je roept toch de beste spelers op, niet de aardigste? Emanuelson heeft bij lange na 't niveau niet wat ie 'n jaar geleden had, zeker niet 't niveau waarmee je opgeroepen wordt voor 't NL-elftal. De Cler staat al langer degelijk te voetballen.
dat wel natuurlijk...quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Mooi trouwens dat de Cler naar huis is gestuurd, kan ie ook niet geblesseerd of vermoeid raken in het Nederlands elftal
Als ik objectief kijk snap ik trouwens wel dat de Cler voor deze wedstrijd naar huis is gestuurd. Luxemburg zal met maximaal 2 (waarschijnlijker lijkt me 1) spitsen spelen. Als Nederland zijnde heb je natuurlijk geen 4 verdedigers nodig om 2 semi-prof spelers af te stoppen. Het lijkt mij dat je dan ook niet met 4 verdedigers gaat spelen tegen een team als Luxemburg en in een taktiek met 3 verdedigers heb je nou eenmaal niks aan de Cler.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bouma is imo een centrale verdediger (komt aanvallend + verdedigend kwaliteiten te kort).
Kan ik best begrijpen, maar dat heb ik hierboven al uitgelegdquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb voor Marco een afspraak gemaakt bij de opticien. De beste man ziet het niet meer goed.
Nederlands beste linksback De Cler naar huis sturen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |