Nope...quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:22 schreef Prosac het volgende:
FEBO
Brian
Dit is het persoonlijke spullen verbranden in de paardenbak verhaal all over again.
Scherp Japio. Ik mag toch hopen dat HJ&L het nu eens gaan opnemen tegen die kutredactie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De redactie maakte een foutje. Ze zeiden in eerste instantie "Het tafeltje stond buiten de villa". Waarop Japio zei "Dan zijn ze af, want dan zijn ze buiten de villa geweest" .......
Wat een kanon was dat ha ha, overdrijven is ook een kunst.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:24 schreef Nostalgist het volgende:
confettikanon afschieten terwijl Dennis op het paard zit.....
Lekker veilig allemaal....
Ik ben het spoor een beetje bijster. H,J en L zeggen dat het plan backfired en Brian en Amanda straks de pineut zijn. Snap jij het nog?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De redactie maakte een foutje. Ze zeiden in eerste instantie "Het tafeltje stond buiten de villa". Waarop Japio zei "Dan zijn ze af, want dan zijn ze buiten de villa geweest" .......
Vast een beetje van beide.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:27 schreef noekje het volgende:
Wil Huub geen tv maken omdat hij boos op achter is of omdat hij in een dip zit?
misschien zitten er wel giftige stoffen in en is dgk alsnog eerder afgelopenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:28 schreef T-lex het volgende:
De Sint wel heel erg mis gevaren dit jaar....de stoomboot ligt bij DGK in de tuin ieder geval.![]()
Wat een rook man.![]()
Goed zo Febo,ik hoop dat het hele zootje afbrand.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. HJL hadden immers al een nieuw tafeltje gekocht voor Amanda. En dat mogen ze nu alsnog gaan pimpen (is immers eigen bezit). En omdat ze het zelf hebben betaald mogen Amanda en Brian er niet aankomen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het spoor een beetje bijster. H,J en L zeggen dat het plan backfired en Brian en Amanda straks de pineut zijn. Snap jij het nog?![]()
ja, ik snap het nog (denk ik).... hier de uitlegquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het spoor een beetje bijster. H,J en L zeggen dat het plan backfired en Brian en Amanda straks de pineut zijn. Snap jij het nog?![]()
Het had is te maken met het betalen van het tafeltje. Ik meende begrepen te hebben dat HJL de kosten voor het vernielen va het tafeltje op zich namen. Nu hebben Brian en Amanda het tafeltje in de fik gestoken. Dus denken zij dat de kosten voor hen zullen zijn. Als ze toestemming hebben van de febo zal er wel geen rekening komen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zeg je zo wat. Cursusmateriaal e.d. daar mag ook niet aangekomen worden, dus waarom aan het tafeltje welquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch blijf ik erbij dat dit een bewuste sabotage poging is van de
live-show en indirect een activiteit in de Gouden kooi. Dus een
boete, en wat mij betreft een zware ......
Aha, op die fiets, thanxquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja. HJL hadden immers al een nieuw tafeltje gekocht voor Amanda. En dat mogen ze nu alsnog gaan pimpen (is immers eigen bezit). En omdat ze het zelf hebben betaald mogen Amanda en Brian er niet aankomen.
Het verhaal is dat Brian 'jammer genoeg' het verkeerde tafeltje in de fik heeft gestoken !
Edit: ZIT hooi te verbranden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
De zak hooi staat hooi te verbranden.![]()
Wat denk je nu zelf? NATUURLIJK!quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Het had is te maken met het betalen van het tafeltje. Ik meende begrepen te hebben dat HJL de kosten voor het vernielen va het tafeltje op zich namen. Nu hebben Brian en Amanda het tafeltje in de fik gestoken. Dus denken zij dat de kosten voor hen zullen zijn. Als ze toestemming hebben van de febo zal er wel geen rekening komen.
Maar dat tafeltjes is toch niet dit tafeltje wat in de fik is gestoken? Dit s nog steeds het orginle tafeltje.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja. HJL hadden immers al een nieuw tafeltje gekocht voor Amanda. En dat mogen ze nu alsnog gaan pimpen (is immers eigen bezit). En omdat ze het zelf hebben betaald mogen Amanda en Brian er niet aankomen.
Het verhaal is dat Brian 'jammer genoeg' het verkeerde tafeltje in de fik heeft gestoken !
Dat verstoren zal achter toch niet toelaten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:33 schreef Nostalgist het volgende:
Ze willen dus de liveshow gaan verstoren..... Hoop dat er veel Terror-Jaap-fans zijn......
WEL NEE !!! Hoe kom je daar nou bij ..... !!! Nee hoor, dit is ECHT het juiste tafeltjequote:Op vrijdag 16 november 2007 12:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar dat tafeltjes is toch niet dit tafeltje wat in de fik is gestoken? Dit s nog steeds het orginle tafeltje.
Och, dat wordt weer knokken. Die kut-FEBO is echt onmogelijk in het inschatten van situaties.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:39 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda mag dus inbreken in de liveshow......
Fijn FEBO; heel fijn.....
Yepquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:39 schreef schatje het volgende:
Er is een andere tafel?
En door wie wederom!!!! FEBO!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:41 schreef Nostalgist het volgende:
gespannen sfeer weer.....
ja hier komt op zeker weer oorlog vanquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:41 schreef Nostalgist het volgende:
gespannen sfeer weer.....
Mag ik hem dan aansteken?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ze moeten hem eerst ook nog pimpen en in de fik steken .....
SL komt eraan denk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:45 schreef Kaleddis het volgende:
Hebben ze nu de stijltangen gepakt ???
Brian vraagt overal toestemming voor (volgens zijn zeggen: net als de anderen doen). Dus de febo heeft fiat gegeven voor dit. Overigens denk ik dat het tafeltje pas prive bezit zou zijn geworden wanneer het andere tafetje in het huis zou zijn gekomen. Nu is het nog steeds algemeen bezit. Net als die 2 deuren die Brian heeft vernield.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat verstoren zal achter toch niet toelaten.Hoop voorbereiding wordt zo naar de knoppen geholpen door een paar nietszeggende figuren die op een middagje wel even beslissen het te verzieken (niets is makkelijker dan dat). Lijkt me erg zwak, maar whatever.
En terecht. Die persoonlijke bezittingen regel slaat nergens op. Als ze niet willen dat iets vernield word sturen ze het maar naar huis.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
Begrijp ik het goed dat ze de stijltangen mogen slopen? Gaat weer lekker daar, de ellende begint dus weer dat ze aan persoonlijk bezit mogen komen.
Niet dus, ze moeten het eerst netjes vragen (net als Brian doetquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:47 schreef Prosac het volgende:
ik denk dat Huub en Jaap nu zoiets hebben van: "ah kijk, dit tafeltje mocht in de fik, vrijbrief voor ons"
Chear up ..... Volgens de website kost 'n tafeltje 94 euro .......quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian vraagt overal toestemming voor (volgens zijn zeggen: net als de anderen doen). Dus de febo heeft fiat gegeven voor dit. Overigens denk ik dat het tafeltje pas prive bezit zou zijn geworden wanneer het andere tafetje in het huis zou zijn gekomen. Nu is het nog steeds algemeen bezit. Net als die 2 deuren die Brian heeft vernield.
Ze roepen wel vaker 'topic' als er iets aan de hand is... zo van daar zal wel over gesproken worden op de fora..quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:47 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap vroeg om een topic te openen.... "Het hokje naait ons"
Ach..... zal geen stormlooptopic worden.... ;
Is ook niet nodig. In de cossen wordt daar genoeg verslag van gedaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:47 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap vroeg om een topic te openen.... "Het hokje naait ons"
Ach..... zal geen stormlooptopic worden.... ;
Dat tafeltje was al opgegeven volgens mij en HJ&L hebben het een persoonlijke noot gegeven. Bovendien speelt het tafeltje een rol in hun internetshow, die kennelijk dan toch door deze actie verstoord wordt, maar whatever. Het is allemaal zo kinderachtig en uiteindelijk heeft het zo'n desastreus gevolg op de sfeer. Overigens geldt dat voor alle "terror" waar Brian en Amanda bij betrokken zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian vraagt overal toestemming voor (volgens zijn zeggen: net als de anderen doen). Dus de febo heeft fiat gegeven voor dit. Overigens denk ik dat het tafeltje pas prive bezit zou zijn geworden wanneer het andere tafetje in het huis zou zijn gekomen. Nu is het nog steeds algemeen bezit. Net als die 2 deuren die Brian heeft vernield.
Daar gaat het niet om, het gaat om het principe maar ach, het is de FEBO.......regels, geen regels.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:48 schreef akveor het volgende:
[..]
En terecht. Die persoonlijke bezittingen regel slaat nergens op. Als ze niet willen dat iets vernield word sturen ze het maar naar huis.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:51 schreef petraa het volgende:
Volgens Brian is het ontzettend succesvol.
ik dacht er precies hetzelfde over... (zie mijn eerdere post)quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:49 schreef Nomrc2 het volgende:
ff simpel gedacht
maar laat ik het de febo ff moelilijk maken
febo staat het pimpen van het tafeltje toe waardoor hjl het kunnen gebruiken voor hun show
ze hebben een nieuw tafeltje klaar staan ter vervanging
is door het pimpen het tafeltje geen persoonlijk bezit geworden van hjl ?]
Chear up? Ik heb er geen problemen mee.... vind het wel een goede aktie... zet de weg open naar meer venielingen....quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Chear up ..... Volgens de website kost 'n tafeltje 94 euro .......
Hoe kun jij 3 uur TV maken voor 2 x 94 euro aan materiaalkosten ?
Nee BQ Brian en Amanda God, Huub en lieke moeten weg.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om het principe maar ach, het is de FEBO.......regels, geen regels.
Think Clever ........ Is dat echt zo ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:50 schreef petraa het volgende:
Zwakte bod van redaktie, dat ze dit hebben laten verstieren.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:51 schreef Johnny_Berra het volgende:
Volgens mij is die persoonlijk-eigendom-regel gewoon in het leven geroepen om Amanda en Brian niet para te laten worden. Als die regel er niet was geweest had Jaap iedereen naar huis getreiterd.
Brian vraagt voor alles toestemming!quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Think Clever ........ Is dat echt zo ?
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:51 schreef avotar het volgende:
Brain en Amanda doen me zo een beetje aan de Sims 2 denken..
Die moet je ook allemaal van dat soort infantiele dingen laten doen, want anders zijn ze niet meer vrolijk en worden ze agressief.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:56 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian mag je jezelf altijd belachelijk maken.........BRIAN dat gaat je prima af.![]()
![]()
![]()
Staat 'achter' klaar bij de spullen van de inet-show. Japio heeft gekontroleerd, daar mag niemand aan komen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:52 schreef schatje het volgende:
[..]
En is dat nieuwe tafeltje al in de villa?
Waar heb jij dat dan gehoord, of zit jij in redaktie ??quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Staat 'achter' klaar bij de spullen van de inet-show. Japio heeft gekontroleerd, daar mag niemand aan komen.
Ze 'dollen' nu met Brian, want hij is nog steeds overtuigd dat hij 'ontzettend succesvol' is.
Ja echt een poep-regel. Ik had zo graag de stijltangen dagelijks in de vijver zien drijven en vervolgens de reactie van de dames snollen.......quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies. En precies de reden waarom ik tegen die regel ben.
En waarom schrijf je dan dat het 'Zwakte bod van redaktie, dat ze dit hebben laten verstieren.' is .....quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian vraagt voor alles toestemming!
Gewoon luisteren ! Japio, Lieke en Huub in overleg !quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Waar heb jij dat dan gehoord, of zit jij in redaktie ??
DAt dubbelspel moeten we nog effe afwachten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En waarom schrijf je dan dat het 'Zwakte bod van redaktie, dat ze dit hebben laten verstieren.' is .....
Dubbelspel !
Ik heb kl*te brom op de onderste streams dus 3 en 4quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gewoon luisteren ! Japio, Lieke en Huub in overleg !
Ik geloof er niets van, volgens mij heeft de FEBO zelf nogal hoge verwachtingen van de liveshow, dus of Huub en Jaap zijn er al van op de hoogte, of het is niet toegestaanquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:39 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda mag dus inbreken in de liveshow......
Fijn FEBO; heel fijn.....
Ik ga mijn best doen, laterzzzzzquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iemand aanwezig om de caps van me over te nemen ? Ik moet nu echt weg .....
Zie de VV juist boven je bericht ........quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:02 schreef petraa het volgende:
[..]
DAt dubbelspel moeten we nog effe afwachten.
Amanda gaat stro in haar haar doen. Nou Aman dat is niet nodig, want het is al stro
Sterk argument ....... Ik lig echt dubbel, zo'n goed verhaal had ik nog niet eerder gehoord !quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb kl*te brom op de onderste streams dus 3 en 4
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sterk argument ....... Ik lig echt dubbel, zo'n goed verhaal had ik nog niet eerder gehoord !
PS : Ze waren op stream 1 en 2.
Had het kunnen zijn, ik vraag me af of zij straks net zo sportief reageren als blijkt dat het niet zo succesvol was als zij dachten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Speltechnisch is het een strakke actie van Brian en Amanda, hoe flauw het ook overkomt...
Yep, er gebeurt tenminste wat. Prima. Ze horen de grenzen op te zoeken. Natuurlijk is het een zielige aktie om dat tafeltje in de fik te steken, maar hee: dit is DGK. Méér van dat soort ongein graag !quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Chear up? Ik heb er geen problemen mee.... vind het wel een goede aktie... zet de weg open naar meer venielingen....
Ja, we gaan het ontdekken......quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Had het kunnen zijn, ik vraag me af of zij straks net zo sportief reageren als blijkt dat het niet zo succesvol was als zij dachten.
Ja, hééél strakke actie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Speltechnisch is het een strakke actie van Brian en Amanda, hoe flauw het ook overkomt...
Ik zie het al, het interesseert haar dus zogenaamd nietsquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:11 schreef Verida het volgende:
kom net binnenvallen, maar heeft Amanda gezien hoe mooi die jurk van Lieke staat?
En zo ja wat was haar reactie?
Geen reactie, typisch Amanda toch?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:11 schreef Verida het volgende:
kom net binnenvallen, maar heeft Amanda gezien hoe mooi die jurk van Lieke staat?
En zo ja wat was haar reactie?
Regels zijn inconsequent voor iedereen, dat maakt dan weer dat iedereen er profijt/hinder van heeft.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:11 schreef Kombucha het volgende:
Als ze bij de redactie toch zo inconsequent zijn met het handhaven van regels waarom versoepelen ze die regels gewoon weer niet... is voor ons ook leuker
Het doet me ook denken aan de gevolgen van een beet van de lanspuntslangquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ojeeeee, Dennix is ziek. Hij ziet zwarte vlekken. Dat kan niet anders van een TIA of zo zijn .......
Schijnbaar wel spraakmakend, de COS is er een x aantal pagina's mee bezig.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja, hééél strakke actie.![]()
Goed bedacht (zelf) en origineel. Ook mooie tv maken ze daarmee.......
Een sneue aktie kan wél mooi zijn om naar te kijken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja, hééél strakke actie.![]()
Goed bedacht (zelf) en origineel. Ook mooie tv maken ze daarmee.......
Ja dat snap ik ook niet!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:19 schreef Nomrc2 het volgende:
jan zit nu de filmpjes te bekijken ?
persoonlijk bezit toch ?
maar als er geen spel meer gespeeld wordt wat bedoelde je dan met deze post "speltechnisch gezien is het een strakke actie van brian en amanda"quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Regels zijn inconsequent voor iedereen, dat maakt dan weer dat iedereen er profijt/hinder van heeft.
Ik neem aan dat het voor iedereen nu wel duidelijk is dat het op dit moment geen spel meer is om iemand eruit te krijgen. Het is verworden tot publiek vermaak en exploiteren van bewoners...
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n giechelende koppeltje naast een brandend tafeltje, de één een megalomane agressieveling die zichzelf als gevoelige poëet ziet, de ander nog te dom om te poepen... mooie TV.![]()
Als je het zo bekijktquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Een sneue aktie kan wél mooi zijn om naar te kijken.
Zo'n giechelende koppeltje naast een brandend tafeltje, de één een megalomane agressieveling die zichzelf als gevoelige poëet ziet, de ander nog te dom om te poepen... mooie TV.![]()
bovendien weet jan vast niet hoe dat programma werkquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
Dit mag toch niet ook Jan niet ? Filmpjes kijken van een ander.
Als hij ze verknald is het oorlog...... )quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:19 schreef Nomrc2 het volgende:
persoonlijk bezit toch ?
Het had helemaal niks met spel te maken..het was een actie uit jaloezie en rancune..meer niet..quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kleutertv idd. Dolfje uit Alfred J Kwak is een interessantere bad-guy. En ga nu niet zeggen dat ik dan beter dat programma kan gaan kijken.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schijnbaar wel spraakmakend, de COS is er een x aantal pagina's mee bezig.....![]()
Dat heet dus tv maken....good guys, bad guys...
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:20 schreef Gert het volgende:
Ik snap ook niet dat ze het achter gewoon toelaten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:19 schreef Nomrc2 het volgende:
persoonlijk bezit toch ?
Denk eens aan TV maken, straks wat knip en plakwerk.......dit is toch perfect in te passen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:22 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Kleutertv idd. Dolfje uit Alfred J Kwak is een interessantere bad-guy. En ga nu niet zeggen dat ik dan beter dat programma kan gaan kijken.....![]()
Oja, en spraakmakendheid en besproken worden in de COS is volgens mij echt wat anders.
Eruit met die RAT.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En die Brainless heeft nog steeds niet in de gaten,
waarom hij elke maand lager in de PoPoll staat ....
En weer Amanda opstoken, maar zelf doet de goddelijke lafaard niets![]()
![]()
![]()
Daar heb je dan wel weer gelijk in..quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Regels zijn inconsequent voor iedereen, dat maakt dan weer dat iedereen er profijt/hinder van heeft.
Ik neem aan dat het voor iedereen nu wel duidelijk is dat het op dit moment geen spel meer is om iemand eruit te krijgen. Het is verworden tot publiek vermaak en exploiteren van bewoners...
Ik laat m'n icon nog maar even staan dusquote:
Dat is de bedoeling ook als ze live de lucht ingaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:36 schreef Katewalker het volgende:
Jaap in het wit is top..nu moet Huub eigenlijk in het zwart...![]()
Yep.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Is vanavond nou die première van Beowulf?
De Gouden Kooi zet wel weer z'n jokers in: DenNIKS en JanNIETS.![]()
Ik ken een liedje!!! DE MEESTE DROMENNNNNNNNNN ZIJN BEDROG.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:43 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Wanneer donderen die aggressieve tokkies B & A eindelijk eens op? Vervanging graag!![]()
(Of de Kooi moet eindigen met het een zinderende finale tussen JHL en AB, waar JHL uiteindelijk als winnaar uit de bus komt. Net als in een sprookje. Het kwaad verliest immers altijd van het goede.)
Janice?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:52 schreef petraa het volgende:
Wie ligt er nu naast D
Neee, dennis en Janice.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:54 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix en Nadia allebij in bed.
[ afbeelding ]
Dennix en Jan dus.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:54 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix en Nadia allebij in bed.
[ afbeelding ]
Beowulf is een gave film..maar lijkt me niks voor die twee watjes Dennis en Janus..die kunnen dan mooi elkaars handje vasthouden..quote:
Ze gaan volgens mij de stijltang pimpen nuquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:02 schreef Katewalker het volgende:
Ze hebben nog maar 2 uur de tijd..het tafeltje moet nog gepimpt...de opgenomen stukjes tussen de livemomenten moeten nog geoefend worden..en het interview...en dan nog een stukje waarbij ze zich moeten verkleden..oefenen..plakken..knippen...klaar zetten..tjeesus...![]()
foutjequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze gaan volgens mij de stijltang pimpen nu
Jacco vond de eerste x een beetje kleuterschool achtig. Moet hem wel gelijk geven.
2e x kwam hij beter uit de verf.
Slim!!! Dat zou het ook kunnen zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:06 schreef noucky het volgende:
Dennis zal wel moe zijn van een maandje "knallen" en de dardoor behaalde 17%, dus hij heeft rust nodig.
Of zou het een inleiding zijn voor vanavond dat hij niet meedurft?
hoe is het in godsnaam mogelijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:06 schreef noucky het volgende:
Dennis zal wel moe zijn van een maandje "knallen" en de dardoor behaalde 17%, dus hij heeft rust nodig.
..
Uh.. Nadia was afgelopen week nog een halve dag op stap met Jan om stoffen uit te zoeken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:14 schreef noekje het volgende:
Snode gescripte plannen van Amanda en Nadia.
Net doen of ze Dennis eruit gaan gooien zodat ze weer eens een uitje krijgen.
Liekes privespullen zijn gemeenschappelijk bezitquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vandaag heeft natte Naad de badjas van Lieke weer aan. Kan die trut niet eens een keer d'r eigen spullen gebruiken?
o ja, da's waar ook.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Liekes privespullen zijn gemeenschappelijk bezit
Hij was wel een verdomd goeie kapper, die met een kam en een fohn er iets moois van kon maken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:35 schreef Dreamboy het volgende:
Jan heeft het maar weer is over Rik waar hij mee samen heeft gewoond.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:37 schreef yvonne het volgende:
Rik was toch die gast met schurft?
En een mooie coupe bloempot voor Amanda maaktquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij was wel een verdomd goeie kapper, die met een kam en een fohn er iets moois van kon maken.
Zonder schaar, zonder extensions of verf.
(en aangezien er geen kapper meer is.... zou ik niet raar opkijken als hij morgen komt opdagen)
Scherp, lijkt me lachen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij was wel een verdomd goeie kapper, die met een kam en een fohn er iets moois van kon maken.
Zonder schaar, zonder extensions of verf.
(en aangezien er geen kapper meer is.... zou ik niet raar opkijken als hij morgen komt opdagen)
Ik begin die José wel te mogen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
José is zo te horen helemaal klaar met Naad.......
+1quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
Ik ook.quote:
onmogelijk.. die is normaal altijd tegen HLJquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
Het lijkt toch net een bouwvakker.quote:
de jurk lubbert helemaal op de rug.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:49 schreef riri het volgende:
ik vind hem lelijk die van Nadia....komt die rug nog breder uit
Dat is compleet veranderd sinds een paar weken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
onmogelijk.. die is normaal altijd tegen HLJ
ze heeft heule enge tieten zonder bhquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:51 schreef riri het volgende:
Als er geen bh's bestonden hadden haar tieten allang op de grond gehangen
Palma is helemaal dol op Huub. Ze maken wel vaak ruzie, maar ze houdt echt heel veel van Huub.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
onmogelijk.. die is normaal altijd tegen HLJ
And she knows!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ze heeft heule enge tieten zonder bh![]()
Dat eekje is echt überschattig.quote:
Marietjequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:51 schreef Marietje_34 het volgende:
en weer even goed haar flaptieten voor de camera vasthouden..
wat is het toch een stinkhoer![]()
dus die zit er echt? Ik dacht dat ze er gewoon wat beelden van een eekhoorntje tussendoor deden af en toe op tv.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:55 schreef avonne het volgende:
oh, schatig eekhoorntje!
Die mag van mij winnenquote:
Die zal wel onder de stront zitten,smerige platreet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vandaag heeft natte Naad de badjas van Lieke weer aan. Kan die trut niet eens een keer d'r eigen spullen gebruiken?
Helemaal klaar, niks meer aan doen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:04 schreef Deisyy het volgende:
O mijn god wat zag Nadia eruit in die jurk, hij is toch zeker nog niet af? Hij flubbert van alle kanten, net als haar borsten trouwens, hoe zou ze dat op gaan lossen in die jurk?
Nog wat schmink op dr kop en dan kan ze zo in dr jurkje door voor zwarte Piet!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Ja Naad, nu loopt je met krullen.....what to do, what to do.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:04 schreef Deisyy het volgende:
O mijn god wat zag Nadia eruit in die jurk, hij is toch zeker nog niet af? Hij flubbert van alle kanten, net als haar borsten trouwens, hoe zou ze dat op gaan lossen in die jurk?
ze gaat er zelfs over bellenquote:
Met klittenbandquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:04 schreef Deisyy het volgende:
Hij heeft echt lol.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:08 schreef Desii het volgende:
Ik zit op mijn werk, dus kan niets horen...... wat vindt Jaco van de show??
Mag ik vragen waarom niet eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
Naad belt over de Chi tangen, ze zegt dat het persoonlijk bezit is.....jammer dat die regel niet meer opgaat.
Naad met zeurstemmetje, ja want tis persoonlijk bezit hequote:Op vrijdag 16 november 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
Naad belt over de Chi tangen, ze zegt dat het persoonlijk bezit is.....jammer dat die regel niet meer opgaat.
Ik haat mensen die tegen iedereen maar schatje lopen te roepenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:09 schreef riri het volgende:
dat schatje uit Nadia's mond....![]()
iedereen noemt ze zo'n beetje zo...zelfs mensen die ze niet eens kent
leuk....... ze (HJL) hebben er hard genoeg voor gewerktquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft echt lol.
[ afbeelding ]
Ducktape dus, Naad heeft het op de boodschappenlijst gezet.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ducktape dus, Naad heeft het op de boodschappenlijst gezet.![]()
en er ook nog eens heel veel lol aan gehadquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:10 schreef Desii het volgende:
[..]
leuk....... ze (HJL) hebben er hard genoeg voor gewerkt
De FEBO hè, geen enkele regel is meer heilig. Naad loopt al dagen in de badjas van Lieke.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:10 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom niet eigenlijk?
Dat wordt dus een boete voor Huub, Jaap en Lieke!?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
De FEBO hè, geen enkele regel is meer heilig. Naad loopt al dagen in de badjas van Lieke.
Alles is met goedvinden van de FEBO dus niks boete.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:14 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat wordt dus een boete voor Huub, Jaap en Lieke!?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:14 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat wordt dus een boete voor Huub, Jaap en Lieke!?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles is met goedvinden van de FEBO dus niks boete.![]()
Nou ! Ik ook! 24/7 !quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:15 schreef riri het volgende:
het is echt super makkelijk die twee snollen over de toeren te krijgen...ik wist het wel als ik in dat huis zat
Op de streams.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:20 schreef Madelon03 het volgende:
waar is die show van Jaap en Huub straks te zien eigenlijk?
Hij is ook al weer behoorlijk para aan het worden, met dequote:Op vrijdag 16 november 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian is Lieke heel wraakgevoelig![]()
Janice! Nix ligt op bedquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:20 schreef BuffyJan het volgende:
Dennix is achter mails checken volgens Naad?
Ach, tuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |