Nope...quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:22 schreef Prosac het volgende:
FEBO
Brian
Dit is het persoonlijke spullen verbranden in de paardenbak verhaal all over again.
Scherp Japio. Ik mag toch hopen dat HJ&L het nu eens gaan opnemen tegen die kutredactie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De redactie maakte een foutje. Ze zeiden in eerste instantie "Het tafeltje stond buiten de villa". Waarop Japio zei "Dan zijn ze af, want dan zijn ze buiten de villa geweest" .......
Wat een kanon was dat ha ha, overdrijven is ook een kunst.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:24 schreef Nostalgist het volgende:
confettikanon afschieten terwijl Dennis op het paard zit.....
Lekker veilig allemaal....
Ik ben het spoor een beetje bijster. H,J en L zeggen dat het plan backfired en Brian en Amanda straks de pineut zijn. Snap jij het nog?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De redactie maakte een foutje. Ze zeiden in eerste instantie "Het tafeltje stond buiten de villa". Waarop Japio zei "Dan zijn ze af, want dan zijn ze buiten de villa geweest" .......
Vast een beetje van beide.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:27 schreef noekje het volgende:
Wil Huub geen tv maken omdat hij boos op achter is of omdat hij in een dip zit?
misschien zitten er wel giftige stoffen in en is dgk alsnog eerder afgelopenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:28 schreef T-lex het volgende:
De Sint wel heel erg mis gevaren dit jaar....de stoomboot ligt bij DGK in de tuin ieder geval.![]()
Wat een rook man.![]()
Goed zo Febo,ik hoop dat het hele zootje afbrand.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. HJL hadden immers al een nieuw tafeltje gekocht voor Amanda. En dat mogen ze nu alsnog gaan pimpen (is immers eigen bezit). En omdat ze het zelf hebben betaald mogen Amanda en Brian er niet aankomen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het spoor een beetje bijster. H,J en L zeggen dat het plan backfired en Brian en Amanda straks de pineut zijn. Snap jij het nog?![]()
ja, ik snap het nog (denk ik).... hier de uitlegquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het spoor een beetje bijster. H,J en L zeggen dat het plan backfired en Brian en Amanda straks de pineut zijn. Snap jij het nog?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |